Web Analytics Made Easy - Statcounter

اورجعلی علیزاده، روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: سفر با ناوگان حمل و نقل مسافری استان در ایام تعطیلات تابستانی و آغاز ایام محرم و صفر و انجام سفرهای زیارتی به عتبات عالیات افزایش یافته و بهتر است مسافران بلیط پیش خرید کنند.

وی یادآوری کرد: ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری استان در هفته گذشته و از سوم تا پنجم مرداد در پروژه احداث پل غیرهمسطح مراغه- هشترود در محل تلاقی راه آهن و به دلیل تعطیلی ایستگاههای راه آهن تبریز و مراغه در اثر تداخل این طرح، با اعزام ۳۰۰ دستگاه اتوبوس ناوگان مسافری اقدام به جابجایی مسافران قطار این ۲ ایستگاه به مقاصد خود کرد که این مسئله باعث کمبود اتوبوس در پایانه مسافری مرکزی تبریز شده بود و در حال حاضر این مساله مرتفع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری استان در چهار ماه اول امسال یک میلیون و ۵۲۴ هزار مسافر را به نقاط مختلف کشور و استان جابجا کرده است.

علیزاده، با بیان اینکه این تعداد مسافر ۲۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته است، ادامه داد: این مسافران با ۱۶۴هزار و ۴۶۴ سفر جابجا شده اند.

وی اظهار داشت: ناوگان عمومی حمل و نقل مسافر استان در زمان کنونی با ۶۴۴ اتوبوس، یک هزار و ۲۲۷ مینی بوس و ۷۹۶ سواری کرایه و ۱۲۵ شرکت و موسسه مسافری فعالیت می کند.

علیزاده، افزود: تلفن گویای۱۴۱ آماده دریافت هرگونه پیشنهاد، انتقاد و شکایت مسافران در مورد ناوگان حمل و نقل مسافری استان در تمام ساعات شبانه روز است.

آذربایجان‌شرقی دارای ۲۳۵ کیلومتر آزادراه، ۴۵۳ کیلومتر بزرگراه، ۹۲۲ کیلومتر راه اصلی، ۲ هزار و ۷۵ کیلومتر راه فرعی و ۱۰ هزار و ۴۴۱ کیلومتر راه روستایی است.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی تبریز اتوبوس حمل و نقل مسافری مصاحبه اختصاصی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی تبریز سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی تبریز اتوبوس حمل و نقل مسافری مصاحبه اختصاصی ناوگان حمل و نقل مسافری استان آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۹۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دغدغه مردمی تهییه بلیط اتوبوس در ایلام مرتفع شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام دغدغه مردمی تهییه بلیط در ایلام مرتفع و با اهتمام دولت این مشکل مرتفع شده است.

 

 

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074995 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • بازدید رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از پایانه مرزی آذربایجان شرقی
  • مشکل آذربایجان شرقی در تأمین اتوبوس و حمل و نقل عمومی
  • آذربایجان شرقی مشکل تامین اتوبوس و حمل و نقل عمومی دارد
  • افزایش ترانزیت جاده‌ای کشور
  • گره گشایی از روند احداث زیرساخت‌های کشاورزی و صادراتی در خوزستان
  • آذربایجان‌شرقی منتظر خبرهای خوب در حوزه راه است
  • بیش از ۲۶۰ کیلومتر پروژه آزادراهی و بزرگراهی در آذربایجان شرقی در حال احداث است
  • وزیر راه از قطعه ششم آزادراه تبریز- ارومیه بازدید کرد
  • دغدغه مردمی تهییه بلیط اتوبوس در ایلام مرتفع شد
  • اجرای ۱۲ عنوان برنامه ویژه هفته فرهنگی اصفهان در پایانه‌های مسافربری