Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی‌رضا محمدی کرجی‌ران گفت: در حوزه دریایی احداث اسکله‌های نفتی و خدماتی جدید، توسعه کانال دسترسی و حوضچه گردش غربی و در بخش بندری نیز طرح‌هایی از جمله توسعه کریدور‌های خطوط لوله نفتی، احداث سیلوی ترانزیت غلات با ظرفیت ۱۰۰ هزار تن، احداث ترمینال ۳ کانتینری، کار مایع، مکانیزه و اسکله‌های فله و توسعه فاز یک اراضی لجستیک صنعتی بندری تعریف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به گسترش فعالیت‌های ریلی در مطالعه طرح جامع بندر شهید رجایی اشاره کرد و گفت: در این طرح‌ها به توسعه مختلف فعالیت‌های ریلی در ابعاد مختلف مانند اصلاح خطوط ریلی موجود در شرق بندر شهیدرجایی، توسعه ایستگاه ریلی شرق بندر برای نفت و محصولات فولادی، اصلاح خطوط ریلی ترمینال کالای عمومی، احداث ایستگاه ریلی ترمینال ۲ کانتینری با ۶ خط اصلاح خطوط ریلی موجود در شمال غرب بندر، احداث ایستگاه ریلی ترمینال فله معدنی با ۴ خط و خطوط دسترسی به آن پرداخته شده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان، ایجاد پل روگذر بر روی خطوط راه آهن به منظور کاهش تداخلات حرکتی بر روی مسیر R ۴، ایجاد پل روگذر بر روی بزرگراه به منظور دسترسی بین دو منطقه گمرکی از اراضی پشتیبانی به غرب اراضی۲۴۰۰ هکتاری برای بخش جاده‌ای را از دیگر مطالعات انجام شده در طرح جامع بندر شهید رجایی عنوان کرد.

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی گفت: اجرای طرح‌های مهم توسعه‌ای به عوامل مهمی از جمله رشد اقتصادی بندر و تامین منابع مالی لازم بستگی دارد.

بندر شهید رجایی بندرعباس با برخورداری از ۴ هزار و ۵۱۰ متر مساحت، ۲ هزار و ۶۵۰ متر موج شکن،۱۲۴ میلیون تن ظرفیت انبار و محوطه و ۱۷۰ میلیون تن ظرفیت دسترسی دریایی، ۳۲ پست اسکله و ۱۲ پست اسکله نفتی (خلیج فارس) یکی از مهمترین کریدور‌های ترانزیتی بین‌المللی دنیا قلمداد می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بندر شهید رجایی بنادر و دریانوردی بندر شهید رجایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۹۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلیه غلات ۱۰۱ فروند کشتی در بندر امیرآباد

غلامرضا قنبری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهشهر گفت: ۱۰۱ فروند کشتی محصول غلات به وزن ۲۸۱ هزار تن فروردین ماه امسال  در بندر امیرآباد تخلیه شد.

او افزود:این غلات شامل ذرت دامی، جو دامی و گندم از کشور روسیه و قزاقستان بوده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهشهر گفت: این کشتی‌ها توسط پست قرنطینه گیاهی بندرامیرآباد این شهرستان بازدید، نمونه‌برداری و و مجوز تخلیه صادر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • راه‌آهن، لکوموتیو کنسرسیوم را توقیف کرده است/ افغانستان به‌دنبال استفاده از کریدور لاجورد
  • کنسرسیوم «توسعه ریلی افغانستان» ترانزیت را از مجاری قانونی پیگیری کند
  • خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌ یابد
  • ◄ اولین قطار ترانزیت افغانستان به ترکیه در دام سوء مدیریت/ تکرار تجربه تلخ راه آهن شلمچه بصره
  • خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌یابد
  • توسعه ۱۷ کیلومتری شبکه و خط انتقال فاضلاب در استان قزوین
  • گذرگاه های غیر مجاز ریلی راه آهن جنوب جمع آوری شد + عکس
  • تخلیه غلات 101 فروند کشتی در بندر امیرآباد بهشهر
  • تخلیه غلات ۱۰۱ فروند کشتی در بندر امیرآباد بهشهر
  • تخلیه غلات ۱۰۱ فروند کشتی در بندر امیرآباد