Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد پهلوان کاشی اظهار کرد: در حال حاضر ۵۱۹ بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند که ۴۰۲ نفر از این بیماران در مراکز درمانی این دانشگاه قرار دارند همچنین تعداد بیماران بدحال مبتلا به کرونا در بخش‌های مراقبت ویژه خراسان رضوی ۱۰۱ نفر هستند که این تعداد نسبت به ده روز گذشته حدود ۳۴ درصد افزایش یافته است و بیشتر افرادی که در این بخش‌ها بستری هستند نسبت به تکمیل و یا دریافت واکسن کم توجهی داشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیته رسانه و اطلاع رسانی کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه تمامی سطوح بهداشتی و درمانی برای خدمت رسانی به بیماران در آمادگی کامل است تصریح کرد: طی شبانه روز گذشته، یک هزار و ۵۰۰ نقر به مراکز خدمات جامع سلامت و اورژانس بیمارستان‌ها به صورت سرپایی مراجعه و تحت درمان قرار گرفتند.

رئیس کمیته رسانه و اطلاع رسانی کووید -۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: بر اساس اعلام وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، شش شهر استان خراسان رضوی در وضعیت قرمز و ۱۲ شهر در شرایط نارنجی قرار گرفت.

دکتر محمد پهلوان کاشی در گفتگو با وب دا اظهار کرد: در حال حاضر شهرهای بردسکن، خواف، سرخس، قوچان، کاشمر و کوهسرخ در وضعیت قرمز و بجستان، تربت حیدریه، جغتای، چناران، خلیل آباد، سبزوار، فریمان، داورزن، کلات، گناباد، مشهد و نیشابور واقع در استان خراسان رضوی در وضعیت نارنجی قرار دارند.

وی گفت: همچنین در حال حاضر شهرهای باخرز، تربت جام، خوشاب، درگز، رشتخوار، صالح آباد، مه ولات، در وضعیت زرد و سایر شهرهای استان خراسان رضوی در شرایط آبی قرار دارند.

رئیس کمیته رسانه و اطلاع رسانی کووید -۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه روند تعداد بیماران سرپایی و بستری مبتلا به کرونا در استان خراسان رضوی افزایشی است از عموم گروه‌های هدف خواست ضمن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، اجتناب از حضور در دورهمی ها و حفظ فاصله اجتماعی، نسبت به تکمیل و یا دریافت دز یادآور واکسن کرونا اقدام کنند.

دکتر پهلوان کاشی اظهار کرد: طی شبانه روز گذشته، ۱۶۴ بیمار جدید مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان خراسان رضوی بستری شدند که ۱۲۲ نفر از این تعداد متعلق به دانشگاه علوم پزشکی مشهد است.

کد خبر 5550968

منبع: مهر

کلیدواژه: خراسان رضوی تربت جام دانشگاه علوم پزشکی مشهد وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی شیوع کرونا سیلاب محرم 1401 بوشهر وقوع سیلاب ویروس کرونا ماه محرم مدیریت بحران بارش باران سیل کرمان کرمانشاه خطبه های نماز جمعه همدان آمار کرونا سی امین سفر استانی دولت دانشگاه علوم پزشکی مشهد استان خراسان رضوی مراکز درمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۹۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه کسانی می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات شرکت کنند؟

ایسنا/خراسان رضوی رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: فقط افرادی که در فاصله زمانی بین اسفند و اردیبهشت‌ماه به سن رای دادن رسیده‌اند و افرادی که در دور اول در حوزه انتخابیه مشهد و کلات رای دادند یا اصلا رای نداده‌اند، می‌توانند در مرحله دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه مشهد و کلات شرکت کنند. 

سیدهادی طباطبایی در نشست ستاد انتخابات خراسان رضوی اظهار کرد: در جریان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که مرحله اول آن یازدهم اسفندماه سال گذشته برگزار شد و در اثر حضور پرشور مردم، ۱۷ راه‌یافته به مجلس شورای اسلامی مشخص شدند و دو نفر از کاندیداها به دور دوم این رقابت‌ راه یافتند.

وی افزود: دو نفر که حائز بیشترین آرای مردم شهرهای مشهد و کلات بودند، ۲۱ اردیبهشت‌ماه با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت تا سهمیه پنجم حوزه مشهد از مجلس شورای اسلامی هم مشخص شود.

رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی با قدردانی از تلاش‌های رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی، بر توسعه اطلاع‌رسانی به مردم تاکید کرد و از رسانه‌ها و روابط عمومی‌های استان خواست تا با اطلاع‌رسانی به‌موقع، زمینه مشارکت حداکثری را در دور دوم انتخابات فراهم کنند.

طباطبایی با اشاره به اینکه در ۱۱ اسفند گذشته دو انتخابات مجلس و خبرگان رهبری همزمان برگزار شد، عنوان کرد: از مشهد ۴۸۹ نفر در دور اول نامزد بودند و زمان زیادی صرف شناسایی آنان و نوشتن نام نامزدهای انتخاباتی توسط رای‌دهندگان در شعب رای‌گیری می‌شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در دور دوم، روند انتخاب کوتاه شده و صرفاً انتخاب بین دو نفر از کاندیداهاست لذا زمان شناخت و معطلی رای‌دهندگان به مراتب کمتر شده و تعداد شعب اخذ رای نیز از مرحله اول کمتر است.

معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی خاطرنشان کرد: از ۱۳ اردیبهشت‌ماه تبلیغات این دوره شروع خواهد شد و مناظرات و تبلیغات شخصی افراد  از شبکه خراسان رضوی پخش خواهد شد.

طباطبایی اضافه کرد: فقط افرادی که در فاصله زمانی بین اسفند و اردیبهشت‌ماه به سن رای دادن رسیده‌اند و افرادی که در دور اول در حوزه انتخابیه مشهد و کلات رای دادند یا اصلا رای نداده‌اند، می‌توانند در مرحله دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه مشهد و کلات شرکت کنند. 

وی بیان کرد: با توجه به بررسی که از شعب اخذ رای دور قبل انجام دادیم، تعدادی از شعب که با استقبال کمتری روبرو بود را ادغام کردیم. لذا برای شهر مشهد ۱۰۲۰ شعبه و برای کلات ۴۴ شعبه اخذ رای تدارک دیده شده که در حال آماده شدن است.

رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی با بیان اینکه بنابراین در کل حوزه انتخابیه مشهد و کلات ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای خواهیم داشت، ادامه داد: در این دور از انتخابات مجلس شورای اسلامی بیش از ۱۸ هزار عوامل اجرایی که مجددا آموزش آن‌ها شروع شده به فرآیند برگزاری انتخابات کمک خواهند کرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، در این جلسه صلاحی فرماندار کلات و ناصری معاون فرماندار مشهد با توجه به تجربه کسب‌شده در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات سال‌های گذشته، برنامه جامع شهرستان را به منظور برگزاری باشکوه انتخابات تشریح کردند.

مرحله اول دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، ترکیب نمایندگان کنونی خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی را تا ۶۰ درصد تغییر داد و ۹ نماینده منتخب جدید هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • چه کسانی می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات شرکت کنند؟
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از بیماران مبتلا به به سلیاک
  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان چهار نفر را نجات داد
  • سفر سردار رادان به خراسان رضوی به دعوت مردم متدین مشهد
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • آغاز درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در خراسان شمالی
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • استان خراسان رضوی گرم می‌شود
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان