Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون بر اهمیت ارتقای سلامت اداری با اتکا به فرآیندهای الکترونیک تاکید ورزید. امیر هوشنگ عصارزاده عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون در جلسه کمیته سلامت اداری بانک اظهار داشت: سلامت اداری در بانک به عنوان نهاد مالی از درجه اهمیت بالایی برخوردار است و هرچه فرآیند‌ها شفاف و مبتنی بر اصول و قواعد حرفه‌ای باشد، ارتقای سلامت اداری نیز با سهولت بیشتر امکان پذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: سلامت اداری در بانک توسعه تعاون با هماهنگی و هم افزایی چندین واحد ستادی و همکاری واحد‌های صف دنبال می‌شود و تلاش بر این بوده است تا این موضوع به صورت مبنایی و ریشه‌ای در بانک تقویت گردد.
عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون خاطر نشان کرد: توسعه فرآیند‌های الکترونیک به منظور تسهیل و تسریع در کار‌ها همواره در ارکان برنامه ریزی و نظارت بانک مد نظر بوده است و علاوه بر تضمین کارآمدی، شرایط مناسبی برای شفافیت و ارتقای سلامت اداری پدید می‌آید.
عصارزاده تصریح نمود: بانک توسعه تعاون طی چندین سال اخیر، بازنگری و مهندسی فرآیند‌ها را به منظور فراهم سازی شرایط برای راه اندازی بانکداری دیجیتال در دستور کار داشته است و این اقدامات و تدابیر در کمک به ارتقای سلامت اداری موثر می‌باشد.
حجت اله شمس رئیس اداره کل حوزه مدیریت با تبیین تدابیر و اقدامات صورت پذیرفته در حوزه پیگیری ویژه گفت: بسیاری از ارتباطات برون سازمانی بانک از طریق مکاتبات مدیر عامل و دستگاه‌های اجرایی صورت می‌پذیرد و هر چه این رابطه و ارتباطات به نحو مناسبتری شکل گیرد، تعامل بانک با سازمان‌ها بهتر شکل گرفته و کارآمدی و بهره وری فرآیند‌ها ارتقا می‌یابد.
شمس افزود: اداره کل حوزه مدیریت با فراهم سازی زیرساخت‌های مناسب الکترونیک، رصد و پیگیری فعالیت‌ها را به نحو مناسبی امکان پذیر ساخته است و سرعت و دقت بالایی برای فرآیند‌ها رقم خورده است.
در این جلسه که سعید معادی معاون مدیرعامل در امور استان‌ها و بازاریابی، حسن شریفی معاون مدیرعامل در امور عملیات بانکی، ایرج شیخ زاده معاون مدیرعامل در امور برنامه ریزی و فناوری اطلاعات، محمد مهدی احمدی معاون مدیرعامل در امور حقوقی و نظارت، علی یکتا مدیر امور فناوری اطلاعات و ارتباطات، مهرزاد احمد زاده رئیس اداره کل بازرسی و رسیدگی به شکایات، علیرضا جعفری رئیس اداره کل دعاوی، رضا یوسف نیا رئیس اداره کل بازرسی فنی و تخصصی، امید سلیمانی رئیس اداره کل امنیت اطلاعات و کنترل مخاطرات فناوری اطلاعات نیز مطالبی در خصوص اقدامات صورت پذیرفته در راستای سلامت اداری را مطرح نمودند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک توسعه تعاون بانک مرکزی بانک بانکداری الکترونیک عملکرد سیستم بانکی در سال 1401 معاون مدیرعامل در امور ارتقای سلامت اداری بانک توسعه تعاون رئیس اداره کل فرآیند ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۹۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب مربی‌های پرورشی در دستور کار قرار دارد

میثم لطفی معاون رییس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی در جمع خبرنگاران حاضر در حیاط دولت در سخنانی گفت: بخشنامه‌ای را دفتر سلامت اداری و فرهنگ سازمانی ما به همه دستگاه‌های اجرایی ابلاغ کردند بر اساس آن دریافت هرگونه هدیه توسط کارکنان دولت در فضای اداری ممنوع شده است. به خاطر اینکه به سلامت اداری و کاهش و رفع تعارض کمک کند.

وی ادامه داد: این هدیه گرفتن‌ها گاهی اوقات میل ایجاد میکند، ان‌شاءالله بتوانیم از این طریق هم سلامت اداری را افزایش داده و هم فساد را ان‌شاءالله کاهش پیدا کند.

وی در رابطه با بحث استخدام نیرو‌های خدماتی مدارس، اظهار داشت: ما الان برای چهاردهم اردیبهشت یعنی دو روز بعد ان‌شاءالله آزمون استخدامی کیفیت بخشی آموزش و پرورش را داریم. ان‌شاءالله برای ۱۹۷۱۲ نفر جذب خواهیم داشت در رشته مشاوره تحصیلی برای دانش آموزان بعد از ۱۰ سال تقریبا ده سال بود مجوز داده نشده بود. امور تربیتی و سبک زندگی، مربیان سلامت و مربیان تربیت بدنی که حدوداً ۴۰۰ هزار نفر هم در این آزمون شرکت کردند.

رییس سازمان اداری و استخدامی تصریح کرد: جهاد دانشگاهی آزمون را برگزار می‌کند و امیدوار هستیم که تا نیمه خرداد ماه نتایج آزمون بیاید که اول مهر این همکاران را در دستگاه اجرایی داشته باشیم.

وی تاکید کرد: این تدبیر مقام معظم رهبری و دستور ایشان بود برای اینکه ما برای بحث کیفیت بخشی مربیان پرورشی در دستگاه در آموزش و پرورش جذب داشته باشیم این اتفاق می‌افتد.

لطیفی افزود: در خصوص بحث استخدام عزیزانی که در مدارس در خدمتشان هستیم تحت عنوان بابای مدرسه قرار بود که تامین اعتبار آن از طرف سازمان برنامه مشخص شود؛ در سقف تامین اعتبار ما ان شاءالله حتماً کمک خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: برای این موضوع مدارسی که جمعیت بیشتری دارند و در مناطق محروم هستند در اولویت هستند و در صورت تامین اعتبار این موضوع تا پایان امسال اجرایی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • توضیحات لطیفی درباره برنامه‌های استخدامی دولت در سال جاری
  • جذب مربی‌های پرورشی در دستور کار قرار دارد
  • طرح «پایش و ارتقای سلامت» اعضای جهاد دانشگاهی سلامت محور است
  • رئیس جدید اداره امور شعب استان گلستان معرفی شد
  • سومین نشست صمیمی؛ مدیرعامل پست بانک ایران با معاونین ادارات مستقل و ستادی برگزار شد
  • برات سپامی به تأمین مالی کسب‌و‌کار‌ها کمک می‌کند
  • وزیر امور اقتصادی و دارایی: پیشنهاد ایران به بانک توسعه اسلامی برای نحوه تامین مالی تایید شد
  • رونمایی از برات الکترونیک بانک صادرات ایران در وزارت اقتصاد؛
  • تعاون به عنوان رکن مهم مشارکت مردم، مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است
  • خدمتگزاری به مردم سرلوحه اقدامات بانک توسعه تعاون است