Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: ساعت ۶ صبح امروز پرواز شماره ۶۶۴۳ شرکت هواپیمایی آتا از مبدأ مشهد مقدس به‌مقصد نجف پس از برخاستن از فرودگاه دچار ترکیدگی لاستیک چرخ گردید و به‌دلیل رعایت مسائل ایمنی، خلبان پس از کاهش سوخت با ادامه پرواز در فضای تقرب مشهد و رسیدن به وزن مجاز در باند فرودگاه مشهد هواپیما را فرود آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه خلبان درخواست تخلیه مسافران از طریق سرسره نجات را صادر کرد و ۱۶۸ مسافر و خدمه پرواز همگی سالم هواپیما را ترک کردند.

هم‌اکنون یک تیم متشکل از کارشناسان حوادث سازمان هواپیمایی کشوری و بخش ایمنی شرکت مربوطه به محل اعزام شدند تا موضوع مورد بررسی قرار گیرد.

لازم به ذکر است موضوع حوادث اخیر ترکیدگی لاستیک هواپیماها مورد پایش سازمان هواپیمایی کشوری قرار گرفته ‌و اقداماتی نیز انجام شده است.

با توجه به یافته‌های متفاوت از این رویدادها، مقرر است بخشنامه ایمنی مضاعفی در سه حوزه فرودگاهی، شرکت‌های هواپیمایی و مؤسسات تعمیر و نگهداری چرخ‌ها صادر شود تا زمینه ارتقای ایمنی پروازها فراهم شود.

بیشتر بخوانید:

جزییات سانحه در پرواز تهران-بوشهر ترکیدن لاستیک هواپیما در پرواز مشهد-نجف

۴۷۲۳۱

کد خبر 1656560

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سقوط هواپیما سازمان هواپیمایی کشوری نقص فنی هواپیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۹۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقص فنی، پرواز مشهد - تهران را از آسمان به مبدا بازگرداند

حسن جعفری مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: پرواز شماره ۵۶۲۰ شرکت هواپیمایی آتا به تهران، ساعت ٢٣ و ۴٠ دقیقه فرودگاه مشهد را به مقصد تهران ترک کرده بود.

وی اضافه کرد: این پرواز به علت نقص فنی با تصمیم خلبان و با رعایت مسائل ایمنی و استاندارد پرواز، به مشهد بازگشت و به سلامت بر زمین نشست.

جعفری افزود: این پرواز با ۲۷۴ دقیقه تاخیر در ساعت سه و ٣۴ دقیقه بامداد امروز انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • فرودگاه کرمانشاه تعطیل نیست
  • نقص فنی در پرواز هواپیمای مشهد-تهران
  • نقص فنی، پرواز مشهد - تهران را از آسمان به مبدا بازگرداند
  • ایرتاکسی فرصتی برای رونق مسیرهای کم تقاضا
  • حضور ۲۵۰ جت نیمه سبک آموزشی در ایران/ هیچ جت شخصی مالکیت فردی ندارد
  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد
  • ◄ بانوی مهمانداری که رئیس هواپیمایی ژاپن شد!
  • پرواز مشهد به تهران با ۵۰۰ دقیقه تاخیر انجام شد