Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@23:11:42 GMT

فرمول‌نویسی و نوشتن توابع با نرم‌افزار R

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۱۹۹۲۳

فرمول‌نویسی و نوشتن توابع با نرم‌افزار R

انجمن علمی دانشجویی مهندسی تولید و ژنتیک گیاهی دانشگاه رازی و اتحادیه انجمن‌های علمی زراعت، گیاهپزشکی و بیوتکنولوژی کشور کارگاه آموزش مقدماتی فرمول‌نویسی و نوشتن توابع با استفاده از نرم‌افزار R را برگزار می‌کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، این کارگاه با تدریس دکتر سجاد منصوری در روزهای ۱۳ مرداد (ساعت ۱۷ تا ۱۹ و ۲۰ تا ۲۲) و ۱۴ مرداد (ساعت ۲۰ تا ۲۲) برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«اصول اولیه فرمول‌نویسی»، «نوشتن توابع ساده و پیچیده»، «توابع apply»، «اصول اولیه ساخت یک پکیج»، «حلقه‌ها (Loops) و گزاره‌های شرطی (if ، ifelse و ...)» سرفصل مطالب این کارگاه است که همراه با حل مثال‌ تدریس می‌شود.

شرکت در این دوره برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی تمامی رشته‌ها بویژه رشته‌های ژنتیک، زیست‌شناسی و کشاورزی مناسب و علاقه‌مندان برای شرکت در آن و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به شماره واتساپ ۰۹۳۷۱۵۹۰۷۶۳ پیام دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فرمول نویسی نرم افزار R آموزش زبان برنامه نویسی R

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۹۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت بهداشت: سهمیه دارویی داروخانه‌ها براساس وضع حجاب تعیین می‌شود!

به گزارش خبرآنلاین، سیدحیدر محمدی، رئیس سازمان غذا و دارو درباره رسیدگی به وضعیت حجاب در داروخانه‌ها گفت: سازمان غذا و دارو از نخستین مجموعه‌هایی بود که به موضوع رعایت پوشش ورود کرد و به همین دلیل اصول رعایت پوشش در داروخانه را ابلاغ کرد.

مهر در خبری نوشت: محمدی ادامه داد: اگرچه اصول مربوط به پوشش در داروخانه‌ها ابلاغ شده اما ناهنجاری‌هایی در این زمینه گزارش می‌شود. موضوع رعایت هنجارها جزو مواردی است که در مواردی مانند سهمیه داروخانه‌ها نقش دارد. اگر یک داروخانه نسبت به رعایت هنجارها اقدام نکند، در وهله نخست تذکر داده می‌شود و اگر تذکر تأثیری نداشته باشد موارد بازدارنده در خصوص داروخانه متخلف اجرا می‌شود. اگر موارد بازدارنده نیز مثمر ثمر نباشد متخلفان به مراجع قانونی معرفی می‌شوند.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903434

دیگر خبرها

  • پژوهشگران مشهدی موفق به تولید ماده اولیه داروها شدند
  • المپیاد فناوری؛ رقابت در هوش مصنوعی، پهپاد و برنامه‌نویسی
  • آغاز نام‌نویسی از داوطلبان متقاضی ترمیم نمره
  • استفاده از کابل دیتا در چراغ‌های راهنمایی رانندگی
  • ۱۷ درصد وسعت گناباد و شهرهای توابع آن مشمول بازآفرینی شهری قرار گرفت
  • وزارت بهداشت: سهمیه دارویی داروخانه‌ها براساس وضع حجاب تعیین می‌شود!
  • جدول زمانبندی نقل و انتقال دانشجویان پزشکی/ آخرین مهلت ثبت نام
  • لیگ ملی برنامه‌نویسی کدکاپ ۸ با محوریت ترویج برنامه‌نویسی
  • تولید یک شرکت دانش بنیان برای خودکفایی در تأمین ماده اولیه بنزین
  • رقابت ۲ هزار و ۱۵۰ دانش‌آموز برای تکنولوژی‌های آینده