Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@22:11:26 GMT

روایتی از حضور یک طلبه در کانون اصلاح و تربیت

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۱۹۹۹۷

روایتی از حضور یک طلبه در کانون اصلاح و تربیت

«ضیافت حبس» نوشته حامد حسینیان روایتی است از حضور تبلیغی یک طلبه در ماه مبارک رمضان در کانون اصلاح و تربیت که توسط انتشارات کتابستان منتشر شده است. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،‌ کتاب «ضیافت در حبس» نوشته حامد حسینیان توسط انتشارات کتابستان منتشر و روانه بازار نشر شد. این اثر، روایتی غریب از زندگی و زیستن در زندان نوجوانان و جوانان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کتاب روزنوشت‌ها و خاطره‌نگاری طلبه‌ای است که سفر تبلیغی خود را ‌برای ماه مبارک رمضان با مشقت فراوان طوری برنامه‌ریزی می‌کند که در «کانون اصلاح و تربیت» باشد.

نویسنده با رفتن به میان جوانان و نوجوانان کانون اصللاح و تربیت تلاش می‌کند تا با زندگی و زیست آن‌ها آشنا شود و فضا و زمانه و دردهایشان را روایت کند. در عین حال کتاب روایت اتفاقاتی است که اغلب برای خواننده ترسناک هستند،‌ مخاطب با مطالعه کتاب به این نتیجه خواهد رسید که اگر چنین اتفاقاتی برای او هم رخ می‌داد چه‌بسا سر از همین مکان در می‌آورد. اتفاقاتی از دزدی تا قتل.

در سوی دیگر ماجرا اما نویسنده تلاش دارد تا با تمسک به حبل‌الله ریشه مشکلات را برای مخاطب بازگو کند؛ آن هم با روایتی مستند، دقیق و بسیار خوشخوان.

«نشان حُسن»؛ گوشه‌ای از جانفشانی‌های فرزندان امام حسن (ع) در کربلا

کتاب «ضیافت در حبس» نوشته حامد حسینیان توسط انتشارات «کتابستان» در 164صفحه و با قیمت 66هزار تومان روانه بازار نشر شده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کتاب کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۹۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشر پویانما با «نخستینه های چاپ ایران؛ کتاب‌های چاپ سربی دوره اول» در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳

انتشارات پویانما امسال در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳، با یک عنوان جدید حضور خواهد داشت و قرار است از کتاب «نخستینه های چاپ ایران؛ کتاب‌های چاپ سربی دوره اول» به تألیف دکتر علی بوذری در نمایشگاه رونمایی و به بازار نشر عرضه خواهد شد.

به گزارش ایبنا؛ انتشارات پویانما امسال در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳، با یک عنوان جدید حضور خواهد داشت و قرار است از کتاب «نخستینه های چاپ ایران؛ کتاب‌های چاپ سربی دوره اول» به تألیف دکتر علی بوذری در نمایشگاه رونمایی و به بازار نشر عرضه خواهد شد.

همچنین کتاب‌های «تاریخچهٔ انیمیشن ایران و جهان»، «۲۰ روش برای طراحی دوخت»، «نشان داشت مجموعه نشانه‌های علیرضا وکیلی»، «آموزش کاربردهای نرم‌افزار کرل دراو x۸ در طراحی گرافیک»، «مبانی هنرهای تجسمی»، «هنر و تمدن در ایران باستان» و «چرخهٔ اقتصاد هنر در ایران» تجدید چاپ می‌شوند.

مهدی رضایی، مدیر انتشارات پویانما در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) گفت: همچنین کتاب‌های تازه‌ای همچون «برای حافظان سلامت»، «رابطه رنگ تبعیض ۲»، «آناتومی حروف؛ تطبیق ساختاری تایپ فارسی و لاتین» و «ماه ایرانی»، در نمایشگاه کتاب برای مخاطبین این حوزه به نمایش و در بازار نشر عرضه خواهد شد.

همچنین وی تأکید کرد: انتشارات پویانما امسال هم به‌صورت حضوری و هم به‌صورت مجازی شرکت خواهد کرد و کتاب‌های تجدید چاپ به‌صورت دیجیتالی و محدود در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نشر پویانما با «نخستینه های چاپ ایران؛ کتاب‌های چاپ سربی دوره اول» در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳
  • عذرخواهی ناشر هندی بابت توهین‌ به امام (ره)
  • به‌نشر با دست پر به نمایشگاه کتاب تهران می‌ رود / ارائه ۶۰۰ اثر پر فروش و جدید در نمایشگاه کتاب
  • جدیدترین شماره مجله «خیمه» منتشر شد
  • تربیت طلبه، یک کار انبیایی از ناحیه خداوند است
  • بانوان طلبه سنگربانان عرصه تربیت هستند
  • انتشارات شهید کاظمی با ۶۰ عنوان جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • تشکیل کانون‌ نقد و کانون‌های شورش!
  • انتشارات شهید کاظمی با دست پر به نمایشگاه می‌­آید
  • برگزاری جشن تولد برای مجموعه کتاب‌های پیامبران اولوالعزم در نمایشگاه کتاب