Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت، با توجه به اینکه به غیر از استقلال سایر تیم‌های مدعی نیز برنامه‌ریزی کرده‌اند، کار آبی‌پوشان برای کسب قهرمانی سخت‌تر شده است. - اخبار ورزشی -

حجت کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در واکنش به اینکه گفته می‌شود دنبال تیم‌داری در فوتبال است، اظهار داشت: در حال مذاکره هستم تا در لیگ برتر تیم‌داری کنم، اما تا زمانی که کارها نهایی نشود، نمی‌توانم نامی از آن تیم بیاورم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به تیم‌داری علاقه دارم، موضوعی که متأسفانه خیلی از عزیزان از آن چیزی نمی‌دانند و در ایران اساس اصول انجام نمی‌شود.

وی در ادامه افزود: اگر تیم‌داری روی اصول پیش برود، خیلی اتفاقات خوب می‌افتد و می‌توان فعالیت‌های خوبی در بحث فرهنگی و جذب جوانان انجام داد. اگر قسمت باشد که تیم می‌گیریم، اما اگر این اتفاق نیفتاد مطمئن باشید مدرسه فوتبال حرفه‌ای در مناطق محروم راه‌اندازی خواهیم کرد. به‌عنوان مثال در سیستان و بلوچستان مدرسه فوتبال راه‌اندازی می‌کنیم تا هر کسی نتیجه‌ای گرفت آن منطقه را آباد کند. برای آوردن مربیان هم برنامه خواهیم داشت.

کریمی در مورد اینکه آیا از باشگاه استقلال جدا خواهد شد، تصریح کرد: فعلاً حضور دارم و مشکلی وجود ندارد.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره شرایط آبی‌پوشان و اینکه آیا تیم خوبی برای بیست‌ودومین دوره لیگ برتر بسته شده است یا نه، گفت: فعلاً تیم خوبی بسته شده است. در کنار استقلال تیم‌هایی مثل سپاهان، پرسپولیس، فولاد خوزستان و ... نیز خوب بسته شده‌اند. استقلال فصل گذشته خوب بود و قهرمان شد و امسال هم انتظار قهرمانی داریم، اما با توجه به اینکه سایر تیم‌ها نیز برنامه‌ریزی کرده‌اند، کار سخت‌تر از سال گذشته است. این فصل تماشاگران در ورزشگاه حضور دارند و یکی از سرمایه‌های استقلال و برخی تیم‌های دیگر تماشاگران هستند. سال گذشته بازی‌ها بدون تماشاگر برگزار می‌شد و خیلی از مسائل و کمبودها بدون حضور تماشاگر گُم شده بود.

وی در پایان گفت: امیدوارم استقلال مثل سال گذشته قهرمان شود. من هم تلاش می‌کنم در فوتبال قدمی بردارم که در بخش ورزش تأثیرگذار باشد.

مهدی: دیدار استقلال - سپاهان افتتاحیه فصل جدید است/ طبق برنامه پایان لیگ اواخر اردیبهشت 1402 خواهد بودشهبازیان: هواداران استقلال نگران بودند اما یارگیری خوبی انجام شد/ بازی «قلدرها» قشنگ می‌شود

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال استقلال فوتبال استقلال تیم داری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۰۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی موسوی، پیشکسوت استقلال: وجود VAR در هفته‌های پایانی الزامی است / استقلال باید تا دقیقه ۹۰ متمرکز باشد

علی موسوی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به پیروزی این تیم مقابل شمس‌آذر قزوین در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر باشگاه‌های ایران، اظهار داشت: استقلال عملکرد خیلی خوبی را در بازی با شمس‌آذر به نمایش گذاشت و تا دقیقه ۸۰ مسلط به بازی بود اما متاسفانه در حالی که سه بر صفر از رقیب پیش بودند بازی را رها و به یک‌باره ۲ گل دریافت کردند!

وی افزود: به نظرم این تصور بین بازیکنان استقلال به وجود آمد که پیروز میدان شده‌اند و به همین دلیل برای دقایقی حریف را دست کم گرفتند. این اتفاق نباید تکرار شود. بازیکنان باید تا آخرین دقیقه بازی تمرکز خود را حفظ کنند.

پیشکسوت استقلال اضافه کرد: در روزهایی که لیگ برتر به اوج حساسیت رسیده است، فدراسیون باید نظارت دقیق‌تری به این رقابت‌ها داشته باشد و امیدوارم از VAR استفاده کند.

موسوی ادامه داد: استقلال در حال حاضر صدرنشین لیگ برتر است و شانس زیادی برای قهرمانی در لیگ برتر دارد. الان بازی هر هفته برای این تیم حکم قهرمانی را دارد و استقلال باید بازی‌های آینده را با دقت و قدرت بیشتری پیگیری کند.

مهاجم سال‌های دور استقلال به دیدار این تیم برابر تراکتور در هفته بیست‌وپنجم نیز اشاره کرد و گفت:‌ بازی با تراکتور برای استقلال از اهمیت زیادی برخوردار است و در خانه حریف مسابقه حساسی را در پیش دارد و اگر بتواند این تیم را در تبریز شکست دهد، گام بلندی برای قهرمانی بر خواهد داشت.

بازیکن اسبق استقلال به موضوع واگذاری سرخابی‌ها نیز اشاره و اضافه کرد: واگذاری استقلال اتفاق خوشایندی برای این تیم خواهد بود و به طور حتم بسیاری از مشکلات مالی آبی‌پوشان از بین خواهد رفت. مهم‌ترین اتفاق این واگذاری برطرف شدن مالکیت مشترک سرخابی‌ها بود و امیدوارم مجوز حضور آنها در لیگ قهرمانان صادر شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • نورافکن: در ۲ سال گذشته سپاهان قهرمان واقعی لیگ بوده است!
  • توقف مدعیان قهرمانی به سود استقلال/ قعر در دست خوزستانی‌ها!
  • کنایه مورینیو به رم: مردم از من انتظار برد با تیم‌هایی را دارند که برای قهرمانی ساخته نشدند!
  • تراکتور – استقلال، تراکتور – سپاهان نمی‌شود
  • هشدار ستاره انگلیسی: حرف از خداحافظی نزنید
  • علیزاده: گل‌گهر هم مدعی قهرمانی در جام حذفی است
  • شاهکار واردی: دبل برای قهرمانی لستر
  • یک حاشیه کوچک، کمر استقلال و پرسپولیس را می‌شکند
  • علی موسوی، پیشکسوت استقلال: وجود VAR در هفته‌های پایانی الزامی است / استقلال باید تا دقیقه ۹۰ متمرکز باشد
  • فرش قرمز زیر پای تیمِ جدید استقلال!