Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-28@14:53:35 GMT

طبخ غذا در لوازم آشپزخانه با کیفیت

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۲۰۴۶۱

خبرگزاری آریا- آشپزی یکی از سرگرمی های افراد خوش ذوق و علاقه مند به غذا می باشد؛ به همین دلیل این دسته از افراد بسیار به طعم غذایی که طبخ می کنند اهمیت می دهند، همین دلیل باعث می شود که تمامی مواد غذایی خود را تازه تهیه کرده و همچنین از لوازم آشپزی با کیفیتی بهره ببرند.

چه نوع سرویس های قابلمه ای بهداشتی تر می باشند و مناسب پخت و پز هستند؟

از آنجایی که انواع مختلفی از سرویس های قابلمه توسط برند های متفاوت وارد بازار شده اند ممکن است انتخاب و تصمیم برای خرید سرویس قابلمه کمی دشوار باشد اما این مقاله به شما کمک می کند تا در رابطه با انواع مدل ها و البته بهترین برند های موجود در بازار اطلاعات مفیدی کسب کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انواع سرویس های قابلمه از نظر جنس و نوع کاربرد

قابلمه های شیشه ای یا به اصطلاح پیرکس که قابل استفاده در فر و یا مایکرویو هستند، پر طرفدارترین نوع قابلمه ها، قابلمه های تفلون هستند و سپس قابلمه های چدنی به دلیل مقاومت بالایی که دارا می باشند، قابلمه های استیل به دلیل بهداشتی بودن و عمر بالا، همچنین قابلمه های سرامیکی که رقیبی برای مدل های تفلون می باشند و ...

سرویس چند پارچه بخریم بهتر است؟

با توجه به تعداد اعضای خانواده و همچنین میزان استفاده از انواع قابلمه ها می توانید سرویس مورد نظر خود را انتخاب کنید. انواع سرویس قابلمه از نظر پارچه به این موارد تقسیم می شوند: سرویس قابلمه ی 4 و 6 پارچه (مناسب خانواده های کمتر از 4 نفر)، سرویس قابلمه ی 8 پارچه (مناسب خانواده های تا 4 نفر)، سرویس قابلمه ی 14 و 15 پارچه به همراه تابه (مناسب خانواده های 6 نفر به بالا)، سرویس قابلمه ی 20 پارچه (مناسب خانواده های پرجمعیت).

بهترین برند تولیدکننده سرویس قابلمه

سرویس قابلمه کرکماز، سرویس قابلمه ام جی اس، سرویس قابلمه جی فی نی، سرویس قابلمه تفال، سرویس قابلمه دسینی، سرویس قابلمه نالینو، سرویس قابلمه زرساب، سرویس قابلمه تابا، سرویس قابلمه عروس، سرویس قابلمه کاندید

در رابطه با سرویس قاشق چنگال اطلاعات بیشتری کسب کنیم

یکدست و یکنواخت بودن سفره های پذیرایی مهمان یکی از اصول مهمانداری می باشد در این سفره پذیرایی یکی از دسته ابزاری که به آن زیبایی بیشتری می بخشد سرویس های قاشق چنگال می باشد. سرویس های قاشق چنگال از آن دسته لوازم ضروری هر آشپزخانه ای می باشند که با توجه به نوع مصرف می توانند لوکس و یا معمولی واقع شوند اما با آنکه از سرویس قاشق چنگال مهمان کمتر از سرویس قاشق چنگال روزانه استفاده می شود، با این احوال وسیله ای نیست که بتوان هر ماه آن را تعویض کرد! پس علاوه بر کیفیت بالا برای خرید سرویس قاشق چنگال باید به چندین مورد توجه داشت.

نکات مهم برای خرید سرویس قاشق چنگال مناسب

نوع کاربرد

به این دلیل کاربرد را مطرح کردیم که سرویس قاشق چنگال شاید قرار است برای مصرف روزانه ی خانواده و یا برای مهمانی ها استفاده شود؛ بنابراین در ابتدا لازم است هدف از خرید این سرویس را مشخص کنیم. علاوه بر آن، سایر نکات نیز وابسته به نوع انتخاب و هدف شما می باشد.

تعداد قاشق چنگال

بسته به نوع استفاده شما اگر قرار است برای مصرف روزانه باشد سرویس 6 نفره هم کفایت می کند اما اگر کاربرد این سرویس قرار است برای مهمانی ها باشد بهتر است از سرویس قاشق چنگال 12 و یا 24 نفره استفاده و خریداری شود.

جنس

بهترین جنس سرویس قاشق چنگال موجود در بازار عمدتا استیل ضد خش می باشند؛ مسلما سرویس های لوکس تری هم وجود دارند که از جنس نقره هستند و به طبع با قیمت بالا تری عرضه می شوند. اما به طور کلی می توان گفت از این سرویس های قاشق چنگال می توان در ماشن ظرفشویی نیز استفاده کرد و به راحتی و با خیال راحت شست.

ظاهر

اگر قرار است از این سرویس های قاشق چنگال به عنوان قاشق چنگال های به اصطلاح دم دستی و مصرف روزانه استفاده کنید، می توانید از سرویس هایی با طرح های رنگی و یا فانتزی بهره ببرید که دارای تنوع و طرح های متفاوت و متنوعی هستند.

*توجه داشته باشید که این سرویس قرار است روزانه مورد مصرف قرار گیرد و ممکن است به مرور زمان و به دلیل شست و شوی روزانه رنگ ها از بین رفته و ظاهر دیگه ای به خود بگیرن و بهتر است این سرویس از وزن کمی هم برخوردار باشد*

اگر زمان کافی برای حضور در فروشگاه های لوازم خانگی برای خرید انواع لوازم آشپزخانه را نداشته باشیم به کجا مراجعه کنیم؟

این روزها مشغله افراد بسیار زیاد شده و خیلی زمان برای حضور در انواع فروشگاه ها و خرید وجود ندارد اگرچه اپ های مختلف کار را برای خرید خرده ریز های مختلف آسان کرده اند اما شما می توانید با مراجعه به سایت انتخاب سنتر نیز انواع لوازم خانگی از چرخ گوشت تا خرید آون توستر، با بهترین قیمت خریداری کنید و اگر در رابطه با برند و مدل مناسب خود دچار شک و تردید شدید با پشتیبانان تخصصی و رایگان ما ارتباط بگیرید و برای اطمینان بیشتر وجه خرید خود را درب محل سکونت خود پرداخت کنید. انتخاب سنتر برای جلب اطمینان بیشتر تمامی محصولات با ضمانت اصل بودن عرضه می کند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: لوازم آشپزخانه سرویس های قاشق چنگال مناسب خانواده سرویس قاشق چنگال سرویس قابلمه ی قابلمه ها برای خرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۰۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گیاهی که برای جلوگیری از ریزش مو معجزه می‌کند

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسکانیوز،‌ شنبلیله گیاهی است که به طور سنتی برای درمان بیماری ها از جمله ریزش مو استفاده می شود. برخی تحقیقات نشان می دهد که ممکن است شنبلیله در واقع برای جلوگیری از ریزش مو مفید باشد.

دلایل احتمالی اثرگذاری شنبلیله منبع غنی از پروتئین:

شنبلیله منبع خوبی از پروتئین است که برای سلامت مو ضروری است. کمبود پروتئین می تواند منجر به ضعیف شدن و شکنندگی مو شود.

سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی:

شنبلیله حاوی ویتامین ها و مواد معدنی مختلفی از جمله آهن، ویتامین B6، اسید فولیک و نیاسین است که همگی برای سلامت مو مهم هستند. کمبود این مواد مغذی می تواند منجر به ریزش مو شود.

خواص ضد التهابی:

شنبلیله دارای خواص ضد التهابی است که می تواند به کاهش التهاب پوست سر کمک کند. التهاب پوست سر می تواند یکی از عوامل ریزش مو باشد.

هر آنچه باید در مورد ریزش مو بدانید | روش‌های جدید برای درمان ریزش مو

نحوه استفاده از شنبلیله برای مو ماسک مو:

می توانید از پودر شنبلیله برای تهیه ماسک مو استفاده کنید. برای تهیه این ماسک، ۲ قاشق غذاخوری پودر شنبلیله را با ۲ قاشق غذاخوری ماست یا روغن نارگیل مخلوط کنید. مخلوط را به پوست سر و موهای خود بمالید و بگذارید ۳۰ دقیقه بماند. سپس با شامپو بشویید.

آب شنبلیله:

همچنین می توانید از آب شنبلیله برای شستشوی موهای خود استفاده کنید. برای تهیه آب شنبلیله، ۲ قاشق غذاخوری دانه شنبلیله را به مدت یک شب در آب خیس کنید. صبح روز بعد، دانه ها را صاف کرده و از آب برای شستشوی موهای خود استفاده کنید.

مصرف خوراکی:

می توانید شنبلیله را به صورت خوراکی نیز مصرف کنید. شنبلیله را می توان به عنوان ادویه در غذاها استفاده کرد یا به صورت مکمل مصرف کرد.

موارد احتیاط در مصرف شنبلیله

اگر به شنبلیله حساسیت دارید، از استفاده از آن خودداری کنید. زنان باردار یا شیرده باید قبل از مصرف شنبلیله با پزشک خود مشورت کنند.

کد خبر 847415 برچسب‌ها خواص مواد غذایی موی سر سبزی خبر مهم

دیگر خبرها

  • تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی
  • اگر می‌خواهید لاغر شوید این ۵ صبحانه کم کالری معجزه می‌کند
  • 17 درمان سریع خانگی التهاب معده
  • گیاهی که برای جلوگیری از ریزش مو معجزه می‌کند
  • راز خوشمزه شدن ماکارونی مجلسی
  • چگونه سینک آشپزخانه را بدون مواد شوینده شیمیایی تمیز و درخشان کنیم؟
  • راز خوشمزه شدن ماکارونی
  • راهنمای تشخیص کالای اصل از تقلبی | کدام کالاها بیشتر در معرض تقلب هستند؟
  • (ویدئو) کروکودیلی که در چنگال شیر‌ها گرفتار و تکه پاره شد
  • کتف و بال مرغ را با این روش ویژه سوخاری کنید