Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-تالار حراج باز بورس کالای ایران روز شنبه 8 مردادماه میزبان عرضه 204 هزار تن سنگ آهن دانه بندی و 350 هزار تن کنسانتره سنگ آهن است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل بورس کالای ایران، 38 هزار تن وکیوم باتوم، یک هزار و 507 تن دی اتیل هگزانول و 4 هزار و 443 تن استایرن منومر نیز در تالار مذکور عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تالار محصولات صنعتی و معدنی میزبان عرضه 585 هزار تن گندله سنگ آهن، 65 هزار تن آهن اسفنجی، 35 هزار و 200 تن شمش بلوم، 2 هزار و یک تن تیرآهن و یک هزارو 306 تن ناودانی است.
تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی نیز عرضه 50 هزار و 153 تن مواد پلیمری، مواد شیمیایی، قیر، لوب کات، گوگرد و PDA TAR را تجربه می‌کند.
تالار صادراتی بورس کالای ایران در این روز شاهد عرضه 71 هزار و 220 تن قیر، گوگرد، الکیل بنزن خطی و شمش آلیاژی آلومینیوم است.
بازار فرعی نیز میزبان عرضه 200 تن سولفونیک اسید صادراتی و 8 هزار و 539 تن آنیلین، تیشو، ضایعات پلیمری، کلوخه باریت، میلگرد کلاف و کنسانتره ایلمنیت است.
در مجموع یک میلیون و 416 هزار و 569 تن انواع کالا در تالار‌های مختلف بورس کالای ایران عرضه می‌شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سنگ آهن بورس کالای ایران هزار تن سنگ آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۰۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرآیند تولید و بسته بندی میلیون‌ها همبرگر مرغ در کارخانه (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نوشابه پپسی چگونه در کارخانه تولید و بسته بندی می‌شود؟ (فیلم) سوسیس‌های مرغ چگونه در کارخانه‌های مشهور تولید می‌شوند؟ (فیلم) فرآیند جالب و دیدنی سوسیس گوشت در کارخانه مشهور کره‌ای (فیلم)

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بورس فردا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • مراحل تماشایی بسته بندی صد‌ها تن «خرچنگ برفی» در کارخانه (فیلم)
  • افت ۴ پله‌ای رتبه علمی ایران
  • تالار وحدت میزبان هم‌نشینی شنیدنی دونوازنده مهم
  • ایجاد مرکز عرضه پوشاک حجاب و کالای عفیفانه در تهران
  • معامله ۴.۸ میلیون تن سیمان در بورس کالا در نخستین ماه امسال
  • زمان نبرد فینال آسیا بین ایران _ تایلند مشخص شد
  • تنیسورهای کمتر از ۱۲ سال ایران به دیدار رده‌بندی رفتند
  • فرآیند تولید و بسته بندی میلیون‌ها همبرگر مرغ در کارخانه (فیلم)
  • مدیریت بازار کالای اساسی جدی گرفته شود