Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فردیس از نجات مردی از داخل آبگیر شهرک وحدت خبر داد.

حسین عاشوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، از اعلام پیام شهروندی مبنی بر گیر کردن خودروی نیسان در داخل آبگیر شهرک وحدت خبر داد و اظهار کرد: عوامل ایستگاه‌های ۱۰۳ و ۱۰۸ آتش‌نشانی فردیس به فوریت در محل حادثه حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این حادثه، مرد میانسالی در داخل خودرو محبوس شده بود که با تلاش عوامل آتش‌نشانی در کمترین زمان ممکن به سلامت از داخل خودرو خارج شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فردیس تصریح کرد: عوامل معاونت خدمات شهری و آتش‌نشانی در حال اقدام جهت خارج کردن خودرو از سیلاب هستند.

وی به شهروندان هشدار داد که تا پایدار شدن شرایط جوی، از تردد در حاشیه رودخانه‌ها جدا خودداری کرده و در صورت مشاهده هرگونه حادثه، موارد را به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی اطلاع‌رسانی کنند.

کد خبر 592059

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مدیریت شهری آتش نشاني شوراي شهر شهرداری کرج شهرداری فردیس سیلاب خودداری از تردد در حاشیه رودخانه ها هشدار سیل در کرج سیل در کرج حسین عاشوری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۰۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد ۳ دستگاه خودرو حادثه آفرید

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتشیار محمدرضا زهانی اظهار کرد: عصر امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت، حادثه برخورد سه دستگاه خودروی سواری در شهید اصلانی ۹۲ به مرکز فرماندهی اعلام شد.

افسر نگهبان آتش نشانی مشهد افزود: این تصادف منجر به محبوسی راننده داخل خودروی پراید شده بود که با عملیات نجات ایستگاه ۹ شهداء فرد مذکور رها سازی و تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل شد.

وی از انجام عملیات پیشگیری توسط آتش نشانان ایستگاه ۹ شهداء خبر داد و گفت: علت این حادثه توسط پلیس راهور در دست بررسی است.
 

دیگر خبرها

  • نجات نصاب آسانسور با سقوط از ارتفاع ۱۵متری
  • دو مصدوم در انفجار گاز در اهواز
  • برخورد ۳ دستگاه خودرو حادثه آفرید
  • آتش سوزی آپارتمان ۳ طبقه در خیابان گلزاری قم
  • واژگونی پراید در آزادراه قزوین- تهران ۳ فوتی برجای گذاشت
  • ریزش آوار ساختمان قدیمی ۳ طبقه روی ۲ کارگر + عکس
  • سانحه رانندگی در میاندوآب ۲ مصدوم داشت
  • دوربین‌ های جدید راهنمایی رانندگی، داخل خودرو شما را می‌بینند (+عکس)
  • آتش‌نشانان بوشهری کودک گرفتار در بالابر را نجات دادند
  • اقدام به موقع واحد پلیس برای نجات جان شهروندان