Web Analytics Made Easy - Statcounter

۷۰ دستگاه لوازم سرمایشی با مشارکت شورای راهبری منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی به مددجویان کمیته امداد شهر بندرامام خمینی (ره) اهدا شد.

به گزارش شانا به نقل از سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، ناجی عبیاوی، قائم مقام کمیته امداد خوزستان در آیین اهدای ۷۰ دستگاه لوازم سرمایشی مددجویان کمیته امداد اظهار کرد: صنعت پتروشیمی در زمینه‌های مختلفی با این نهاد حمایتی همکاری داشته که این موضوع نشان از نگاه ویژه شورای راهبردی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی به موضوع محرومیت‌زدایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تاکنون این شورا در مراحل مختلف با اقدام‌های خیرخواهانه، مجموعه خانواده‌های تحت پوشش را حمایت کرده و از این بابت، قدردان مدیران صنعت پتروشیمی هستیم.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان با اشاره به اینکه سال گذشته ۳ هزار دستگاه انواع وسیله سرمایشی میان مددجویان تحت پوشش این نهاد توزیع شده است، گفت: امسال نیز هیچ خانواده‌ای در صف دریافت وسایل سرمایشی قرار ندارد.

عبیاوی با قدردانی از توجه مدیران شرکت‌های منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در زمینه توجه به ایفای مسئولیت‌های اجتماعی اضافه کرد: این شورا در تخصیص منابع مالی مورد نیاز برای حمایت و کمک به مددجویان برابر با برنامه‌ریزی‌ها و مطابق با تعهدهای مربوط در تفاهم‌نامه‌های امضاشده، عملکرد بسیار رضایت بخشی دارد.

وی تصریح کرد: شهرهای بندر امام و ماهشهر در زمینه ایجاد فرصت‌های شغلی ویژه مددجویان زیر پوشش، جایگاه نخست در استان را به خود اختصاص داده‌اند که این موضوع به‌واسطه حمایت‌های مؤثر صنایع پتروشیمی مستقر در منطقه رقم زده شده است.

منبع: شانا

کلیدواژه: شورای راهبردی پتروشیمی های ماهشهر سازمان منطقه ويژه اقتصادي پتروشيمي کمیته امداد مسئولیت اجتماعی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۰۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای تجهیزات پزشکی به بیمارستان تکاب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  خیر نیکو کار عیسی اکرامی برای احسان مرحوم رضا قهرمانی داماد این خانواده ، یک دستگاه سروفیوژ برای  استفاده در آزمایشگاه ، یک دستگاه فتوتراپی جهت استفاده در بخش نوزادان و یک دستگاه تورنیکت جهت استفاده در اتاق عمل بیمارستان  مهر امام علی تکاب به این بیمارستان اهدا کرد.

 برای تهیه تجهیزات اهدایی این خیر تکابی  یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال هزینه  شده است.

 

دیگر خبرها

  • ضرورت همکاری دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله
  • لزوم همکاری همه دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله
  • اهدای تجهیزات پزشکی به بیمارستان تکاب
  • آموزش: نکات مهمی که قبل از خرید دستگاه‌های الکترونیکی دست دوم باید بدانید
  • بهره گیری از ظرفیت‌های منطقه آزاد کیش با هدف خودکفایی مددجویان کمیته امداد
  • اعطای ۹۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به مدد جویان البرز
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی برای مددجویان استان کرمانشاه
  • سیستان و بلوچستانی ها در رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت مشارکت کنند
  • ارائه خدمات پزشکی به ۲۰۰۰ نفر از مددجویان زنجانی