Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@23:29:13 GMT

کشف 400 کیلو شیشه در جاده بندرشهید رجایی

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۲۰۷۶۱

کشف 400 کیلو شیشه در جاده بندرشهید رجایی

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان صبح امروز در گفت‌وگویی خبری بیان داشت:  تکاوران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در راستای مقابله جدی با پدیده شوم قاچاق مواد مخدر و مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ  با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی و همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی یک باند قاچاق مواد مخدر صنعتی را شناسایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مأموران پس از چندین روز تعقیب و مراقبت نهایتا  امداد امروز دو دستگاه خودرو تریلی و یک کانتینر متعلق به قاچاقچیان را در جاده منتهی به بندر شهیدرجایی در بندرعباس شناسایی و در بازرسی دقیق  از داخل کانتینر، بیش از 400 کیلو مواد مخدر شیشه که به طرز بسیار ماهرانه ای در کانتنیر جاساز شده بود کشف و ضبط کردند.

این مقام ارشد انتظامی  مبدا بارگیری این محموله سنگین مواد مخدر را افغانستان و مقصد آن یکی از استان های مرکزی کشور عنوان کرده و اظهار داشت: در این رابطه یک متهم دستگیر و تلاش ماموران برای شناسایی و دستگیری دیگر عاملان قاچاق این محموله ادامه دارد.

انتهای پیام/ 3728

منبع: فارس

کلیدواژه: سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان مبارزه با قاچاقچیان جاده بندر شهید رجایی مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۰۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سیدخلیل هاشمی اظهار کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر با رصد اطلاعاتی و تلاش های میدانی نامحسوس توانست با شناسایی دو نفر عامل توزیع مواد افیونی؛ ضمن دستگیری آنان به میزان ۶ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به صورت ماهرانه جاسازی شده بود را کشف و ضبط کند.

فرمانده انتظامی کلاله گفت: طی ۴۰ روز گذشته انتظامی کلاله در ماموریتهای خود ۱۸ نفر خرده فروش را دستگیر کند.

وی یادآور شد: در این مدت بیش از ۱۳۰ نفر معتاد متجاهر نیز دستگیر و به مراجع ذی صلاح تحویل داده شدند.

کد خبر 6093180

دیگر خبرها

  • کشف 10 کیلوگرم شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر در خلخال
  • دستگیری 10 خرده فروش مواد مخدر در شهرستان فردوس
  • کشف مواد مخدر شیشه در مرز ارومیه
  • دستبند پلیس بر دستان فروشندگان مواد مخدر در آبادان
  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • ۱۵ متهم تحت تعقیب در خرمشهر بازداشت شدند
  • یک کیلو گوشت چند سیخ کباب چنجه دارد
  • کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد