Web Analytics Made Easy - Statcounter

پروین کرملو صبح امروز با حضور در اردوی آماده سازی تیم ملی جودوی بانوان با اعضا کادر فنی و تیم ملی جودو بانوان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، پروین کرملو صبح امروز  پس از حضور در اردوی آماده سازی تیم ملی جودوی بانوان با اعضا کادر فنی و تیم ملی جودو بانوان دیدار و گفت و گو کرد.

وی اظهار داشت: از آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو کشورمان به خاطر حمایت جدی در راستای فراهم کردن امکانات مناسب برای برگزاری  اردوهای منظم تیم ملی جودو بانوان جهت اعزام به بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی در قونیه قدردانی و تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل دفتر هماهنگی ورزش بانوان کشور گفت: با توجه به سطح آمادگی تیم ملی جودو بانوان کشورمان امیدوار به درخشش بانوان کشورمان در قونیه هستیم. امیدوارم جودوی بانوان با درخشش در این رقابت ها به دنیا ثابت کند که علی رغم تعلیق ظالمانه جودوی ایران، توانایی کسب مدال را مثل ادوار گذشته دارند.

 تیم ملی جودو بانوان کشورمان این روزهای در تهران و آکادمی ملی المپیک تمرینات خود را جهت حضور در پنجمین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی پیگیری می کند.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جودو بانوان تیم ملی جودو بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۰۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدفگذاری دولت برای توسعه همکاری تجاری با کشور‌ها



به گزارش خبرگزاری صداوسیما عباس علی‌آبادی در بازدید از نحوه برگزاری نمایشگاه اکسپو، اظهار داشت: هدفگذاری نخست توسعه بازار به طریق غیرسنتی است؛ در این روش به سمتی حرکت می‌کنیم که کالا‌ها را بفروشیم.

وی افزود: با این شعار، با کشور‌های دیگر رابطه برقرار می‌کنیم تا تعاملات و همکاری تجاری داشته باشیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: از کشور‌هایی کالا می‌خریم که از ما کالا بخرند و این مساله مهمی است که باید محقق شود.

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (IRAN EXPO ۲۰۲۴)، به عنوان بزرگ‌ترین رویداد صادراتی کشور با پیش‌بینی بازدید بیش از ۲۰۰۰ تاجر و بازرگان خارجی از ۱۱۹ کشور جهان، از امروز ۸ تا ۱۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

رویداد‌های مهمی نظیر ایران اکسپو، جدای از معرفی توانمندی‌های صادراتی کشورمان در حوزه‌های مختلف، زمینه‌های قابل‌توجهی را برای ایجاد ارتباط میان فعالان اقتصادی ایران و فعالان اقتصادی خارجی که به توانمندی‌های کشورمان نیازمند هستند، ایجاد می‌کند و عملاً به مثابه یک حلقه واسطه جهت پیوند دادن تولیدکنندگان و کارآفرینان ایرانی با آن دسته از کشورها، شرکت‌ها و افرادی عمل می‌کند که به توانمندی‌های کشورمان به شدت نیاز دارند.

دیگر خبرها

  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • سمنان، میزبان اردوی تیم‌های ملی و جوانان هندبال بانوان
  • نمایندگان خراسان رضوی در اردوی انتخابی تیم ملی سپک تاکرای بانوان
  • هدفگذاری دولت برای توسعه همکاری تجاری با کشور‌ها
  • بازدید مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از طرح های اقتصادی ایثارگران در سیستان
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • بازدید معاون وزیر ورزش از اردوی ملی‌پوشان جوجیتسو
  • قهرمانی نسر در مسابقات جودوی نونهالان خراسان رضوی
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های جنوب غرب خوزستان
  • قرار نیست مسئولیت استانداری کرمان را بپذیرم/ حضور در شورای هماهنگی را ترجیح می‌دهم