Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- هم‌ زمان با فرا رسیدن روز خانواده و تکریم بازنشستگان، از بانوی بازنشسته دانشگاه مازندران به‌عنوان منتخب جشنواره 25 ذی‌الحجه تقدیر شد.

به گزارش  خبرنگاراریادربابلسر، هم‌زمان با فرا رسیدن روز خانواده و تکریم بازنشستگان، از آیدا عادلی راد، بانوی بازنشسته دانشگاه مازندران به‌عنوان منتخب جشنواره 25 ذی‌الحجه در بخش "فعالیت‌های اجتماعی عام‎المنفعه" تقدیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، در این آیین که با حضور رضا جعفری مدیر سازمان بازنشستگی استان مازندران برگزار گردید، از منتخبان این جشنواره در 5 بخش فعالیت‌های اجتماعی عام‎المنفعه، علوم آموزش و پژوهش، فرهنگ و هنر، کارآفرینی و ایجاد اشتغال، فعالیت‌های ورزشی و تندرستی و ایثار و فداکاری تجلیل گردید.

یادآور می‌شود: در جشنواره 25 ذی‌الحجه که هم‌زمان با روز خانواده و تکریم بازنشستگان برگزار می‌شود، از فعالان بخش‌های فوق در زمان بعد از بازنشستگی تجلیل می‌گردد.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: از بانوی بازنشسته دانشگاه مازندران جشنواره 25 ذی الحجه تقدیر جشنواره 25

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۰۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید سخنگوی دولت از بانوی ورزشکار ایرانی بابت رکوردشکنی در آسیا

علی بهادری جهرمی، سخنگو و دبیر هیأت دولت با اشاره به کسب مدال طلای قهرمانی آسیا توسط خانم نازنین فاطمه عیدیان در مسابقات دوی ۴۰۰ متر نوشت:

«پارسال در جلسه‌ای خدمت خانم نازنین فاطمه عیدیان و خانوادهٔ محترمش بودم.

این دختر قهرمان، نمونهٔ جوان ایرانی موفقی است که با انگیزه و تلاش، توکل و ایمان، و حمایت خانواده، یکی پس از دیگری موانع را پشت‌سر گذاشت و حالا در قلهٔ قهرمانی پرچم پرافتخار ایران اسلامی را به اهتزاز درآورده است…

تبریک به خانم عیدیان عزیز بخاطر قهرمانی و رکوردزنی در آسیا.

قهرمانی المپیک ان‌شاءالله

تا باد چنین بادا»

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • انتقاد بازیگر قدیمی به جیغ و دست و هورا در شب آخر عروسک‌خونه
  • جشنواره «عروسکخونه» برگزیدگان خود را شناخت/ تجلیل از حسن دادشکر و عادل بزدوده
  • ۶۰۰ معلم نمونه مازندرانی تقدیر می‌شوند
  • تمجید سخنگوی دولت از بانوی ورزشکار ایرانی بابت رکوردشکنی در آسیا
  • نگاهی به آسیب‌های نوپدید فضای مجازی
  • تقدیر از برگزیدگان سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم
  • نمایش اثر منتخب شانزدهمین جشنواره هنر‌های تجسمی فجر در دوسالانه هنر ونیز ۲۰۲۴
  • ۳ جایزه و یک تقدیر از سینمای ایران در جشنواره مسکو
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • من خلبان نیستم رسکیومن ارتشم! از سرهنگ بازنشسته هوانیروز  ارتش تا عمو کاووس «نون خ»