Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@11:53:31 GMT

گرانترین تلویزیون سونی چه مدلیست؟!

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۲۰۸۹۹

گرانترین تلویزیون سونی چه مدلیست؟!

. تلویزیون 85Z9K یکی از محصولات سری 9 سونی می‌باشد. این تلویزیون کیفیت تصویر خوبی دارد و می‌تواند تمامی نیازهای شما را از نظر سیستم صوتی و امکانات و قابلیت‌های هوشمند برطرف کنند. تلویزیون 85Z9K به کیفیت تصویر 8K مجهز شده است و به عنوان یکی از بهترین کیفیت‌های تصاویر می‌تواند تمامی محتوا‌ها را با دقت گسترده برایتان ارائه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این تلویزیون سیستم صوتی مناسب نیز به کار رفته است. تلویزیون هوشمند سونی 85Z9K با توجه به اینکه کیفیت تصویر فوق‌العاده دارد طبیعی است که از قیمت بالایی نیز برخوردار باشد. قیمت تلویزیون بسته به امکانات و سال ساخت و کیفیت تصویری که دارند متفاوت است به همین دلیل باید تمامی جوانب را برای انتخاب یک تلویزیون خوب در نظر داشته باشید. شما می‌توانید این تلویزیون را با خیالی آسوده از فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو خریداری نمایید. در سایت دبی کوچولو میتوانید قیمت یخچال و تلویزیون تمامی سیستم های صوتی خانگی را با دقت بررسی کنید و بر اساس بودجه ای که در نظر گرفتید بهترین مدل رو انتخاب کنید.

طراحی تلویزیون OLED سونی 85Z9K

تلویزیون 2022 سونی مدل Z9K صفحه نمایش 85 اینچ دارد. قیمت تلویزیون ال جی سایز 85 اینچ نسبت به تلویزیون های 85 اینچ سونی خیلی مناسبتر است ولی در کل کیفیت تصویر و جنس قطعات تلویزیون سونی بالاتر از ال جی است. برند سونی به طراحی تلویزیون‌هایش توجه بسیار ویژه ای داشته است و این محصول را کاملا شیک و زیبا تولید کرده است. این تلویزیون بدنه بسیار باریکی دارد و به راحتی با هر دکوراسیونی هماهنگ می‌شود. تلویزیون هوشمند سونی مدل 85Z9K از طراحی بسیار شیک و زیبایی برخوردار است و به صورت مینیمالیستی طراحی شده است. این تلویزیون به صفحه نمایش تخت مجهز شده و شما می‌توانید این محصول را از پایه جدا کرده و با استفاده از براکت به دیوار متصل کنید. زمانی که این تلویزیون را به دیوار متصل می‌کنید هیچگونه بیرون زدگی وجود ندارد. فریم اطراف تلویزیون کاملاً نازک است و باعث می‌شود که شما تمامی محتوا را با هیجان بسیار گسترده مشاهده کنید. تلویزیون هوشمند سونی مدل 85Z9K پایه‌های بسیار شیک و زیبایی دارد و این پایه‌ها کاملا مستحکم هستند و به بدنه باریک تلویزیون متصل می‌شوند. مهمترین مزیتی که در پایه‌های تلویزیون 85Z9K وجود دارد این است که شما می‌توانید محل قرار گرفتن پایه‌ها را به سلیقه و میزی که قرار است استفاده کنید تغییر دهید. در واقع چه میز بزرگ و چه میز کوچک داشته باشید این پایه‌ها به راحتی با آنها هماهنگ می‌شود. تلویزیون اسمارت سونی Z9K در دو سایز 75 اینچ و 85 اینچ طراحی شده است و از قابلیت مخفی سازی تمامی کابلها و پورتها برخوردار است و هیچگونه به‌هم‌ریختگی در اطراف تلویزیون شما مشاهده نمی شود.

کیفیت تصویر تلویزیون سونی 85Z9K

تلویزیون 85 اینچ سونی مدل Z9K در کنار طراحی زیبا و شیک تمامی محتوا با کیفیت تصویر فوق‌العاده نمایش می‌دهد. این تلویزیون در سال 2022 تولید شده است و از دنیایی از امکانات و قابلیت‌های هوشمند برخوردار است. تلویزیون 85Z9K به صفحه‌نمایش مینی ال ای دی مجهز شده است و می‌تواند کیفیت تصویر عالی برای تان ایجاد کند. شما تمامی محتوا را بر روی صفحه نمایش تلویزیون با کیفیت بسیار بالا و کاملا واقعی مشاهده می‌کنید. این تلویزیون دارای بیش از 33 میلیون تراکم پیکسلی می‌باشد زیرا به کیفیت تصویر 8K مجهز شده است و محتوا باکیفیت گسترده برایتان نمایش میدهد. اگر هزینه برای شما زیاد مطرح نیست قطعا تلویزیون سونی Z9K حرفی برای گفتن باقی نمیگذارد. تلویزیون سونی 85Z9K به رزولیشن 7680 * 4320 پیکسل مجهز شده است. این تراکم پیکسلی و گسترده است که شما تصاویر فراتر از انتظار خود را مشاهده میکنید. تلویزیون 85Z9K زاویه دید گسترده ای دارد و می‌توانید محتوا را با بالاترین سطح کیفیت دریافت کنید. در کنار تراکم پیکسلی گسترده باید به پردازنده قدرتمند XR Backlight Master Drive توجه داشته باشید. این پردازنده بر مبنای هوش مصنوعی عمل می‌کند و همچون مغز انسان است که می‌تواند تصاویر را تجزیه و تحلیل کند و سپس آنها را با بالاترین سطح کیفیت نمایش دهد. در این تلویزیون فناوری‌های تصویری مختلفی به کار رفته است و تمامی محتوا‌ها با بالاترین سطح کیفیت و بدون تاری و تأخیر برایتان ارائه می‌شود. حتی اگر به محتوای 8K دسترسی نداشتید این محصول می‌تواند محتواهایی که رزولوشن پایین تری دارند را بررسی کرده و سپس تمامی آنها را در حد کیفیت تصویر 8K نمایش دهد.

سیستم صوتی تلویزیون 85Z9K سونی

تلویزیون ال ای دی‌های سونی مدل 85Z9K در کنار کیفیت تصویر عالی به سیستم صوتی خوبی مجهز شده است و می‌تواند صداها را به صورت رسا و دلنشین برای تان ارائه دهد. این تلویزیون به کیفیت تصویر خوبی مجهز شده و کیفیت صوتی فوق العاده نیز دارد و می‌تواند شما را شگفت زده کند. در این تلویزیون طراحی ظریف و باریک به کار رفته است اما با این حال بلندگو‌های بسیار پر قدرت مورد استفاده قرار گرفته است و باعث شده است که شما تمامی صداها را با بالاترین سطح کیفیت دریافت کنید. این تلویزیون به سیستم صوتی چهار کاناله مجهز شده است و به طور کلی 85 وات توان صوتی برایتان ارائه می‌دهد. این قدرت صوتی با سایز صفحه نمایش تلویزیون کاملاً هماهنگ می‌باشد و می‌تواند شما را غرق در صدا و موسیقی‌ها میکند. تلویزیون 85Z9K صدای کاملاً چند بعدی و واقعی ارائه می‌دهد. در این تلویزیون فناوری XR Sound Position به کار رفته است و با استفاده از این قابلیت شما صداها را به صورت هماهنگ با تصاویر دریافت می‌کنید.

سیستم عامل و امکانات و قابلیت‌های هوشمند تلویزیون سونی Z9K

 تلویزیون 85 اینچ سونی مدل 85Z9K از امکانات و قابلیت‌های هوشمند کاملاً بی نظیر می‌باشد. این تلویزیون نسخه جدید سیستم‌عامل اندروید مجهز شده است. این رابط کاربری در میان کاربران کامل محبوب میباشد و میتواند دنیایی از امکانات و قابلیت‌ها را در اختیار شما قرار دهد. شما با خرید این تلویزیون می‌توان به اینترنت متصل شوید و با استفاده از وای فای به دنیای نامحدود وب دسترسی دارید. تلویزیون اندروید سونی 85Z9K دسترسی شما را به بیش از 700 هزار برنامه و فیلم ایجاد کرده است. این محصول میتواند دنیایی از محتواها را برایتان ایجاد کرده و شما به راحتی گوشی‌های اندروید و آیفون خودتان را به تلویزیون متصل کنید و هر محتوایی که برای آنها دارید بر روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون مشاهده کنید. یکی از مزیت‌های بسیار خوب در تلویزیون 85Z9K وجود دوربین جدید براویا می‌باشد. با وجود این قابلیت شما می‌توانید از مزایای تماس تصویری و چت تصویری استفاده کنید. تلویزیون 85Z9K برای انجام گیم‌ها و بازی‌های مختلف نیز گزینه مناسبی است و می‌تواند امکانات گیمینگ خوبی برای تان ایجاد کند.

تلویزیون 85 اینچ سونی 85Z9K به کیفیت تصویر فوق‌العاده مجهز شده است و سیستم صوتی قدرتمند دارد. این تلویزیون به خاطر داشتن سیستم عامل اندروید دنیایی از امکانات و قابلیت‌های هوشمند را نیز برایتان ارائه می‌دهد. میتوانید این محصول را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو خریداری نمایید.

منبع: فارس

کلیدواژه: گرانترین تلویزیون تلویزیون سونی سونی امکانات و قابلیت های هوشمند امکانات و قابلیت ها بالاترین سطح کیفیت کار رفته کیفیت تصویر تلویزیون سونی مجهز شده شما می توانید تلویزیون 85Z9K تمامی محتوا سونی مدل 85Z9K فوق العاده سیستم صوتی تلویزیون 85 صفحه نمایش اینچ سونی سونی 85Z9K پایه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۰۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستند «آقای خاص» کشتی برای اولین بار از تلویزیون

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، قسمت جدید برنامه «کافه مستند» امشب جمعه هفتم اردیبهشت با گفتگو درباره مستند «آقای خاص» از شبکه افق پخش می‌شود.
این مستند تلاش دارد اطلاعات تازه‌ای درباره محمد بنا سرمربی اسبق تیم ملی کشتی فرنگی و آقای خاص کشتی ایران ارایه دهد و با روایت ناگفته‌هایی به فراز و فرود‌های زندگی حرفه‌ای این مربی محبوب کشتی می‌پردازد، فرزاد حسنی نیز راوی این مستند است.
«آقای خاص» مستندی نیمه بلند است که در هفدهمین جشنواره مستند سینماحقیقت حضور داشت و قرار است برای نخستین بار از تلویزیون پخش شود.
بعد از پخش این مستند، در میز نقد «کافه مستند» داوود مرادیان و مهدی انصاری میزبان سجاد ترابی، کارگران این اثر هستند و درباره مسائل فنی این فیلم و همچنین نکات مربوط به مستند‌های ورزشی گفتگو می‌کنند.
در میز محتوایی برنامه نیز داوود مرادیان میزبان علی محمدی قهرمان کشتی فرنگی و همچنین مدیر تیم‌های ملی کشتی خواهد بود تا درباره محمد بنا و ویژگی‌های این اسطوره کشتی ایران با یکدیگر صحبت کنند در میز مستند برنامه نیز امیر مهریزدان مدیر پیشین مرکز مستند سوره  مهمان برنامه است تا درباره مسائل جاری حوزه مستند و مشکلات مستندسازان گفتگو کند.
«کافه مستند» به تهیه کنندگی محمدعلی محمددوست در گروه مستند شبکه افق تولید می‌شود و تلاش می‌کند نگاه متفاوتی به مقوله مستند داشته باشد.

«کافه مستند» هر هفته جمعه شب‌ها ساعت ۲۱ از این شبکه پخش می‌شود.

دیگر خبرها

  • بازگشت «خوش نمک» به تلویزیون با مجریان جدید
  • بدقولی کنداکتوری تلویزیون این بار با برنامه «هفت»
  • متفاوت ترین تیپ محمدحسین میثاقی همراه با پسرش | عکس
  • نگاهی به هیاهوی جدید درباره سریال «پایتخت»
  • نمایش بی‌حجاب‌ها در تلویزیون؛ داریم از دست‌شان می‌میریم!
  • مستند «آقای خاص» کشتی برای اولین بار از تلویزیون
  • (ویدئو) گزارش تلویزیون اسرائیل از سوخو ۳۵‌های در راه ایران
  • برندگان جوایز عکاسی جهانی سونی ۲۰۲۴ /از عقیم‌سازی اجباری تا متروکه‌های آلوده به تشعشعات اتمی
  • امبید به رکورد آیورسن اسطوره‌ای رسید
  • گزارش تلویزیون اسرائیل از سوخو 35‌ های در راه ایران