Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@21:14:42 GMT

عملیات روکش آسفالت در محور ساحلی بوشهر-دیر اجرا شد

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۲۰۹۰۴

عملیات روکش آسفالت در محور ساحلی بوشهر-دیر اجرا شد

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم اخترشناس صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عملیات روکش آسفالت محور ساحلی بوشهر- دیر در محدوده خورشهاب به طول هزار ۲۰۰ متر با اعتباری به ارزش ۲۰ میلیارد ریال اجرا شد.

وی افزود: این عملیات در قالب طرح سراسری لکه گیری و روکش آسفالت راه‌های شریانی استان و به منظور تسهیل در امر تردد و افزایش ایمنی در محور شریانی ساحلی بوشهر به دیر به مدت دو ماه به اجرا در آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخترشناس با توجه به اولویت راه‌های شریانی استان در برنامه‌های راهداری تصریح کرد: ویژگی تردد بالا و همچنین شاخص شریانی بودن راه‌ها از جمله اولویت‌های راهداری برای انجام اقدامات ضروری در راه‌ها برای کاهش حوادث و تلفات ترافیکی است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان افزود: محور ساحلی بوشهر - دیر به دلیل اتصال بندر بوشهر به دیر و همچنین چندین بندر تجاری و صیادی دیگر از جمله بندر تجاری دلوار از محورهای پر تردد استان است که نیازمند توجه ویژه است.

وی بیان داشت: طرح ایمن سازی این محور شامل، تعریض، بهسازی و روکش آسفالت در قطعات دیگری از جمله قطعه یک بردخون – دیر به طول پنج کیلومتر و قطعه دوم همین مسیر به طول ۱۰ کیلومتر در حال انجام است.

اخترشناس اظهار داشت: برای تکمیل قطعات یک و دو بردخون – دیر مجموعاً ۵۶۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی هزینه می‌شود.

کد خبر 5551046

منبع: مهر

کلیدواژه: بندر بوشهر راهداری راهداری بوشهر آسفالت سیلاب محرم 1401 بوشهر وقوع سیلاب ویروس کرونا ماه محرم مدیریت بحران بارش باران کرمانشاه سیل کرمان همدان خطبه های نماز جمعه آمار کرونا سی امین سفر استانی دولت روکش آسفالت ساحلی بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۰۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۵ عملیات پلیسی در استان سمنان/ طرح امنیت محله محور اجرا شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه‌ای ظهر پنج شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه طی شبانه روز گذشته پنج مأموریت ویژه پلیسی در استان به انجام رسید، ابراز داشت: در مهمترین رویداد با اجرای طرح امنیت محله محور شهر سمنان ۲۵ نفر شامل ۱۶ معتاد، پنج سارق و چهار نفر سایر جرایم دستگیر شدند.

وی ضمن بیان اینکه طرح امنیت محله محور شهر سمنان به مدت ۴۸ ساعت اجرا شد، افزود: طی این مدت مقادیری مواد مخدر کشف و ۱۱ خودرو و موتورسیکلت توقیف شده است.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه بالغ بر یک هزار و ۳۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق طی دو عملیات جداگانه به ارزش ۷۲۰ میلیون ریال در محور مشهد_تهران حوزه استحفاظی شاهرود کشف و ضبط شد، ابراز داشت: در این رابطه دو نفر دستگیر شدند.

موقوفه‌ای ضمن بیان اینکه سارق سیم و کابل برق هنگام فروش سیم سرقتی در آرادان دستگیر شد، تصریح کرد: متهم به انجام سه فقره سرقت اعتراف و در مخفیگاه او نیز ۳۳۰ متر سیم و کابل کشف و ضبط شد.

وی ضمن بیان اینکه یک قبضه سلاح شکاری و یک قطعه سر گوزن تاکسیدرمی در حوزه مهدی‌شهر کشف شد، افزود: متهم دستگیر و تحت پیگرد قضائی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل مخابراتی در حوزه شهرستان شاهرود خبر داد و اضافه کرد: متهم به انجام ۲۷ فقره سرقت اعتراف و از مخفیگاه سارق ۲۰ متر سیم و کابل کشف شد.

کد خبر 6095001

دیگر خبرها

  • عملیات روکش آسفالت محور بیرجند نهبندان به طول ۳۶ کیلومتر
  • روکش آسفالت ۳۶ کیلومتر از محور بیرجند – نهبندان
  • انجام ۵ عملیات پلیسی در استان سمنان/ طرح امنیت محله محور اجرا شد
  • انسداد سه مقطع از محورهای شریانی هرمزگان
  • روکش آسفالت 36 کیلومتر از محور بیرجند – نهبندان
  • اجرای ترمیم روکش آسفالت محور اسپاین به سمت برج مراقبت فرودگاه امام
  • روکش آسفالت ورفع ۷ نقطه حادثه خیز درمحور‌های مواصلاتی سیستان وبلوچستان
  • تکمیل عملیات اجرای روکش آسفالت خیابان‌های شهید هاشمی‌نژاد و شهدا
  • روکش آسفالت ورفع ۷ نقطه پرتصادف محور‌های مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • آغاز بهسازی محور ابهر_ مرشون به طول ۸ کیلومتر