Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، مدیرعامل شرکت شهر سالم با اعلام این خبر و اشاره به بسیج بخش‌های مختلف شرکت شهر سالم برای تزریق دزهای یادآور کرونا به‌ویژه برای کارکنان و بازنشستگان شهرداری تهران افزود: «از هفته گذشته یک پایگاه واکسیناسیون ثابت در درمانگاه منطقه ۱۰ و سه پایگاه سیار مشغول واکسیناسیون کارکنان شهرداری راه‌اندازی شده که تا کنون بالغ بر ۲ هزار دز واکسن کرونا تزریق کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

همچنین واحدهای سیار واکسیناسیون در میادین میوه و تره‌بار تهران مستقرند و آماده تزریق واکسن کرونا به کارکنان و شهروندان هستند. دکتر «نور محمدی» با بیان این مطلب افزود: «برنامه تیم‌های سیار ما بر اساس درخواست‌های واصله تنظیم می‌شود و اگر تقاضاها افزایش پیدا کند آمادگی داریم که تیم‌های سیار شرکت شهر سالم را افزایش دهیم.»

به گفته نور محمدی  با هماهنگی وزارت بهداشت واکسن‌های برکت، سینوفارم، کووپارس، پاستوکووک و اسپایکوژن در اختیار پایگاه‌های واکسیناسیون شرکت شهر سالم قرار گرفته است. علاوه بر این پایگاه ثابت واکسیناسیون شرکت شهر سالم نیز با عنوان «پایگاه واکسیناسیون بعثت» در درمانگاه منطقه ۱۰ واقع در خیابان قزوین مستقر شد و از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۶:۳۰ در حال ارائه خدمت به شهروندان است.

مدیرعامل شرکت شهر سالم با اشاره به روند صعودی ابتلا به ویروس کرونا در روزهای اخیر گفت: «تا به امروز هیچ مسیری مؤثرتر از واکسیناسیون برای پیشگیری از ابتلا یا دست‌کم ابتلا شدید وجود ندارد و لذا من همه شهروندان را به تزریق دزهای یادآور دعوت می‌کنم.»

کد خبر 693542 برچسب‌ها منطقه ۱۰ سازمان میادین میوه و تره‌بار واکسیناسیون

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: منطقه ۱۰ سازمان میادین میوه و تره بار واکسیناسیون شرکت شهر سالم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۰۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان، این پایگاه با توجه به ضرورت و نیاز به حضور بانوان در ارائه خدمات فوریت های پزشکی در شرایط بحرانی و تخصصی و نیز جهت بهبود خدمت رسانی و کسب رضایت مردم استان،راه اندازی شده است.
این نیروها برای ارائه خدمات فوریت های پزشکی در ماموریت های احتمالی ویژه بانوان در شهر سنندج آماده ارائه خدمات هستند.
تیم اورژانس بانوان به صورت ۱۲ ساعته و در روز از ساعت 8 صبع الی ۱۹:۳۰ برای خدمت‌رسانی به بانوان راه‌اندازی شده‌ است.


کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • باجه سیار قبول مرسولات پستی در یزد فعال می‌شود
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • راه‌اندازی فاز نخست خط ۲ متروی اصفهان از اهداف مهم شورای ششم است
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • شهروندان فرآورده‌های خام دامی را از مراکز مجاز تهیه کنند