Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@08:27:21 GMT

تلاش همه جانبه بارسلونا برای بازگشت مسی

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۲۱۱۰۶

تلاش همه جانبه بارسلونا برای بازگشت مسی

کادر فنی و مدیریت بارسلونا علاقه‌مند هستند تا در تابستان ۲۰۲۳ مسی به نیوکمپ بازگردد.

به گزارش مشرق، از چند روز پیش صحبت‌های لاپورتا و ژاوی برای بازگشت احتمالی مسی به اوج رسید و مدیریت و کادر فنی بارسلونا از علاقه خود برای حضور فوق ستاره آرژانتینی  در فصل آینده پرده برداشتند.

لاپورتا در این هفته بارها و بارها در خصوص مسی صحبت کرد و مدعی شد که در تلاش است تا در پایان فصل ۲۰۲۳ ، این بازیکن را پس از اتمام قراردادش با پاری سن ژرمن به بارسلونا بازگرداند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ژاوی نیز شب گذشته دوباره در خصوص مسی صحبت کرد و گفت: لئو سزاوار این است که یک شانس دیگر برای بازی در بارسلونا داشته باشد و به شکلی مناسب با تیم خداحافظی کند. اگر سوال شما این است که آیا من دوست دارم که او بازگردد، باید بگویم بله. دوست دارم که مسی بازگردد ولی او الان در پاری سن ژرمن است و یک سال دیگر با این تیم قرارداد دارد.

در پی این مصاحبه‌ها که رنگ و بوی بازگشت مسی دارد، لوئیز ماسکارو، خبرنگار مشهور نشریه اسپورت نیز از بازگشت لئو به نیوکمپ حرف زد.

ماسکارو که مدیر تحریریه نشریه اسپورت است، در گزارشی با عنوان « بازگشت مسی به بارسلونا نزدیک‌تر شد» در خصوص احتمال حضور این بازیکن در فصل آینده با پیراهن آبی‌اناری‌ها پرده برداشت.

ماسکارو نوشت: مسی به بارسلونا بازخواهد گشت. البته هیچ وقت نباید این تیم را ترک می‌کرد. لاپورتا اکنون در تلاش است تا در فصل آینده و با اتمام قرارداد مسی با پاریس و با حضور ژاوی، شرایط بازگشت مسی در تابستان ۲۰۲۳ را مهیا سازد.

خبرنگار اسپانیایی نوشت: بازگشت مسی ۲ حسن دارد. یک اینکه تیم فوق العاده‌ای که ژاوی در حال ساختنش است با حضور مسی، بهترین بازیکن تاریخ فوتبال بهتر خواهد شد و دوم اینکه به لئو اجازه داده می‌شود که فوتبالش را در جایی که زندگی‌اش رقم خورد به پایان برساند.

ماسکارو ادامه داد: مسی که من دوباره تکرار می‌کنم نباید هیچ وقت از بارسلونا می‌رفت به خاطر مسائل اقتصادی وحشتناک باشگاه مجبور به ترک تیم شد.لاپورتا این تصمیم سخت، دردناک و ناراحت کننده را برای تیم گرفت. حالا یک سال از خداحافظی ناراحت کننده او نگذشته، پل‌ها برای بازگشت او ساخته شده است.

لئو مسی سال پیش با خداحافظی سخت از بارسلونا رفت و به پاری سن ژرمن رسید. در فصل اول او عملکرد آن چنان خوبی نداشت ولی توانست پس از امباپه بیشترین پاس گل در لوشامپیونه را به نام خود ثبت کند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت بارسلونا لیونل مسی ژاوی لاپورتا خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت بازگشت مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۱۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چراغ سبز پپ به ستاره سیتی: به بارسا برو!

به گزارش "ورزش سه"، تصمیم ژاوی برای ادامه همکاری با بارسلونا باعث شد که شایعات بسیاری درباره شرایطی که او برای مدیران این باشگاه در نظر گرفته است تا فصل آینده هم روی نیمکت این تیم بماند از سوی رسانه‌ها منتشر شود.

یکی از بندهای مهمی که تقریبا تمامی رسانه‌ها به آن اشاره کرده بودند، علاقه ژاوی به جذب سیلوا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو بود که با توجه به جایگاه مهم این ستاره پرتغالی در ترکیب سیتی می‌تواند انتقال دشواری برای بارسا و شرایط مالی نه چندان خوب آنها باشد.

با این حال، بسیاری از رسانه‌های انگلیسی و اسپانیایی در چند روز اخیر مدعی شده بودند که این بازیکن علاقه بسیار زیادی به حضور در بارسلونا و بازی تحت هدایت سرمربی جوان این تیم دارد و شاید این موضوع بتواند به کمک مدیران این باشگاه در جذب او بیاید.

حالا روزنامه اسپرت مدعی شده است که اگر برناردو سیلوا به صورت رسمی درخواست جدایی از چیزی داشته باشد و این موضوع را با پپ گواردیولا مطرح کند، این مربی اسپانیایی مخالفتی با جدایی او و پیوستنش به بارسلونا نخواهد داشت و این خبر بسیار خوبی برای مدیران این باشگاه است.

دیگر خبرها

  • ژاوی: می‌خواهم قرارداد روبرتو تمدید شود/ جاه‌طلبی زیادی دارم
  • آخرین گل ژاوی با پیراهن بارسلونا (لالیگا - 28 آوریل، 2015) / فیلم
  • حضور جمعی از کودکان آفریقایی در تمرینات بارسلونا و دیدار با ژاوی و بازیکنان این تیم / فیلم
  • چراغ سبز پپ به ستاره سیتی: به بارسا برو!
  • ناراحتی ستاره بارسلونا: از این تیم می‌روم!
  • بارسا چاره‌ای ندارد: فروش حداقل یک ستاره
  • افشا شد: قول‌های بارسا به ژاوی چه بود!‏
  • مذاکرات آژاکس با ژاوی پیش از ماندگار شدن این سرمربی در بارسلونا
  • فیلِ اسنایپر، توپچی‌ها را نشانه گرفت!
  • وعده لاپورتا به ژاوی پس از موافقتش با ماندن در بارسلونا