Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، رضا افلاطونی ظهر امروز در نشست هماهنگی آبرسانی به روستاهای استان قزوین که با حضور سردار رستم‌علی رفیعی آنانی فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین برگزار شده بود، افزود: با تفاهم نامه‌ای که امروز به امضا می‌رسد، آبرسانی به روستاهای استان در دستور کار این دو نهاد قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اضافه کرد: در حوزه آبرسانی و استخرهای معیشتی بسیج سازندگی فعالیت بسیار خوبی داشته که امیدواریم استمرار یابد. 

افلاطونی تصریح کرد: در سال زراعی جاری با وجود اینکه ۷۰ درصد کاهش سطح کشت داشتیم، اما حدود ۱۶۰ هزار تن گندم خریداری شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از ۴۰ درصد رسیده است. 

این مسئول بیان داشت: در حوزه زنان روستایی با اعتبارات موجود می‌توان به اشتغال‌زایی و توانمندی این اقشار اقدام که در این راستا می‌توان با کمک پایگاه های بسیج و ظرفیت سپاه به اهداف مورد نظر برسیم. 

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های شیلات در استان مغفول مانده بود و هم اکنون میزان تولید ماهی زیر چهار هزار تن است که اگر بتوانیم یک اقدام کوچک انجام دهیم، این رقم به ۹ هزار تن در سال می رسد. 

افلاطونی اضافه کرد: جهاد کشاورزی و سپاه با فرمان امام راحل راه‌اندازی شدند که این مهم مسئولیت دوچندانی را در قبال حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی برای ما ایجاد می‌کند، ضمن اینکه خدمت نهادهای سپاه و جهاد کشاورزی بی منت است و نمونه بارز آن را می‌توان در دفاع مقدس جستجو کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قزوین جهاد کشاورزی سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۱۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛ فرماندار شهرستان بوکان در صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح ضمن تبریک وعده صادق و پیروزی مقتدارنه سپاه گفت: سپاه پاسداران در برابر هر نوع هجمه و تحرک دشمنان قسم خورده آمادگی و ‌توان لازم را دارند.

خشایار صنعتی افزود: به لطف رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و توصیه‌های پدرانه ایشان کشور در حال پیشرفت و تعالی است.

صنعتی، با اشاره به توان دفاعی و بازدارندگی نیرو‌های مسلح اظهارکرد: در همه عرصه‌ها آمادگی رویارویی مقابله با دشمنان را داریم.

وی گفت: کشور‌های عربی و اسلامی جرأت به زبان آوردن موضوعهای روز و ‌تحرکات نامبارک رژیم اشغالگر اسرائیل علیه مردم مظلوم فلسطین را ندارند و این در حالی است که تنها جمهوری اسلامی که در صف مقابله با اسرائیل است،  اقتدار را به صفوف مسلمین بازگردانده است.

ادای احترام به یادبود شهدای شهرستان، سان و رژه و نمایش حرکات رزمی و تجلیل از مربیان و فرماندهان برتر از دیگر برنامه‌های صبحگاه مشترک مراسم بود.

 

 

دیگر خبرها

  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 
  • تولید مازاد بر نیاز مرغ در استان قزوین
  • عملیات بهسازی و نوسازی باغات استان بوشهر اجرا می‌شود
  • ثبت ۵۷۴ واحد پرورش طیور از قزوین در سامانه سماصط
  • سردار فدوی: نقش شهید حجازی در توانمندسازی مقاومت موثر است
  • امضا تفاهم نامه همکاری میان جهاد کشاورزی و شرکت‌های دانش بنیان
  • بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده
  • ۵۰ طرح آبیاری در اراضی کشاورزی قزوین اجرایی شد