Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@22:53:58 GMT

پیکر یک خانم دیگر در سیلاب امامزاده داوود پیدا شد +فیلم

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۲۱۳۶۱

پیکر یک خانم دیگر در سیلاب امامزاده داوود پیدا شد +فیلم

‍‍‍‍‍‍

مرتضی مرادی پور روز شنبه با اعلام این خبر به خبرنگار ایرنا افزود: امروز پیکر یک خانم در مرکز خرید بالای حرم امام‌زاده داوود پیدا شد و به مقامات نیروی انتظامی تحویل داده شد.

وی با بیان اینکه در ۲ روز گذشته پیکر ۱۸ نفر پیدا شده بود، ‌گفت: بیشتر عملیات جستجو به پایان رسیده اما تا مصوبه ستاد بحران تهران، جستجوها را ادامه می‌دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرادی پور درباره ریزش بخشی از جاده امامزاده داوود اظهارداشت: به دلیل وقوع باران با رانش‌های محدود مواجه هستیم اما راهداری حضور دارد و مشکلی در این بخش نداریم.

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران نیز در این باره به خبرنگار گفت: در سومین روز از عملیات جستجو دقایقی قبل جسد یک خانم جوان در قسمت شمالی صحن امامزاده داود (ع) و در داخل یک رستوران که در روز گذشته نیز چندین جسد در این محل کشف شده بود توسط آتش نشانان از سیلاب خارج شد.

وی افزود: نیروهای آتش نشانی و هلال احمر نیز روز گذشته در مجموع موفق شدند ۱۱ جسد را کشف کنند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران ادامه داد: عملیات جستجو در قسمت بالا و پایین بازارچه امامزاده داوود (ع) و همچنین قسمت رودخانه کن همچنان ادامه دارد.

به گفته وی، با همکاری نیروهای امدادی سرعت عملیات جستجو از سرعت خوبی برخوردار است و این عملیات با هماهنگی بیشتری در حال انجام است.

به گزارش ایرنا، ساعت یک و ۳۰ دقیقه بامداد پنجشنبه ۶ مرداد، در پی بارش شدید در تهران و رانش زمین، سیل در منطقه امامزاده داوود (ع) در شمال پایتخت جاری شد و حجم زیادی از گل و لای را در این منطقه و روستاهای اطراف برجای گذاشت.

برچسب‌ها امامزاده داوود شهر تهران گزارش ملی سیلاب ها سیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امامزاده داوود شهر تهران گزارش ملی سیلاب ها امامزاده داوود شهر تهران گزارش ملی سیلاب ها سیل امامزاده داوود عملیات جستجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۱۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی پراید در آزادراه قزوین- تهران ۳ فوتی برجای گذاشت

ایسنا/قزوین سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین از فوت سه نفر بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی پراید در آزادراه قزوین- تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا، داریوش مرادی در خصوص حادثه واژگونی پراید در اتوبان قزوین به تهران اظهار کرد: حوالی ساعت ۱۰ صبح چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در تماس با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین واژگونی یک دستگاه خودروی پراید در عوارضی آزادراه قزوین- تهران خبر داده شد که بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه‌های یک و ۳ در محل حاضر ‌شدند.

بنا بر اعلام روابط عمومی آتش‌نشانی قزوین، وی در ادامه تصریح کرد: آتش‌نشانان با حضور در محل نسبت به ایمن‌سازی مکان حادثه اقدام کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: متأسفانه در این واژگونی ۲ زن و یک مرد به دلیل شدت حادثه در دم جان باختند و تحویل عوامل آرامستان در محل شدند و علت حادثه توسط کارشناسان پلیس در دست بررسی است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • «یسنا دیدار» پس از پنج روز پیدا شد+فیلم
  • فیلم عملیات هوایی برای یافتن دختر گمشده در گلستان بعد از ۵ روز
  • آتش سوزی در مغازه صافکاری در بوکان
  • برخورد ۳ دستگاه خودرو حادثه آفرید
  • واژگونی پراید در آزادراه قزوین- تهران ۳ فوتی برجای گذاشت
  • امدادرسانی به سیستان و بلوچستان پایان یافت
  • پایان آوار برداری انفجار منزل مسکونی در قوچان 
  • (ویدیو) نجات زنی گرفتار میان دیوار بعد از چهار روز
  • عکس| داوود کیم به قولش عمل کرد/ خواننده کره‌ای تمام پولش را خرج مسجد کرد
  • یک خانم بعد از ۴ روز گیر کردن بین ۲ دیوار در بم نجات یافت