Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@22:19:22 GMT

آبرسانی سیار در شهر رفسنجان

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۲۱۴۰۰

آبرسانی سیار در شهر رفسنجان

حسین چرخ‌انداز رئیس شرکت آب و فاضلاب شهرستان رفسنجان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: با توجه به حجم بالای سیل و خرابی‌های بالا در خطوط انتقال آب، برخی مناطق دچار قطعی آب شده‌اند.

وی عنوان کرد: خط انتقال ۷۰۰ شکسته بود و خط ۴۰۰ هم روز گذشته شکسته و خطوط ۱۰۰، ۲۰۰ و ۲۵۰ در سطح شهر هم دچار شکستگی شدند که این افزایش شکستگی موجب شد بخش زیادی از شهر رفسنجان دچار بی‌آبی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چرخ‌انداز خاطرنشان کرد: هم‌اکنون چند دستگاه تانکر آب در شهرک‌های هزارواحدی، جهاد و برخی مسیرهای شهر گذاشته‌ایم که مردم آبم ورد نیاز خود را برداشت کنند و هر نقطه‌ای که آب قطع بود و نیاز به آب داشتند با شماره ۳۴۲۸۱۰۰۰ شرکت آبفا رفسنجان تماس گرفته تا به آن منطقه هم آبرسانی سیار صورت گیرد.

وی یادآور شد: کارکنان اتفاقات در حال تلاش هستند و  تا غروب آب شهر رفسنجان وصل خواهد شد.

چند نقطه شکستگی داشتیم بعد از سیل روز گذشته دوباره شکستگی‌ها افزایش یافته خط ۷۰۰ و ۴۰۰ شکستگی در سطح شهر خطوط ۲۰۰ ۲۵۰ ۱۰۰ شکستگی دارم که در حال رفع مشکل است امروز عصر چند دستگاه تانکر آبرسان در شهرک های جهاد، هزارواحدهی و مناطق مختلف گذاشتیم در سطح شهر هم با شماره ۳۴۲۸۱۰۰۰ تمامس گرفته و چند دستگاه دیگر مردم نیاز دارند.

انتهای پیام/۸۰۰۱۶/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: حسین چرخ انداز آبرسانی سیار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۱۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد

با مساعدت اعضای هیات مدیره یکی از بانک‌ها اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد.

به گزارش خبرنگار استان‎ها خبرگزاری دانشجو،با مساعدت مدیر عامل و هیات مدیره یکی از بانک ها، یک دستگاه ویلچر برقی، تخت بیمارسانی برقی، یک دستگاه پردازشگر و مانیتور برای این خانواده برای رفع مشکلات این خانواده خریداری شد. 

 

بنا به این گزارش این قلام با حضور مدیر کل بهزیستی و مدیر شعب بانک رفاه استان کهگیلویه و بویراحمد به این خانواده یاسوجی تحویل شد. 

 

شایان ذکر است همه اعضای این خانواده شامل پدر، مادر، دو برادر و خواهر به ترتیب به بیماری‌های ضربه مغزی، سرطان سینه، قطع نخاع و بیماری نادر سخت درمان پوستی و سرطان تیروئید مبتلا هستند. 

 

دیگر خبرها

  • پیگیری مسائل عمومی اولویت کاری دستگاه قضا است
  • آبرسانی به دهدشت غربی نیازمند ۱۰۰۰ میلیارد تومان
  • خطر تحریم در واردات اتوبوس‌های جدید/ تولیدکنندگان داخلی توان رفع نیاز شهر‌های کشور به اتوبوس را ندارند
  • تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید
  • ظرفیت داخلی تولید لوکوموتیو برای پاسخ به نیاز کشور کافی است
  • اجرای طرح بزرگ آبرسانی قلعه مختار اندیمشک نیاز آبی مردم را برطرف می‌کند
  • اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد
  • آماده سازی اراضی طرح نهضت ملی مسکن در رفسنجان
  • آبرسانی سیار به ۲۵۷ روستای استان گلستان
  • ۲۱۰۰ اتوبوس در خطوط تهران فعالیت می‌کنند + فیلم