Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-29@19:52:56 GMT

چگونه شماره مجازی واتساپ درست کنیم؟

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۲۱۵۰۰

چگونه شماره مجازی واتساپ درست کنیم؟

 

یکی از محبوب‌ترین و پرکاربردترین اپلیکیشن‌های پیام رسان در دنیا، اپلیکیشن واتساپ است. متاسفانه این برنامه هم مانند سایر اپلیکشن‌های پیام رسان، در ابتدای ورود از کاربر درخواست شماره تلفن می‌کند اما ممکن است برخی از کاربران تمایلی به وارد کردن شماره تلفن خود نداشته باشند. شماره‌های مجازی در اینجا به کار می‌آیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شماره مجازی در واتساپ با استفاده از برنامه‌های مختلف ساخته می‌شود اما ساده‌ترین راه ممکن این است که شما از سایت‌های معتبر، شماره مجازی را بخرید.

با این حال برخی از افراد به دنبال راهکارهایی برای ساخت شماره مجازی هستند تا بتوانند چند اکانت را در واتساپ به وجود بیاورند. اگر شما هم جزو افرادی هستید که می‌خواهید بدانید چطور چند شماره در واتساپ داشته باشیم و یا چطور شماره‌ی مجازی واتساپ را بسازیم در ادامه با نامبر فور همراه باشید تا به پاسخ تمامی سوالات خود برسید.

 

شماره مجازی واتساپ چیست؟

در پاسخ به سوال افرادی که از ما می‌پرسند شماره مجازی چیست باید بگویم که شماره مجازی یا سیم کارت مجازی شماره‌ای است که می‌تواند همانند سیم کارت واقعی به برقراری ارتباط با دیگران بپردازد.

این شماره که در ارسال پیام و برقراری تماس مورد استفاده قرار می‌گیرد، هویت فیزیکی ندارد و اغلب در فضای مجازی ساخته می‌شود. شماره‌های مجازی ساخته شده بیشتر اوقات از طریق نرم افزارهای مختلف در دسترس افراد قرار می‌گیرند اما امروزه برخی از سایت‌ها به ارائه خدمات این چنینی به مشتریان خود پرداخته‌اند و شماره‌های مجازی را با قیمتی بسیار مناسب به این افراد ارائه می‌کنند.

توجه داشته باشید که استفاده کردن از شماره‌های مجازی مستلزم این است که شما هزینه‌های مربوطه برای دریافت و ارسال پیام یا برقراری تماس را پرداخت کنید اما این را بدانید که هزینه‌های استفاده از شماره مجازی بسیار ارزان‌تر از استفاده از شماره‌های واقعی است. تنها مشکلی که این شماره‌ها دارند این است که باید با استفاده از اینترنت مورد استفاده قرار بگیرند. در غیر این صورت کارایی خاصی ندارند.

چ را افراد از شماره‌های مجازی استفاده می‌کنند؟

برای این که متوجه شوید که چرا افراد از شماره‌های مجازی استفاده می‌کنند، ابتدا باید نگاهی به مزایای این شماره‌ها بیندازید. زمانی که شما با شماره‌های مجازی وارد اپلیکیشن‌های مختلف می‌شوید، دیگر نیاز نیست که اطلاعات ایمیل، اطلاعات شماره تلفن شخصی و سایر اطلاعات امنیتی را در اختیار این برنامه قرار دهید. علاوه بر این، شماره‌ی شما به راحتی برای هر کسی نمایش داده می‌شود.

پس نیاز نیست که مدام این شماره را به اطلاع دیگر افراد برسانید. از سوی دیگر، ممکن است شما اقدام به داشتن چند اکانت در واتساپ کنید. مسلما برای این کار به چند شماره نیاز دارید. شماره‌های مجازی در اینجا به کمک شما می‌آیند و چندین اکانت را برای شما به نمایش می‌گذارند که شما می‌توانید از تمامی این اکانت‌ها استفاده کنید. پس تعجبی ندارد که افراد بیش از این که به خرید سیم کارت و شماره‌های واقعی اهتمام بورزند، از شماره‌های مجازی استفاده کنند.

روش‌های ساخت شماره مجازی واتساپ

ر وش‌های گوناگونی برای ساخت شماره‌های مجازی وجود دارند اما اگر می‌خواهید بدون دردسر صاحب یک شماره تلفن در فضای مجازی شوید، بهتر است که از طریق سایت‌های معتبری همچون نامبر فور اقدام به ساخت شماره مجازی کنید. در ادامه با برخی از راهکارهایی که در ساخت شماره مجازی واتساپ مورد استفاده قرار می‌گیرند، تشریح شده‌اند.

 

 

ساخت شماره مجازی واتساپ به کمک برنامه textplus

برنامه Text-plus یکی از برنامه‌هایی است که امروزه به صورت متداول از سوی افرادی که به ساخت شماره مجازی مشغول هستند، به کار گرفته می‌شود. این نرم افزار امکان دسترسی رایگان را به کاربران خود داده است و در کوتاهترین زمان ممکن می‌تواند شماره ای مجازی و کاربردی را برای شما بسازد تا با استفاده از آن، چندین اکانت را در واتساپ به وجود بیاورید. برای استفاده از این برنامه در این زمینه باید مراحل زیر را دنبال نمایید:

ابتدا وارد گوگل پلی شوید و برنامه Text-plus را از آنجا دانلود کرده و نصب کنید.

اکنون وارد برنامه شوید و بر روی ایجاد حساب کاربری که در میان گزینه‌های ورود این برنامه وجود دارد، کلیک کنید. برای این که بتوانید یک حساب کاربری را در برنامه Text-plus ایجاد کنید، باید اطلاعات مختلف خود را وارد کنید.

در این مرحله ایمیل، شماره تماس و نام خود را وارد نمایید و ثبت نام خود را برای ایجاد حساب کاربری در این برنامه به پایان برسانید‌.

حال که ثبت نام خود را انجام دادید، وارد برنامه می‌شوید و تمامی مشخصات خود را در آنجا وارد می‌کنید.

در مرحله بعد باید بر روی منوی ظاهر شده Account کلیک کنید و شماره موبایل خود را که با کد آمریکا است دریافت نمایید. شما می‌توانید کد کشور مورد نظر خود را وارد کرده و شماره تلفنی مطابق با همین کشور را دریافت کنید.

شماره را یادداشت کنید و سپس برنامه Text-plus را ببندید. حال وارد واتساپ شوید و شماره را وارد کنید تا کدی برای شما ارسال گردد.

در این مرحله وارد برنامه Text-plus شوید تا کد ارسال شده را ببینید. این کد را در واتساپ وارد کنید و وارد اکانت جدید خود شوید. شما می‌توانید با استفاده از این اکانت به صورت مجازی با سر تا سر دنیا ارتباط برقرار کنید.

ساخت شماره مجازی با استفاده از نرم افزار hushed

یکی دیگر از روش‌های مطمئن برای ساخت شماره مجازی، استفاده از روش Hushed است. در این روش شما باید ابتدا نرم افزار Hushed را بر روی دستگاه خود نصب کنید و سپس آن را باز نمایید. حال در این برنامه گزینه‌ی اجرا را انتخاب می‌کنید و پس از وارد کردن نام کاربری، رمز عبور و اطلاعات ایمیل بر روی کلید Get a new number کلیک می‌کنید. در این بخش لیستی از انواع شماره‌های تلفن در پیش روی شما قرار می‌گیرد که باید توجه داشته باشید که شماره‌ای را انتخاب نمایید که بتواند با واتساپ کار کند. حال باید شماره‌ی منتخب را در واتساپ وارد کنید و سپس وارد برنامه‌ی Hushed شوید تا کد دریافتی را برای ورود به اکانت جدید، وارد واتساپ نمایید. با این کار شماره‌های مطمئن و معتبر را ساخته‌اید که می‌توانید اکانت‌های مختلف خود را با آن مدیریت کنید.

خرید شماره مجازی از سایت نامبر فور

همان طور که گفتیم، خرید شماره‌های مجازی ساده‌ترین راه برای برقراری ارتباط با کشورهای مختلف و در عرصه‌ی بین‌المللی است. امروزه افرادی مه با این کار آشنایی ندارند، سایت‌های معتبر فروش شماره‌ی مجازی را برای خرید این شماره‌ها انتخاب می‌کنند. یکی از این سایت‌ها، سایت ما است که شما می‌توانید شماره‌ی مجازی مورد نظر خود را با کد کشور مربوطه از ما دریافت کنید و از خدمات مختلف آن بهره ببرید.

نامبر فور برای ساخت شماره‌های مجازی، از مجوزهای لازم برخوردار شده است و تحت کنترل سازمان‌های امنیتی نیز می‌باشد. به همین دلیل دیگر نیاز نیست که نگران به سرقت رفتن اطلاعات مختلف خود باشید بلکه می‌توانید در کوتاهترین زمان ممکن، با استفاده از شماره‌های مجازی نامبر فور به ساخت اکانت‌های مختلف بپردازید و ارتباطات خود را با دیگران در نهایت امنیت برقرار کنید.

و اما در آخر ...

ما در این مطلب در مورد چگونگی ساخت شماره‌های مجازی در واتساپ با شما صحبت کردیم. امروزه شماره‌های مجازی نیز همانند شماره‌های واقعی بازار داغی دارند و توسط بسیاری از افراد به کار گرفته می‌شوند. این شماره‌ها ارتباطات را ایمن‌تر می‌کنند و در عرصه‌ی بین‌المللی هم کارآمد هستند. از این رو اگر شما هم جزو افرادی هستید که باید شماره مجازی بسازید، همین حالا با ما در نامبر فور تماس بگیرید.

منبع : https://number4.ir

 

منبع: فردا

کلیدواژه: واتس ا پ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۱۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم هدایت درست انتخاب رشته دانش آموزان در دانشگاه‌

ایسنا/مازندران رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در کنکور چند روز قبل ۱۲۰ هزار نفر در رشته ریاضی، سه برابر در سایر رشته‌ها و ۶ برابر در تجربی شرکت کردند و این حکایت از یک ناهنجاری انتخاب رشته در جمع دانش آموزان دارد که این ناهنجاری اگر عالمانه هدایت نشود می‌تواند آینده کشور را به خطر بیندازد.

محمد مهدی طهرانچی ۱۰ اردیبهشت در حاشیه اجلاسیه افق تحول دانشگاه ۲ در جمع خبرنگاران که در دلگشا چالوس برگزار شد، با اشاره به اهمیت این اجلاسیه اظهار کرد: در این اجلاسیه مباحثی را پیرامون موضوع رفتار اجتماعی جامعه و دانش آموزان، دانشجویان و داوطلبان آموزشی در پرداختن به حوزه انسانی به اشتراک گذاشتیم.

وی افزود: آینده آموزش عالی در گرو توجه به حرکت‌هایی است که امروز در قالب انتخاب رشته رخ می‌دهد و این آینده کشور را رقم می‌زند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه هر روز در خبرها از شرکت مجموعه‌ای از دانش آموزان در کنکور می‌شنویم، تصریح کرد: پنج شنبه‌ای که گذشت ۱۲۰ هزار نفر در ریاضی، سه برابر در سایر رشته‌ها و ۶ برابر در تجربی شرکت کردند و این حکایت از یک ناهنجاری انتخاب رشته در جمع دانش آموزان دارد که این ناهنجاری اگر عالمانه هدایت نشود می‌تواند آینده کشور را به خطر بیندازد.

طهرانچی گفت: دانش آموزان بر اساس دریافت خودشان یک انتخاب را انجام می‌دهند و ما دانشگاهیان و دلسوزان جامعه باید علل این انتخاب و توزیع نامتوازن را بررسی کنیم که در این اجلاسیه به صورت نشست دو روزه در حوزه علوم اجتماعی مورد بحث قرار گرفت.

افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی افزایش حقوق در دانشگاه آزاد اسلامی

وی با بیان اینکه در این اجلاسیه مسائل جدی مطرح و با همتی که وجود دارد باید اقدام به رفع آن شود، یادآور شد: نکته مهمی که در کشور وجود دارد این است که ما در یک جنگ ترکیبی قرار گرفته‌ایم و در این خصوص هنر و رسانه نقش جدی را ایفا می‌کند و جامعه شناسی و مخاطب شناسی جایگاه مهمی دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خاطر نشان کرد: بیش از ۷۰ نفر از جامعه شناسان سراسر کشور به این موضوع پرداختند که جایگاهشان در نقش آفرینی جدیدشان در دانشکده‌های هنر و رسانه را بتوانند جایگاه دقیقی قرار دهند.

طهرانچی در ادامه به خبری در مورد افزایش حقوق هیئت علمی و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور پرداخت و گفت: دولت امسال ۲۰ درصد برای اعضای هیئت دولت در نظر گرفته است و در جلسه اخیر که در شورای معاونین داشتیم در حال آماده سازی لایحه‌ای برای هیئت امنا هستیم که ۳۰ تا ۳۵ درصد افزایش حقوق دانشگاه آزاد رقم بخورد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لزوم هدایت درست انتخاب رشته دانش آموزان در دانشگاه‌
  • زخم عمیقی به دوچرخه سواری زدند که به راحتی درست نمی‌شود
  • خطرات عادت اشتباه پا گذاشتن روی داشبورد!
  • خطرات عادت عجیب پا گذاشتن روی داشبورد!
  • ۸ سانتیمتری که نگذاشت رفیعی، بیرانوند باشد!
  • 8 سانتیمتری که نگذاشت رفیعی، بیرانوند باشد!
  • پلیس علیه تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی/ موارد مشکوک را به این شماره اطلاع دهید
  • وقتی هوش مصنوعی از هر چیزی توپ درست کنه! (عکس)
  • کارشناس داوری: بازیکن پرسپولیس قبل از زدن گل اول خطا کرد
  • (ویدئو) نحوه درست کردن برنج پف کرده در خیابان‌های هند