Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام حسین مهدیان گفت: از جمله برنامه‌های مهم ماه محرم تعویض پرچم سبز بقاع متبرکه با پرچم عزای سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) در بقاع متبرکه است.

حجت الاسلام مهدیان گفت: در نخستین جمعه ماه محرم در بقاع متبرکه با حضور مادران و کودکان شیرخوار مراسم شیرخوارگان حسینی اجرا می‌شود.

او گفت: روز ششم محرم که در هیات‌ها مرسوم است به حضرت قاسم (ع) برنامه‌ای ویژه دانش آموزان با عنوان احلی من العسل برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل اوقاف و امور خیریه هرمزگان گفت: ویژه برنامه‌های تاسوعا و عاشورای حسینی برای حضور هیات‌ها و اقامه نماز اول وقت با حضور عزاداران حسینی را در امامزادگان خواهیم داشت.

حجت الاسلام مهدیان گفت: از دیگر برنامه‌ها مربوط به ایام شهادت امام سجاد (ع) با محوریت صحیفه سجادیه و همچنین ایام اسارت حضرت زینب با عنوان رهروان زینبی است که در بقاع برگزار می‌شود.

او گفت: مراسم جاماندگان حسینی در بقاع متبرکه همزمان با پیاده روی اربعین نجف تا کربلا در امامزادگان برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محرم ۱۴۰۱ بصیرت عاشورایی بقاع متبرکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۱۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادستان کل کشور: لازمه فسادزدایی نظارت هوشمند است

دادستان کل کشور گفت: برای فسادزدایی از ساختارها، باید نظارت‌ها هوشمند شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدکاظم موحدی آزاد پیش از ظهر امروز در بدو ورود به فرودگاه بندرعباس از سوی مسئولان قضایی و مسئولین اجرایی استان هرمزگان مورد استقبال رسمی قرار گرفت.

دادستان کل کشور در دیدار با مقامات و مسئولین حاضر ضمن تشکر از استقبال گرم و صمیمانه رئیس کل دادگستری استان هرمزگان و دیگر مسئولان قضایی و اجرایی از امکان حضور در کرانه های نیلگون خلیج فارس و دیدار با مردم و مسئولین این منطقه ابراز خرسندی کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدکاظم موحدی آزاد همچنین اظهار داشت: تلاش می‌شود متناسب با سند تحول قوه قضائیه، ارائه خدمات به مردم تسهیل و هوشمند شود.

وی افزود: با هوشمندسازی خدمات، نظارت‌ها آسان، سریع و دقیق می‌شود.

دادستان کل کشور در ادامه به همکاری قوه قضائیه و دولت برای تحقق شعار سال اشاره کرد و گفت: هرمزگان ظرفیت‌های بسیار خوبی برای مشارکت مردم و جهش تولید دارد.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدکاظم موحدی آزاد افزود: در این سفر مسائل و نیازمندی‌های هرمزگان دریافت و به رئیس قوه قضائیه منتقل می‌شود.

در ادامه برنامه‌های سفر دادستان کل کشور به شهر بندرعباس حجت‌الاسلام و المسلمین موحدی آزاد با حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان نیز دیدار کرد.

وی همچنین از دادسرای بندرعباس و بخش‌های مختلف آن بازدید کرد.

انتهای پیام /864

دیگر خبرها

  • دادستان کل کشور: لازمه فسادزدایی نظارت هوشمند است
  • هرمزگان میزبان ۳۰۰ برنامه بزرگداشت دهه کرامت
  • وظیفه جدید وقف کمک به حل مسائل جامعه است
  • دهه کرامت فرصت مغتنمی برای بصیرت‌افزایی است
  • اجتماع امام رضایی‌ها در کرج برگزار می‌شود
  • حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به هرمزگان سفر می‌کند
  • اجرای ۶۴ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی شهرستان زهک
  • بررسی اندیشه های فلسفی شهید مطهری در برنامه رادیویی سوفیا
  • سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان افزایش می‌یابد
  • قرارگاه جهاد تبیین به روشنگری و بصیرت‌افزایی کمک می‌کند