Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل بانک مرکزی: درگذشت استاد برجستـه و با اخلاق مدیریت، مرحوم دکتر عادل آذر موجب تأسف و تأثر فراوان اینجانب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، علی صالح آبادی در گذشت  عادل آذر رئیس پیشین دیوان محاسبات کشور و مرکز آمار ایران را تسلیت گفتند.

متن این پیام به شرح زیر است:

درگذشت استاد برجستـه و با اخلاق مدیریت، مرحوم دکتر عادل آذر موجب تأسف و تأثر فراوان اینجانب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیان شیوا و دلنشین مباحث علمی در حوزه های تخصصی مدیریت در کنار حسن خلق و تواضع مثال زدنی از این استاد فقید، چهره‌ای محبوب و فراموش نشدنی به ویژه در میان دانشجویان به جای گذاشت که قطعا، غم فقدان ایشان را سخت‌تر خواهد کرد.

مرحوم دکتر عادل آذر علاوه بر آنکه به عنوان یک چهره علمی و استاد مبرز در حوزه مدیریت شناخته می‌شد و آثار و تألیفات ارزشمند و ماندگاری هم در این حوزه به یادگار گذاشت، در طول دوران حیات پربرکت خویش در مسئولیت‌های مهمی همچون ریاست دیوان محاسبات کشور، ریاست مرکز آمار، ریاست موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی و همچنین نمایندگی مجلس شورای اسلامی، منشأ خدمات فراوانی برای کشور بود.

اینجانب درگذشت ناباورانه دکتر عادل آذر را که با ایام عزای سالار شهیدان، حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) مصادف شد به همه بازماندگان به ویژه خانواده محترم، شاگردان و همکاران ایشان تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم و از درگاه خداوند متعال مسألت دارم روح ایشـان را با ارواح طیبـه شهدای کربلا قرین فرماید.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اخلاق بانک مرکزی دیوان محاسبات رئیس کل بانک مرکزی کربلا دکتر عادل آذر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۱۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‏رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد

به گزارش قدس آنلاین، مصطفی قمری‌وفا در شبکه اجتماعی خود نوشت: رئیس کل بانک مرکزی ایران به منطور شرکت در پنجاهمین سالگرد تأسیس بانک توسعه اسلامی، تهران را به مقصد ریاض پایتخت عربستان ترک کرد.

دیدار و گفتگو با روسای بانک‌های مرکزی کشورهای مختلف از جمله عربستان در راستای توسعه مناسبات پولی و بانکی از جمله برنامه‌های رییس کل بانک مرکزی در عربستان است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام تبریک دکتر رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی
  • دولت در حوزه اقتصادی از ابتدا ضعیف بود | به انتخابات آمریکا نزدیک شویم ارز صعودی می‌شود
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • ‏رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • ‏رئیس‌کل بانک مرکزی راهی عربستان شد
  • پیام مدیر حوزه علمیه یزد در پی درگذشت والده شهیدان نیرنگ (حق شناس)
  • عضو هیأت علمی دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان استاد نمونه کشوری شد