Web Analytics Made Easy - Statcounter

«محمد گرگین» روز شنبه در گفت و گو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: این پیکارها با حضور ۱۰۲ شطرنجباز از استان‌های همدان، کرمانشاه، مرکزی و ایلام به میزبانی سالن ورزشی شهید امیدفر شهر تویسرکان برگزار شد.

وی بیان کرد: در پایان این مسابقات سینا کروند از همدان موفق به کسب مقام قهرمانی شد، آرش شاهمرادی از کرمانشاه عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گرگین خاطرنشان کرد: همچنین سهیل خدایوندی از همدان بر سکوی سوم ایستاد، مهدی روشنی از کرمانشاه مقام چهارم را کسب کرد، علی اکبر سجادپور از کرمانشاه پنجم شد و معین مساجدیان از همدان رتبه ششم را به دست آورد.

وی اضافه کرد: مقام برتر ریتینگ زیر ۱۷۰۰ به محمدصدرا رجبی از اراک رسید و مهرداد ربیعی پارسایی از بهار مقام برتر ریتینگ زیر ۱۵۰۰ را به دست آورد.

دبیر هیات شطرنج تویسرکان یادآور شد: مقام برتر ریتینگ زیر ۱۳۰۰ به علیرضا محمد از ملایر اختصاص یافت و سام خرمی از اراک در ریتینگ زیر ۱۱۰۰ قهرمان شد.

وی افزود: علیرضا بیات از تویسرکان مقام برتر پیشکسوتان را به خود اختصاص داد و مقام برتر بانوان نیز به حدیث نوری از ملایر رسید.

به نفرات برتر این دوره از مسابقات جایزه نقدی و لوح قهرمانی اهدا شد.

تویسرکان به عنوان یکی از فعالترین شهرستان‌های شطرنج کشور در ۶۰ کیلومتری جنوب شرقی استان همدان واقع شده است.

برچسب‌ها استان همدان تویسرکان شطرنج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان همدان تویسرکان شطرنج استان همدان تویسرکان شطرنج ریتینگ زیر مقام برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۱۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی محور فرعی و کوهستانی گنجنامه- تویسرکان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، مهرداد آهکی گفت: از اواسط اسفند سال ۱۴۰۲ عملیات بازگشایی محور گنجنامه-تویسرکان با فعالیت ۱۰ نفر نیروی راهدار، یک دستگاه برف خور، یک دستگاه گریدر، دو دستگاه لودر، سه دستگاه کامیون برفروبی آغاز شده بود و تاکنون ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ادامه داشته است.

او افزود: در این مسیر کوهستانی، ۱۴ کیلومتر آن بسیار کولاک‌گیر بوده و در برخی از نقاط ارتفاع کولاک برف به ۶ متر نیز می‌رسد که با فعالیت جهادی عوامل راهداری عملیات برفروبی و بازگشایی این مسیر به پایان رسیده است

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان همدان تصریح کرد: بیش از ۲ هزار متر مربع در محور گنجنامه-تویسرکان با استفاده از آسفالت گرم چاله‌گیری و لکه‌گیری انجام شده است و عملیات لق گیری سنگ ها، تعمیر و نصب گادرریل و نصب نیوجرسی نیز در حال انجام است.

او گفت: محور گنجنامه - تویسرکان از روز شنبه ۸ اردیبهشت ماه با هماهنگی کمیسیون ایمنی راه‌ها، مدیریت بحران استانداری و پلیس راه استان بطور کامل بازگشایی می‌شود.

دیگر خبرها

  • گرامیداشت یاد شهدای معلم و مدافع حرم تویسرکان
  • مسابقات والیبال ساحلی با معرفی نفرات برتر پایان یافت
  • خطر ریزش‌سنگ در محور گنجنامه- تویسرکان
  • معرفی نفرات برتر تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • معرفی نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • بازگشایی محور فرعی و کوهستانی گنجنامه- تویسرکان
  • معرفی قهرمانان رده سنی جوانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • معرفی قهرمانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • دختر شیروانی قهرمان شطرنج‌ لیگ برتر کشور شد