Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرونده پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه‌های کشور در حالی در دانشگاه تبریز بسته شد که آریا اسدیان از دانشگاه اراک نفر سوم مسابقات کشتی فرنگی این مسابقات شد و مدال برنز را برگردن آویخت.

در نتیجه مسابقات وزن ۷۷ کیلو گرم کشتی فرنگی این المپیاد احمدحسین عرب از دانشگاه رجا قروی اول شد طه خانپور سیاه درکا از دانشگاه طبری بابل بر سکوی دوم ایستاد و سکوی سوم به طور مشترک به آریا اسدیان از دانشگاه اراک و علی ایمانی سفید سنگی از دانشگاه فرهنگیان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در پایان پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه‌های کشور، دانشگاه تهران عنوان قهرمانی را از آن خود کرد و دانشگاه فردوسی مشهد و دانشگاه اصفهان به ترتیب دوم و سوم شدند.

همچنین دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای مازندران، خوارزمی و شهرکرد در رده‌های چهارم تا ششم قرار گرفتند.

مراسم تجلیل از برترین‌ها با حضور داداش‌پور معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان، کلهر معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، عابدین خرم استاندار آذربایجان شرقی، نصراله‌زاده رئیس دانشگاه تبریز، علی دوست مدیر کل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان، امام علی‌پور معاون دانشجویی دانشگاه تبریز و دیگر مسئولین وزارت علوم و دانشگاه برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه اراک ورزش استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۲۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، غربالگری درون دانشگاهی شانزدهمین المپیاد علمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همزمان با سراسر کشور در پنج حیطه مدیریت نظام سلامت، هنر و سلامت، علوم پایه، استدلال بالینی و آموزش پزشکی توسط مهدی دهقانی زاهدانی رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان، کارکنان پژوهشی و پزشکی دانشگاه ْآزاد اسلامی یزد در دانشکده پزشکی علی بن ابیطالب یزد برگزار شد.

این المپیاد همراه با آماده‌سازی زیرساخت‌های برگزاری آزمون، نظیر اطلاع‌رسانی به دانشجویان، اعلام محل برگزاری آزمون، حفظ رعایت حراست از سؤالات و تدابیر و تمهیدات ویژه‌ای برگزار شد. رؤسای استان‌ها پس از آماده‌سازی فایل تجمیع موظفند تا ۴۸ ساعت پس از برگزاری آزمون یعنی در تاریخ ۱۲ اردیبهشت‌ماه نتایج را برای سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی ارسال کنند و ۱۸ اردیبهشت‌ماه اسامی دانشجویان راه‌یافته به مرحله بعد در سامانه وزارت بهداشت ثبت می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • مصاف اراکی‌ها در اردکان با حریف لیگ یکی
  • ۲ مدال برنز؛ دستاورد ساواته ایران در بلغارستان
  • پرچم فلسطین بر گردن اولین رئیس جمهور آمریکا! | عکس
  • مدال برنز بر گردن تیرانداز آذربایجان شرقی
  • پایان مسابقات جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان اصفهان
  • جام جهانی پاراتیراندازی؛ شاهی طلایی شد، برنز بر گردن جوانمردی
  • عکس/چفیه فلسطینی بر گردن جرج واشنگتن!
  • کشتی‌گیر بوشهری به مدال برنز رسید