Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-02@22:01:53 GMT

اعتراف به قتل وحشتناک زن دوم با ضربات چاقو!

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۲۲۰۸۵

اعتراف به قتل وحشتناک زن دوم با ضربات چاقو!

مرد معتادی که در یک جنایت وحشتناک، همسر خود را با ۱۷ ضربه کارد به قتل رسانده بود، خیلی خونسرد با پلیس تماس گرفت و صحنه جنایت را در حضور قاضی ویژه قتل عمد تشریح کرد.

به گزارش ایمنا، صبح پنجشنبه گذشته مردی خونسرد با پلیس ۱۱۰ تماس گرفت و مدعی شد همسر خود را در خیابان حر عاملی به قتل رسانده است. درپی دریافت این خبر و با دستور سرهنگ امارلو (رئیس کلانتری شفا) گروهی از نیروهای تجسس عازم محل جنایت شدند و صحنه عجیبی را دیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیکر غرق در خون زن جوان درحالی روی رختخواب‌های پهن شده در کف اتاق افتاده بود که کودک دو ساله و نوزاد ۲۰ روزه‌ای که دیگر توان گریه نداشتند با صورت‌های خیس نفس نفس می‌زدند.

لحظاتی بعد مراتب توسط سروان آریایی (رئیس دایره تجسس) به قاضی ویژه قتل عمد اعلام شد و به این ترتیب با حضور قاضی دکتر صادق صفری و کارآگاهان اداره جنایی آگاهی در «پلاک شش» تحقیقات قضائی و پلیسی ادامه یافت. قاتل خونسرد که خود با پلیس تماس گرفته بود، درباره چگونگی وقوع این جنایت وحشتناک به قاضی شعبه ۲۰۸ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد گفت: از ازدواج قبلی خودم یک فرزند داشتم که همسرم به خاطر اعتیادم از من طلاق گرفت. بعد با معصومه ازدواج کردم که یک فرزند دو ساله و نوزاد ۲۰ روزه دارم اما به جز شب اول ازدواج همواره مرا آزار می‌داد مثلاً به من می‌گفت هادی و مجید مرا کتک می‌زنند. به او می‌گفتم من حساس هستم این حرف‌ها را به من نگو!

قتل همسر جلوی چشم فرزند

متهم این پرونده جنایی ادامه داد: من چیزی از همسرم ندیدم اما حرف‌هایی می‌زد که مرا آزار بدهد. امروز هم او را از خواب بیدار کردم تا بچه را شیر بدهد اما او فقط انرژی منفی می‌داد. به او گفتم دیگران سر صبح انرژی مثبت می‌دهند اما تو… و.؛ در همین هنگام مرا هل داد و من هم با کارد آشپزخانه به جانش افتادم؛ اگرچه فریاد می‌زد نزن، تقصیر من است اما دیگر کار از کار گذشته بود و من او را با ۱۵-۱۰ ضربه کارد مقابل چشمان وحشت زده کودکانم به قتل رساندم.

در بررسی صحنه جنایت که سروان منفرد (افسر پرونده) نیز حضور داشت، مشخص شد که متهم با ۱۷ ضربه کارد درحالی همسرش را روی رختخواب کشته است که احتمالاً تحت تأثیر توهم قرار دارد. در همین حال اطرافیان محمدتقی – س (متهم به قتل) از سابقه بستری بودن وی در مرکز روان پزشکی ابن سینا خبر دادند.

بنابراین گزارش، با پایان مراحل تحقیق در محل وقوع جنایت، متهم مذکور که هنوز هم بسیار خونسرد رفتار می‌کرد، با دستور قاضی دکتر صفری در اختیار کارآگاهان اداره جنایی آگاهی قرار گرفت تا بررسی‌های بیشتری درباره ادعاهای متهم و انگیزه وی از این جنایت وحشتناک زیر نظر سرهنگ نجفی (رئیس دایره قتل عمد آگاهی) انجام شود.

منبع: رکنا

کد خبر 592149

منبع: ایمنا

کلیدواژه: قتل قتل عمد جزئيات قتل ارتکاب به قتل قتل خانوادگی رسیدگی به پرونده قتل هولناک ترین قتل های خانوادگی قتل های ناموسی در ایران پرونده قتل عمد مجازات قتل خانوادگی قتل ناموسی حادثه اخبار حوادث وضعیت اخبار حوادث در ایران کشف جسد در تهران کشف جسد کشف جسد در خانه کشف جسد سوخته شده در تهران کشف جسد بدون سر کشف جسد در مشهد شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۲۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده صادق ضربه مهلکی به غرب‌گراهای داخلی بود!

جنایاتی که اسراییل انجام داد و غرب از آن حمایت کرد و مقاومت ایران در برابر امریکا و اسراییل ضربات مهلکی به برخی از ذهنیت‌های تجدد پرست وارد آورد.

سرویس سیاست مشرق- یک استاد دانشگاه بر این باور است که عملیات وعده صادق ضربات مهلکی به ذهنیت های غرب گرا در ایران وارد کرد.

بیژن عبدالکریمی طی گفتگویی با اشاره به برخی جریان های داخلی آنان را منفک شده از سنت و وضعیت تاریخی خود خواند در توضیح بیشتر در این زمینه اظهار کرد: من از این بخش جامعه با عناوینی چون «نسل‌های بی‌تاریخ» در کتابی با همین عنوان یاد کرده‌ام، اینها از غرب زدگی عبور کرده و به نوعی غرب پرستی و تجددسالاری رسیده‌اند، به این معنا که بسیاری از مقولات مرتبط با تجدد را می‌پذیرند بی‌آنکه درباره آنها فکر کرده باشند و هرگونه پرسشگری از غرب هم برایشان یک خط قرمز است و به‌شدت سرکوب می‌کنند.

وی با توجه به فجایع غزه و عملیات وعده صادق نیز تاکید کرد: جنگ غزه و منازعه ایران و اسراییل پس از رخدادهای ۷ اکتبر جدی‌تر از قبل دنبال می‌شود. همچنین جنایاتی که اسراییل انجام داد و غرب از آن حمایت کرد و مقاومت ایران در برابر امریکا و اسراییل ضربات مهلکی به برخی از ذهنیت‌های تجدد پرست وارد آورد.

دیگر خبرها

  • ماجرای کشف جسد زن جوان در باغ شخصی یک مرد
  • ضربات ایستگاهی مهارنشدنی روبرتو کارلوس / فیلم
  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغی در اصفهان
  • هیچ آسمانی زیر آتش توپچی‌ها امن نیست!
  • حسرت برانگیزترین ضربات بازیکنان لالیگا که به تیرک برخورد کردند / فیلم
  • جنایت عشقی در خیابان جردن
  • اعتراف سارقان موتورسوار در اتوبان امام علی(ع) | گریه های موبایل قاپ جوان | اصلا چاقو نداریم ... + ویدئو
  • اعتراف به ۴۰ فقره سرقت از انباری در شرق تهران
  • وعده صادق ضربه مهلکی به غرب‌گراهای داخلی بود!
  • حمایت کاپیتان: تا پای مرگ با ژاوی هستیم