Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-شهردار منطقه 4 از آماده باش نیرو‌های این شهرداری و عملیات پیشگیرانه در بارندگی‌های اخیر خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا، محمدرضا پوریافر گفت: طبق برنامه‌های منظم و همیشگی جوی ها، کانال ها، مسیل‌ها و حوضچه‌های این منطقه به طور مداوم بررسی و لایروبی شد که در این راستا بیش از 20 هزار متر طول از کانال‌ها و 3000 متر طول از مسیل‌های منطقه نظافت و با استفاده از ادوات مکانیکی به میزان 25 خاور جمع آوری رسوبات شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پوریافر افزود: زباله‌های رها شده در شهر از عوامل اصلی آبگرفتگی‌ها است که این مهم با همکاری و رعایت بیشتر شهروندان در حفظ نظافت شهر برطرف خواهد شد که در این خصوص گشت‌ها و بازدید‌های مکرر از نقاط مستعد آبگرفتگی و حادثه خیر انجام می‌شود.
او گفت: با توجه به این که منطقه 4 دارای بیشترین تقاطع و پل‌ها است و برخی از نقاط فاقد شیب و کشش لازم برای عبور آب هستند بخشی از مکان‌هایی که نیاز به عملیات‌های عمرانی داشته است رسیدگی و مرمت شد و مابقی در دستور کار قرار دارد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: منطقه 4

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۲۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش وحشتناک تگرگ در امارات (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بارش تگرگ‌های وحشتناک در آرکانزاس آمریکا (فیلم) باریدن تگرگ به اندازه یک سیب در شهر فجیره امارات (فیلم) طوفان و تگرگ شدید در جنوب چین؛ ۵ کشته و ۳۳ زخمی (فیلم)

دیگر خبرها

  • بارش وحشتناک تگرگ در امارات (فیلم)
  • خسارت ۱۷۰۰ میلیارد تومانی بارندگی اخیر به زیرساخت‌ها و بخش کشاورزی شهرستان راور
  • بارش‌های اخیر ایران محصول ابردزدی و بارورسازی ابرها است؟
  • ۱۱۷ کیلومتر از راه‌های شمال و شرق استان و ۱۷۰ دهانه پل در سیل اخیر آسیب دید
  • کاهش ۲۵.۹ میلی‌متری بارش‌ها در کشور برخلاف بارندگی‌های اخیر
  • برخلاف بارندگی‌های اخیر؛ کاهش ۲۵.۹ میلی‌متری بارش‌ها در کشور
  • اعلام خسارات اولیه سیل در ۴ استان کشور
  • راه‌های مواصلاتی قربانی سیلاب‌های اخیر در خراسان جنوبی/ خسارت‌ها برآورد می‌شود
  • خروش آبشار فصلی بر اثر بارش‌های اخیر در منطقه کیش انجیرو روستای گوجر + فیلم
  • بارش باران سد خاکی روستای حصن آباد را پر آب کرد + فیلم