Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار مازندران همراه با نماینده مردم نوشهر ،چالوس و کلاردشت درمجلس، فرماندار چالوس و سایر مسئولین استانی و شهرستانی از مناطق سیل زده شهرستان چالوس بازدید کرد .

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا از مازندران ، سید محمود حسینی پور استاندار مازندران همراه با نماینده مردم نوشهر ،چالوس و کلاردشت درمجلس، فرماندار چالوس و سایر مسئولین استانی و شهرستانی از خسارات ناشی از سیل در محور کندوان و روستاهای بخش مرزن آباد-منطقه کوهستان چالوس بازدید و دستورات میدانی و اداری لازم را برای تسریع در خدمت رسانی و پیگیری امور صادر کرد 

سید محمود حسینی پور در حاشیه این بازدید گفت : خدمات رسانی به مناطق سیل زده با بسیج امکانات تداوم می یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سیل مازندران چالوس طوفان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۲۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پدرخوانده» در چالوس دستگیر شد

 


به گزارش تابناک از پایگاه اطلاع رسانی پلیس مازندران، سرهنگ محسن سلیمانی روز پنجشنبه افزود: این صفحه مجازی در ایام قبل و بعد انتخابات مجلس شورای اسلامی همواره با تمسخر مسوولان و شخصیت های منطقه قصد تشویش اذهان عمومی را داشته است.

وی اظهارداشت: گرداننده اصلی این صفحه مجازی با اقدام حرفه ای پلیس فتا چالوس شناسایی و دستگیر و با دستور مقام قضایی راهی زندان شد.

رییس پلیس چالوس یادآور شد: پلیس موظف است تا نسبت به جلوگیری از انتشار هرگونه محتوای غیرواقعی و مجرمانه اقدام کند و در صورت وقوع متهمان به مراجع قضایی معرفی خواهند شد

شهرستان چالوس در غرب مازندران واقع شده است.

دیگر خبرها

  • بررسی ابعاد حادثه حریق امام زاده ابراهیم (ع) شفت با حضور میدانی استاندار گیلان+تصاویر
  • شرکت بیش از ۱۳ هزار داوطلب در آزمون استخدامی آموزش و پرورش مازندران
  • «پدرخوانده» در چالوس دستگیر شد
  • نظارت میدانی رئیس قوه قضائیه از فرآیند امور در بزرگترین و تخصصی‌ترین بندر کانتینری کشور
  • رفع مشکلات مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی تکلیف مدیران است
  • نظارت میدانی رئیس قوه قضاییه در بازدید از بندر شهید رجایی
  • نظارت میدانی رییس قوه قضاییه از روند کار بندر شهید رجایی
  • نظارت میدانی بر اجرای عملیات حفاظتی قنوات شهرستان یزد
  • استاندار: برای تحقق طرح جامع مناطق ویژه اقتصادی مازندران؛ هماهنگی های لازم انجام شده است
  • تبدیل مناطق آزاد ویژه اقتصادی مازندران از واردات صرف به دانش فنی و صادرات