Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد هادی علی‌احمدی گفت: مراسم استقبال از محرم و عزاداری شهدای کربلا در منطقه ۱۳ با برگزاری آئین اهتزاز پرچم عزای ابا عبدالله الحسین در فلکه دوم نیروی هوایی آغاز شد.

شهردار منطقه ۱۳ با اشاره به برنامه ریزی صورت گرفته برای ماه محرم گفت: شهرداری منطقه تمام توان خود را خواهد گذاشت که مراسمات محرم با کیفیت و رعایت همه جوانب و مسائل بهداشتی انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته محمد هادی علی احمدی، این پرچم مقدس با حضور مدیران منطقه ۱۳، هیئت‌های مذهبی و شهروندان بر فراز فلکه دوم نیروی هوایی به اهتزاز در آمد.

وی خاطر نشان کرد: آئین اهتزاز پرچم که با همکاری و مشارکت ادارات زیباسازی و فرهنگی منطقه برگزار شد، با اجرای برنامه‌های مذهبی از قبیل سینه زنی، مداحی و دمام زنی همراه بود.

علی احمدی یادآور شد: به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)، اداره زیباسازی منطقه اقدام به فضاسازی محدوده کرد.

شهردار منطقه ۱۳ با بیان اینکه در هر ناحیه حدود ۴۰ تکیه، موکب و هیأت فعالیت می‌کند ادامه داد: با مشارکت عمومی، برنامه‌های مذهبی و عزاداری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی اجرایی می‌شود.

کد خبر 5551153

منبع: مهر

کلیدواژه: اباعبدالله الحسین شهرداری منطقه 13 شهرداری تهران شهرداری تهران امام زاده داود شورای شهر تهران سیلاب هلال احمر جمهوری اسلامی ایران محرم 1401 سیل امامزاده داوود مدیریت بحران ماه محرم آتش نشانی سازمان تامین اجتماعی سازمان حج و زیارت شهر تهران بهزیستی منطقه ۱۳

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۲۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرچم یا حسین در تظاهرات حامیان فلسطین در لندن + فیلم

مردم در شهر لندن پایتخت انگلیس یک تظاهرات باشکوه در حمایت از مردم مظلوم فلسطین برگزار کردند. نکته جالب توجه دیده شدن پرچم یا حسین (ع) در دست حامیان فلسطین بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • استقبال خانواده از سرمربی قهرمان آسیا با پرچم متبرک
  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • پیام رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا | اهتزاز پرچم پرافتخار ایران در تایلند موجب سرافرازی ایرانیان ورزش‏‌دوست شد
  • اجرای پویش کاشی حرم در لرستان
  • پرچم یا حسین در تظاهرات حامیان فلسطین در لندن + فیلم
  • اعزام ریلی زائران به عتبات عالیات از استان مرکزی
  • لزوم بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها برای اعزام زائران اربعین از مرکزی
  • مواکب اربعینی استان سمنان تجمیع می‌شوند
  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا
  • نهاوند میزبان پرچم متبرک حرم رضوی