Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@16:19:00 GMT

۶ نفر در حادثه سیل استان یزد جان باختند

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۲۲۴۶۹

۶ نفر در حادثه سیل استان یزد جان باختند

سید حسین طباطبایی روز شنبه به ایرنا گفت: محل جان باختن ۲ نفر از این  افراد در شهر یزد واقع در خیابان مهدی و کوچه اکبرآباد و بقیه در مناطق دیگر استان شامل شهر مروست، روستای شواز تفت ، کویر یزد و روستای بنادک سادات مهریز بوده است.

وی اظهار داشت: آمار مصدومان انتقال داده شده توسط اورژانس ۱۰ نفر هست اما آمار کل مصدومان باید توسط هلال احمر استان اطلاع رسانی گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی امداد رسانی به مصدومان با ۵۸ دستگاه آمبولانس و ۱۱۶ نیروی عملیاتی به طور مستقیم و طی سه شیفت از سوی سازمان اورژانس انجام شده است.

طباطبایی یادآور شد: آمارهای دیگر ارائه شده به نقل از اورژانس یزد صحت ندارد.

وی با بیان اینکه آمار ارائه شده تا لحظه مخابره خبر هست اظهار داشـت: با توجه به هشدارهای داده شده از سوی هواشناسی در ۲ روز آینده مردم از حضور در خیابانها خودداری و از نزدیک شدن به روخانه ها پرهیز کنند.

بارش شدید باران و جاری شدن سیل بامداد روز جمعه در استان یزد موجب آبگرفتگی شدید معابر شهری، مسدود شدن برخی راههای مواصلاتی، تخلیه برخی روستاها ، تخلیه بافت تاریخی شهر یزد و بروز خسارت به تاسیسات زیربنایی این استان شد.

برچسب‌ها یزد سیل تفت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یزد سیل تفت یزد سیل تفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۲۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار چاه فاضلاب در تبریز با ۴ مصدوم


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم ، در پی بی‌احتیاطی جمعی از جوانان و روشن کردن آتش در جوار چاه فاضلاب، به دلیل وجود گازهای ناشی از فاضلاب، انفجاری رخ داد که منجر به مصدومیت 4 نفر از شهروندان تبریزی شد.

 سخنگوی اورژانس استان آذربایجان‌شرقی در پی وقوع این حادثه گفت: مصدومان این حادثه توسط اورژانس به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز انتقال یافتند.

موسی علیپور، شهردار منطقه 2 تبریز نیز گفت: این چاه فاضلاب محل تخلیه فاضلاب اماکن تجاری کوی پرواز بوده که متاسفانه به فاضلاب شهری وصل نشده بود و ربطی به چاه‌های جذبی شهرداری ندارد.

وی خاطر نشان کرد: در این حادثه سنگی به وزن 50 کیلو  چندین متر به بالا پرتاب و موجب زخمی شدن 4 نفر از همشهریان شد و سنگ روی یک خودروی رانا فرود آمد و به خودروهای پارک شده در نزدیکی محل وقوع حادثه وارد آمد.

دیگر خبرها

  • تصادف رانندگی در آزادراه کاشان ـ قم با ۵ کشته و مجروح
  • سقوط اتوبوس به رودخانه‌ای در شمال پرو/ ۲۵ نفر جان باختند
  • تصادف شدید نیسان با پژو در پارس آباد / 4 نفر جان باختند
  • تمامی مصدومان حادثه واژگونی مینی‌بوس کارگران کاشمر از بیمارستان مرخص شدند
  • امداد رسانی به مصدومان واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر به شادمهر
  • انفجار چاه فاضلاب در تبریز با ۴ مصدوم
  • حال مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس ایرانی در ارمنستان مساعد است
  • جزییات حادثه واژگونی اتوبوس در اتوبان زنجان
  • راه اندازی نخستین مرکز موتور آمبولانس شهرستانی در مهاباد
  • آمار اورژانس از مصدومان حوادث ترافیکی سالانه در ایران