Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز زنان تکرار قهرمانی در بازی‌های کشورهای اسلامی را سخت دانست و گفت: رقبای اصلی ما در مسابقات بین‌المللی شرکت می‌کنند و حتی ۶۰ تا ۱۰۰ پله در رنکینگ بهتر شده‌اند اما ما با توجه به شرایطی که داشتیم به هیچ مسابقه‌ای اعزام نشده‌ایم.

به گزارش ایسنا، بازی‌های کشورهای اسلامی از ۱۷ مرداد ماه به میزبانی قونیه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی تنیس روی میز زنان ایران متشکل از ندا شهسواری، شیما صفایی، مهشید اشتری و پریناز حاجیلو به این رویداد اعزام می‌شوند و در دو بخش تیمی و انفرادی به رقابت خواهند پرداخت.  

حمیده ایرانمنش، سرمربی تیم ملی تنیس روی میز ایران در گفت‌وگو با ایسنا به وضعیت آمادگی تیم ملی قبل از اعزام به بازی‌ها اشاره و بیان کرد: آخرین اردوی تیم ملی از دوم مرداد ماه آغاز شده و تا ۱۲ مرداد که زمان اعزام تیم به ترکیه است، ادامه دارد. شرایط آمادگی نسبتا خوب است، البته ۱۰۰ درصد راضی نیستم و هنوز به اوج آمادگی نرسیده‌ایم. فرصت زیادی هم نداریم اما تمام تلاش خود را می‌کنیم. امیدوارم بازیکنان نزدیک مسابقات به اوج آمادگی برسند.  

او در مورد رقبای ایران در بازی‌های کشورهای اسلامی گفت: در دور گذشته این بازی‌ها قهرمان شدیم اما امسال تعداد تیم‌ها زیاد شده است. ۱۳ تیم حضور دارند و ازبکستان، قزاقستان، اندونزی، مالزی، ترکیه و آذربایجان رقبای اصلی ما هستند که همیشه با آنها برد و باخت داشته‌ایم. این کشورها را رصد می‌کنم. آنها در مسابقات بین‌المللی شرکت می‌کنند و حتی ۶۰ تا ۱۰۰ پله در رنکینگ بهتر شده‌اند اما ما با توجه به شرایطی که داشتیم به هیچ مسابقه‌ای اعزام نشده‌ایم. تمام تلاش خود را می‌کنیم و امیدوارم مقام خود را حفظ یا یکی از سکوها را قطعی کنیم.

ایرانمنش در پاسخ به این سوال که با توجه به رقبا و تمریناتی که داشته‌ایم آیا شانس حفظ قهرمانی را داریم، بیان کرد: باید واقع بین باشیم و به همه رقبایمان احترام بگذاریم. آنها هم تمرین می‌کنند. شرایط مالی فدراسیون هم سخت است، اردوهای زیادی هم نداشتیم و شرایط ما سخت شده اما تلاش و دید ما برای کسب مقام اول است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم ملی تنیس روی میز بازیهای کشورهای اسلامی بازی های کشورهای اسلامی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۲۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی بلاروس برای همکاری با ایران باوجود تحریم‌های غرب

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ امیر سرتیپ آشتیانی در دیدار با همتای خود ضمن اشاره به اهمیت جمهوری بلاروس در سیاست خارجی  جمهوری اسلامی ایران گفت: دو کشور در مورد مسائل مهم منطقه ای و جهانی دارای دیدگاه مشترک بوده و همواره از اقدامات و مواضع یکدیگر حمایت می کنند.

وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران با  اشاره به موضوع فلسطین به عنوان یک مسئله مهم جهانی  گفت: رژیم صهیونیستی علاوه بر نسل کشی و ارتکاب جنایت جنگی در یک اقدام تروریستی با حمله به اماکن دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران در سوریه کنوانسیون های بین المللی را زیر پا گذاشته و متعاقبا پاسخ ایران به این رژیم مطابق ماده ۵۱ منشور سازمان ملل متحد بود. 

وزیر دفاع ادامه داد: انتظار ما از کشورهای دوست و مستقل این است که نقض آشکار قوانین بین المللی توسط رژیم صهیونیستی را محکوم نمایند. 

امیر سرتیپ آشتیانی با اشاره به ظرفیت های متنوع و مختلف دو کشور در حوزه های نظامی و دفاعی بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران در جهت تقویت و ارتقای این همکاری ها تاکید نمود. 

در این دیدار دو طرف همچنین بر ظرفیت های موجود و همکاری دو جانبه بر ضرورت اجرای موافقت نامه های دفاعی و تخصصی تاکید نمودند. 

وزیر دفاع بلاروس نیز در این دیدار با اشاره به حمله ظالمانه رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران این اقدام را زیر پا گذاشتن حقوق بین‌المللی توصیف و پاسخ محدود جمهوری اسلامی ایران به اقدام این رژیم را که متضمن مدیریت تنش و عدم گسترش آن بود را عاقلانه و مدبرانه توصیف کرد. 

وی در این دیدار اظهار داشت: با وجود فشار و تحریم کشورهای غربی علیه این کشور "مینسک" آمادگی خود را جهت توسعه و تقویت همکاری های دو جانبه در حوزه های مختلف اعلام می نماید.

دیگر خبرها

  • آمادگی بلاروس برای همکاری با ایران باوجود تحریم‌های غرب
  • اعلام آمادگی بلاروس برای توسعه همکاری‌های نظامی
  • مسابقات قهرمانی شنا آلمان| تکرار رکوردشکنی عبدلی در ۱۰۰ متر آزاد
  • اعزام «ناوگان آزادی ۲» به نوار غزه به دلیل تاخیر در روند کار به تعویق افتاد
  • اعزام ۱۱ رایزن بازرگانی به آفریقا/ خط منظم هوایی باید ایجاد شود
  • منظور: با وجود تحریم‌ها آمادگی تامین انرژی پایدار منطقه و اروپا را داریم
  • رایزنی باقری با نمایندگان ویژه پوتین و شی‌جین‌پینگ
  • گواردیولا: شاید ما هم مثل لیورپول شویم!
  • تکرار حمایت های دولت از گشت ارشاد /تا تصویب نهایی لایحه عفاف و حجاب، پلیس به وظایف خود عمل خواهد کرد
  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا