Web Analytics Made Easy - Statcounter

تغییر مدیریت تیم های پرسپولیس، اتفاقات رخ داده در دل این تیم ها و حواشی عجیب سبب شده تا تیم های رده های پایه شرایط اسفناکی را تجربه کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تیمهای پایه پرسپولیس و استقلال در طول سالیان طولانی همیشه یکی از علامت سئوال های پررنگ در این دو باشگاه بوده است. تیم هایی که هیچگاه سر و شکل حرفه ای ندارند و به آنها هیچ توجهی نمی شود و بیشتر به شکل ویترینی و فرمالیته وجود دارند و معمولا محفلی برای درآمدزایی چند پیشکسوت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درست به دلیل همین نگاه قهری و بی توجهی به تیمهای پایه سبب شده که تقریبا از تیم های زیرمجموعه سرخابی ها هیچ بازیکن خاصی تولید و ساخته نشود و همیشه این دو باشگاه مجورند در فصول نقل و انتقالات برای به خدمت گیری بازیکنان جدید هزینه های گزاف میلیاردی انجام دهند.

در این میان در پرسپولیس اوضاع در تیمهای پایه اسفناک تر است. وضعیت در این تیم ها به اندازه ای بد و تاریک است که جملگی تیم های پایه باشگاه شرایط نامساعدی در رقابتها دارند و حتی بیم سقوط آنها به دسته پایین تر نیز می رود. تغییرات در تیم‌های پایه پرسپولیس در سالهای اخیر باعث شده ثبات در بخش‌های مختلف این تیم‌ها وجود نداشته باشد و شرایط این تیم ها بسیار بغرنج شود.

از سال گذشته که مدیریت این تیم ها بازهم تغییر کرد اما اتفاقات رخ داده در دل این تیم ها و حواشی عجیب سبب شد تا تیم های رده های پایه شرایط اسفناکی را تجربه کنند.

در ابتدای فصل گذشته برای سپردن مدیریت تیم های پایه پرسپولیس صحبت از محسن خلیلی و محمد پنجعلی بود و در این میان توصیه ها و سفارش های بیرونی نیز بسیار وجود داشت اما در نهایت پس از کش و قوس های فراوان درویش مدیریت تیم های پایه را به محسن خلیلی داد. این صندلی برای سال پیش رو به قدری جذاب بود که خلیلی دست به دامن نمایندگان مجلس نیز شد.

از سال گذشته که مدیریت تیم های پایه پرسپولیس تغییر کرد اتفاقات ناگواری در این تیم ها رخ داد. محسن خلیلی که جایگزین محمد پنجعلی شد متاسفانه با توجه به هزینه های گزاف که انجام شد، نتایج بسیار ضعیف گرفت. مدیر تیم های پایه پرسپولیس در حالی جانشین محمد پنجعلی باتجربه شده که آخرین سابقه وی در حوزه فوتبال پایه مربیگری در مدرسه فوتبال سپهر حیدری بوده اما با به خدمت گرفتن روابط عمومی هیئت فوتبال به عنوان معاون و برادر یکی از مسئولین رده های سنی از رانت در هیئت فوتبال تهران نیز بهره مند است.

اما دلیل این نتایج عدم تمرکز وی بر روی تیم های پایه پرسپولیس بود چرا که بلافاصله پس از ابلاغ مدیریت به وی مدرسه فوتبالی با نام پرسپولیس بدون اخذ مجوز رسمی از باشگاه پرسپولیس و با استفاده از رانت بدون پرداخت وجه به صورت کاملا غیر قانونی دایر کرد. یکی از مواردی که در مورد محسن خلیلی مدیر تیم های پایه پرسپولیس مطرح شده، این است که وی بدون گرفتن مجوز رسمی از باشگاه اقدام به تاسیس مدرسه فوتبال به نام خودش کرده که غیرقانونی است و مسئولان باشگاه باید در این مورد ورود کنند.

این در حالی است که بسیاری از پیشکسوتان خوشنام باشگاه که امکان دایر نمودن مدرسه فوتبال پرسپولیس به صورت رسمی را به دلیل عدم پرداخت وجه بابت مجوز را نداشته و در وضعیت مالی خوبی نیستند.

اما موضوع زمانی جالب تر می‌شود که مربیان این مدرسه فوتبال با مبلغ ناچیز به دلیل ترس از دست دادن جایگاه خود فعالیت می نمایند. حتی امکانات این مدرسه نیز از تیم های پایه تامین می شود. بسیاری از فوتبال آموزان این مدرسه نیز با وعده حضور در تیم های پایه ثبت نام می کنند.

تغییراتی که وی در کادر فنی تیم های پایه پرسپولیس ایجاد کرد هم انتقاداتی را به همراه داشته چرا که برخی پیشکسوتان باشگاه از مسئولیت خود کنار گذاشته شدند و افرادی جانشین آنها شده‌اند که هیچ سابقه ای در پرسپولیس نداشته اند و در تیم های دیگر فعالیت کرده اند.

ترس از جایگاه افراد موجب اخراج تمام پیشکسوتان در رده نونهالان (آرفی) نوجوانان (جباری) جوانان (بزیک) امید (حلالی) بدون قدردانی و با بی احترامی همراه بود. دلیل اخراج این مربیان که خلیلی در محافل خصوصی گفته بود اما حضور مربیان در آکادمی آریفی بود این در حالی است که قرار بر این بود وی به عنوان مدیر این آکادمی فعالیت کند که حتی در قرار وی با مدیران این آکادمی در رستورانی در مجتمع تجاری در ولنجک توافق نسبی حاصل شد اما به دلیل مشکلات اخلاقی و پیشنهاد مالی سنگین  مدیران این آکادمی با وی توافق نکردند.

حالا اما شنیده ها حاکی از وجود شاکی خصوصی نیز وجود دارد و البته نهاد های نظارتی حاکمیتی نیز به این موضوع وارد شدند. خطری که این تیم ها را تهدید می کند ورود جریان فکری ناسالم برای جابجایی بازیکنان است که باید مدیریت باشگاه و شخص رضا درویش هم مراقبت بیشتری داشته باشند و هم این که به این جریان ورود کنند تا سلامت جذب بازیکن در تیم های پایه ناسالم نشود. ضمن این که باید به برخی شکایت هایی هم که در این زمینه صورت گرفته ورود کند و اجازه ندهد کار بیخ پیدا کند. با توجه به اینکه تفکر اداره تیم های پایه به سمت مسائل حاشیه ای و ورود برخی اتفاقات غیرقانونی سوق پیدا کرده، باید از مدیریت باشگاه خواست هر چه زودتر به این موضوع ورود کند.


 

 

منبع: دانا

کلیدواژه: تیم های پایه پرسپولیس تیم های پایه مدیریت تیم مدرسه فوتبال محسن خلیلی تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۲۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق عجیب در تمرینات پرسپولیس؛ عبدالکریم حسن هر دو دست دروازه‌بان پرسپولیس را شکست

ستاره قطری پرسپولیس با زدن یک پنالتی به سمت دروازه‌بان جوان پرسپولیس، باعث شکسته شدن هر دو دست این گلر شد. محمد گندمی دروازه‌بانی است که پس از درخشش در تیم‌های پایه، با تیم بزرگسالان تمرین می‌کند

گندمی به عبدالکریم حسن گفته بود حتما پنالتی او را مهار می‌کند و ستاره قطری هم در پاسخ به او گفت"من پنالتی را به وسط می‌زنم و تو فقط آن را بگیر". عبدالکریم حسن با قدرت پنالتی را به سمت دروازه گندمی شلیک کرد که باعث شد هر دو دست این دروازه‌بان از ناحیه مچ دچار شکستگی شود!

منبع: طرفداری

tags # عبدالکریم حسن سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • حسینی: ظرفیت درآمدزایی خلیج فارس بهره‌برداری می‌شود
  • عکس| اقدام عجیب کاپیتان پرسپولیس در اینستاگرام/ عالیشاه همسرش را سانسور کرد
  • برای وضعیت زاینده‌رود و آلودگی هوای اصفهان غصه می‌خورم
  • اتفاق عجیب در تمرین پرسپولیس؛ ستاره قطری دست گلر جوان را شکست!
  • تمایل عجیب و تمام نشدنی زمین خواران به محدوده جنوبی تهران | مبارزه با ساخت و ساز غیرمجاز ادامه دارد
  • اتفاقات باورنکردنی در فوتبال پایه؛ کمک داور گل را رد کرد و کتک خورد!
  • اتفاق عجیب در تمرینات پرسپولیس؛ عبدالکریم حسن هر دو دست دروازه‌بان پرسپولیس را شکست
  • اتفاق عجیب در فوتبال پایه ایران + تصاویر | عده‌ای به جان کمک داور افتادند
  • حذف پرسپولیس در یک بازی عجیب و دراماتیک
  • ترکیب عجیب پرسپولیس در اوقات اضافه