Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@17:38:12 GMT

واعظ آشتیانی: آن شبکه تصویر مرا سرقت کرد

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۲۲۶۳۸

واعظ آشتیانی: آن شبکه تصویر مرا سرقت کرد

به گزارش "ورزش سه"، زمان زیادی تا برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال باقی نمانده است. چند روز پیش بود که فرصت ثبت نام در این انتخابات به پایان رسید و امیررضا واعظ آشتیانی که یکی از کاندیداهای ریاست بود، نتوانست در این انتخابات ثبت نام کند.

این چهره ورزشی با صدور اطلاعیه کمیته بدوی فدراسیون رد صلاحیت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آشتیانی درباره علت این موضوع گفته بود: آقایان اجتهاد کرده بودند ما امضای پنج نفر از اعضای مجمع را نداریم، به استناد همان اجتهاد و در شرایطی که خودشان را سایت را بسته بودند، گفتند شرایط حضور در انتخابات را نداریم.

در همین راستا، آشتیانی روز پنج شنبه در یک تماس ویدیویی، مهمان برنامه ای در شبکه خبر بود که ویدیوی صحبت های وی به صورت تقطیع شده از یک شبکه ماهواره ای پخش شد که آشتیانی در همین خصوص اطلاعیه ای را صادر و در اختیار رسانه ها قرار داد که در زیر می خوانیم:

با سلام

روز پنجشنبه مورخ 06/05/1401 ساعت 22:30 شب به صورت اسکایپ با شبکه خبر برنامه (مجله فوتبال) ارتباط تصویری در خصوص موضوع انتخابات فدراسیون فوتبال و چالش‌های ایجاد شده توسط کمیته بدوی انتخابات، مصاحبه کوتاه تصویری داشته که در این راستا طبق روال همیشه سایت ورزش سه، سخنان بنده به همراه تصویر و حتی دیگران را پوشش مجدد خبری داد. اما از آنجائیکه همواره دشمنان نظام در قالب رسانه‌های تصویری، شنیداری و مکتوب به دنبال فرصت طلبی و سوء استفاده هستند و از هیچ کوششی برای وارونه نشان دادن اخبار و نیز سرقت و جعل اخبار کوتاهی نمی‌کنند. از اینرو یک شبکه معاند فایل تصویری بنده را سرقت رسانه‌ای کرده و ضمن تقطیع قسمت‌هایی از آن، تحت عنوان (ارتباط اینترنتی) در بالای تصویر از آن سوء استفاده کرده و اینگونه به مخاطب القاء میکند که ارتباط مستقیم با مصاحبه شونده انجام گرفته است.

از آنجائیکه این رسانه و مشابه آن از نظر بنده هیچگونه ارزش رسانه‌ای نداشته و هیچ علاقه‌ای به انتشار اخبار خود در این دسته رسانه‌ها را ندارم و نیز هر گونه بحث کارشناسی و چالش‌های آن در حوزه ورزش بخصوص فوتبال موضوعی داخلی تلقی و دخالت امثال این شبکه معاند که نشان داده به دنبال جعل خبر و سوء استفاده از اخبار است، ارتباطی ندارد.

امیررضا واعظی آشتیانی

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۲۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۱۹ شبکه خارجی در آیین روز خلیج‌فارس در بوشهر

ایسنا/بوشهر ۱۹ شبکه رسانه  بین‌المللی در گرامیداشت روز ملی خلیج فارس در بوشهر حضور خواهند داشت.

اسماعیل سجادی‌منش مدیرکل میراث فرهنگی استان بوشهر افزود: رسانه‌های مهم  کشورهای ترکیه، افغانستان، روسیه، ایتالیا، لبنان، چین، عراق، امارات متحده عربی، قطر،انگلیس و آمریکا در آیین بزرگداشت روز ملی خلیج‌فارس در روز یکشنبه و دوشنبه هفته جاری در بوشهر حضور خواهند داشت.
وی همچنین از حضور مدیران فرهنگی، نویسندگان و شاعران مطرح ایرانی و مدیران شبکه‌ها و خبرگزاری  داخلی و نیز چهره‌های رسانه‌ای و فرهنگی کشور از جمله العالم، پرس‌تی وی، خبرگزاری‌های ایسنا، مهر، دانشجو در این برنامه‌ها خبرداد.
وی اضافه کرد: روز یکشنبه بازدید از مکان‌های رویدادهای تاریخ مقاومت از کنسولگری سابق انگلیس در بوشهر آغاز و سپس عمارت امیریه، مجلسی ومسجدآل عصفور، قبرژنرال انگلیسی، گورستان انگلیسی‌ها در بوشهر، ساحل ریشهر(محل نبرداحمد خان تنگستانی با انگلیسی‌ها) و همچنین موزه ملی خلیج‌فارس (دوره عیلامیان پیش از اسلام در بوشهر) خاتمه پیدا می‌کند.
مدیرکل میراث فرهنگی استان بوشهر، برنامه روز دوشنبه را شامل حضور در عرشه شناور نظامی با حضور معاون رئیس جمهور، دو تن از وزیران و دو نفر از وزارت امورخارجه عنوان کرد.
وی تصریح کرد: برنامه‌های دیگر  شامل شرح دفاع مقدس در خلیج‌فارس، نقش مقاومت شهید نادرمهدوی، تاریخ مقاومت و موزه تاریخ اسلام  در این دو روزه توسط چهره‌های مطرح کشور اجرا می‌شود.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • روند کاهشی جرم سرقت در استان کرمان
  • کاهش جُرم سرقت در کرمان
  • برپایی انتخابات سمن جوانان در مازندران
  • انتخابات شبکه‌های تخصصی سمن‌های مازندران برگزار می‌شود
  • حضور ۱۹ شبکه خارجی در آیین روز خلیج‌فارس در بوشهر
  • خبر‌های رسانه هشتم اردیبهشت
  • ساترا رقیب است یا شریک تولیدات تصویری؟/ ۷۰۰ تقاضا در انتظار مجوز
  • احداث آشیانه اداره ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان
  • فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! + عکس
  • راه‌اندازی شبکه ملی روستا در صدا و سیما