Web Analytics Made Easy - Statcounter

لقمان خسروپور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با قدردانی از پیگیری های نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی، شهرداری، راه و شهرسازی و پیمانکار و ناظرین طرح افزود: طبق تفاهم نامه‌ای که فی مابین شهرداری و راه و شهرسازی منعقد شده است، مقرر شد شهرداری زیرسازی معابر را اجرا و سپس توسط پیمانکار آسفالت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: این طرح به متراژ ۲۰ هزار مترمربع با بهره‌مندی ۵۷۰ خانوار و با اعتبار ۶۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات سازمان ملی زمین و مسکن اجرا خواهد شد.

فرماندار سردشت گفت: در حال حاضر یک کوچه آسفالت شده که بعد از آزمایشات فنی آن و تکمیل زیرسازی قسمتی از معابر توسط شهرداری آسفالت و بقیه معابر نیز تا چند هفته آتی به اتمام خواهد رسید.

به گزارش ایرنا، شهرستان سردشت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و دارای چهار شهر، سه بخش ربط، مرکزی و وزینه با ۶ دهستان و ۲۴۶ روستا و جمعیت ۱۲۰ هزار نفر است.

برچسب‌ها مناسب سازی معابر آسفالت آذربایجان غربی سردشت مسکن مهر مناطق مرزی اعتبارات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مناسب سازی معابر آسفالت آذربایجان غربی مناسب سازی معابر آسفالت آذربایجان غربی سردشت مسکن مهر مناطق مرزی اعتبارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۲۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری 5 نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت

 رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: پنج نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام رشوه دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی دادگستری آذربایجان‌غربی، ناصر عتباتی یکشنبه شب در این خصوص اظهار کرد: طبق دستورات قضایی صادره به اداره اطلاعات و هماهنگی های انجام شده و همچنین با انجام کار دقیق اطلاعاتی پنج نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام اخذ رشوه دستگیر و تحت قرار بازپرس رسیدگی کننده قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: پیش از این نیز، یک نفر از اعضای شورای شهر به همراه رییس یکی از ادارات تابعه شهرداری سردشت دستگیر شده بودند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پخش و توزیع ۱۱۰ تن آسفالت درمنطقه۲ اراک
  • توزیع ۱۴ هزار تن آسفالت در معابر شهری تبریز
  • جهاد آسفالت معابر شهر کرمان شروع شد
  • جزئیات دستگیری ۵ نفر از اعضای شورای شهر سردشت
  • ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت دستگیر شدند
  • دستگیری 5 نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت
  • پیش‌بینی ۲۱۷ هزار تن آسفالت برای سطح معابر قم در سال ۱۴۰۳
  • اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان برای آسفالت خیابان‌های کرمان
  • دستگیری یکی از اعضای شورای شهر سردشت
  • ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد