Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام کرد که پایتخت تا سه روز آینده درگیر بارش باران است و مجبور هستیم در برخی معابر محدودیت‌هایی اجرایی و عملیاتی کنیم.

به گزارش سایت پلیس، سردار محمدحسین حمیدی اظهار داشت: بیشتر معابر پایتخت درگیر بارش باران و مسیرها کاملا لغزنده است.

وی با بیان اینکه در این روزها به هیچ عنوان از موتورسیکلت و دوچرخه استفاده نکنید، افزود: به دلیل اینکه خیابان‌ها و معابر لغزنده است خودروها باید با سرعت پایین‌تر از حد معمول تردد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: امکان دارد رانندگان ترافیکی سنگین‌تر از روزهای قبل را تجربه کنند به همین دلیل توصیه می‌شود باک بنزین خودروهای خود را پر کنند و از سالم بودن برف پاک‌کن‌ها اطمینان داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: خودروهایی که نقص فنی دارند را در این شرایط بارندگی به هیچ عنوان استفاده نکنید زیرا ممکن است در وسط راه خراب شود و بر ترافیکی که بر اثر لغزش معابر ایجاد شده است اضافه کند.

حمیدی ضمن تاکید بر اینکه رانندگان مراقب عابران پیاده باشند گفت: بررسی برف پاک کن و چراغ‌ها در شرایط بارندگی یکی از موارد مهمی است که هر راننده باید انجام دهد.

تماشاخانه ببینید| چرا سیل امامزاده داوود تهرانی‌ها را غافلگیر کرد؟ پاسخ در کفش‌های شهردار تهران ببینید | صحنه ای عجیب از سیل : باغی که در چند ثانیه غیب شد فیلم های دیگر

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۲۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ درصد جرایم رانندگی اشتباه ارسال می‌شود/ دو علت بروز خطا

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار تیمور حسینی اظهار داشت: دو موضوع باعث اشتباه ارسال شدن جرایم رانندگی است؛ یک، موضوع کیفیت دوربین‌ها و دو، دستکاری ارقام پلاک خودرو توسط برخی از رانندگان است.

وی افزود: این دو عامل باعث شده است ۵ درصد جرایم رانندگی اشتباهی برای افراد ارسال شود که برای پاک کردن این جرایم اشتباه، افراد به مراکز پلیس راهور مراجعه کنند.

حسینی بیان کرد: البته سامانه رسیدگی غیرحضوری یا اینترنتی به اعتراضات در دست آماده‌سازی است و امیدواریم به‌زودی یعنی در سال ۱۴۰۳ بتوانیم این سامانه را معرفی و رونمایی کنیم تا دیگر برای اعتراض به تخلفات رانندگی نیاز به مراجعه حضوری نباشد.

رئیس پلیس راهور در پایان گفت: در سال گذشته ۱۵۷ میلیون جریمه برای رانندگان متخلف صادر شده است.

کد خبر 6092109

دیگر خبرها

  • ورود موتورسیکلت‌های دوربین‌دار راهور در معابر
  • برخورد با تخلف ساکن رانندگان هوشمند می‌شود
  • پلیس راهور تهران: استفاده از موبایل عامل ۴۶ درصد از تصادفات است
  • موتورسیکلت های دوربین دار راهور وارد معابر می شود!
  • برخورد پلیس با تخلفات ساکن در معابر تهران/ موتورسیکلت‌های دوربین‌دار راهور وارد معابر می‌شود
  • علت صدور برگ جریمه رانندگی اشتباهی چیست؟​
  • ۵ درصد جرائم رانندگی اشتباه ارسال می‌شود
  • ۵ درصد جرایم رانندگی اشتباه ارسال می‌شود/ دو علت بروز خطا
  • ترافیک پرحجم و روان در معابر پایتخت
  • اجرای طرح ایمن‌سازی مناطق حادثه‌خیز تهران