Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس با بیان اینکه آب و هوای استان فارس در وضعیت هشدار نارنجی و قرمز است، گفت:دستگاه‌های اجرایی استان همچنان در حال آماده باش کامل هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از  فارس، محمود رضایی در جلسه فوق العاده ستاد مدیریت بحران استان فارس ، اظهارداشت: طبق پیش‌بینی‌ها امروز هم مشابه با روزهای قبل شاهد بارندگی به صورت پراکنده در نقاط مختلف استان بودیم و این بارندگی تا روز دوشنبه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی ادامه داد: در این مدت شدت بارندگی در مناطق مختلف استان فارس متفاوت بوده است و در شهرستان فراشبند و بختگان بیشترین بارندگی‌ها را داشتیم.معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس افزود: ما مجبور شدیم به دلیل بارندگی‌های شب گذشته یکی از روستاهای پرجمعیت‌ شهرستان بختگان را تخلیه کنیم.رضایی گفت: پس از بارش باران، بسیاری از منازل در این روستا دچار آبگرفتگی شدند و به وسایل اهالی روستا آسیب بسیاری وارد شد. البته بافت روستا و ساختمانها مشکلی نداشت.وی  عنوان کرد: در شهرستان فراشبند هم یکی از پروژه‌های تغذیه مصنوعی سرریز داشت.معاون استاندار فارس با بیان اینکه ستاد بحران در ۳۷ شهرستان‌ فارس فعال هستند گفت: ستاد بحران شهرستان‌ها به صورت جدی اوضاع و عملکرد دستگاه‌های اجرایی شهرستان‌ها را رصد و مجموعه اتفاقات را پایش می‌کنند.رضایی ابراز کرد: خوشبختانه طی این چند روز که با بخش دوم بارندگی‌ها روبه رو بودیم تلفات جانی در سطح استان نداشتیم اما در برخی شهرستان‌ها مانند داراب و نی‌ریز، خسارت‌هایی به بخش‌های کشاورزی، اراضی زراعی و باغی وارد شد و حتی تعدادی از دام‌ها در این مناطق تلف شدند.وی با بیان اینکه تیم‌های ارزیابی مشغول بررسی در حوزه کشاورزی برای برآورد خسارت‌ها هستند، گفت: در حوزه زیرساخت‌ها منند آب و برق و گاز هم بلافاصله پس از فروکش کردن آب ناشی از بارندگی، تیم‌های اجرایی و امداد مربوط به دستگاه‌های اجرایی مشغول شدند و مشکل آب، برق و گاز روستاها را برطرف کردند.معاون استاندار فارسیادآور شد: اسکان هم در روستاهایی که آب، برق و گاز آنها وصل شود به حالت اولیه برمی‌گردد. البته  منتظر هستیم تا ببینیم در چند روز آینده چه اتفاقی می‌افتد.رضایی گفت: در استان فارس آمادگی کامل وجود دارد و استاندار فارس هم تأکید دارند که تیم‌های مختلف دستگاه‌های اجرایی در حال آماده باش باشند و مشکلات مردم را رصد کنند.وی بیان کرد: در شهر شیراز هم تیم‌های مختلف شهرداری‌ و نیروهای امدادرسان آماده خدمات‌رسانی به مردم هستند. امیدواریم بارش‌ها در حد توان اجرایی نیروهای امدادی باشد و خسارتی وارد نشود.انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سیلاب هشدار فارس دستگاه های اجرایی استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۲۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی وضعیت پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،دربازدید معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی از پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر، وضعیت و روند اجرایی این پروژه‌ها مورد بررسی قرار گرفت.   دربازدید معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی از پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر، وضعیت و روند اجرایی این پروژه‌ها مورد بررسی قرار گرفت.   مجتبی نجفی در این بازدیدها، ضمن بررسی وضعیت اجرایی پروژه ها، بر پیگیری اعتبارات مورد نیاز از محل اعتبارات تنش آبی تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • اعلام هشدار نارنجی بارندگی در استان سمنان
  • هشدار قرمز بارندگی شدید؛ افزایش شدت بارندگی در تهران + فیلم
  • صدور هشدار سطح نارنجی و قرمز هواشناسی برای امروز و فردا
  • البرز در وضعیت هشدار نارنجی هواشناسی
  • صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی استان
  • ‌اختصاص ۴۵ هزار هکتار زمین به طرح نهضت ملی مسکن در کشور
  • پیش بینی بارندگی در مناطقی از غرب و مرکز کشور
  • بررسی وضعیت پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر
  • بازگشت وضعیت نارنجی به یزد
  • توصیه‌های ایمنی برای هشدار نارنجی بارندگی