Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت امور خارجه چین تاکید کرد که کشورش آمادگی دارد با تشریک مساعی بی‌وقفه با طرف ایرانی، پیشرفت جدید را در مشارکت راهبردی چین و ایران به دست بیاورد.

به گزارش ایمنا، هوآ چوینینگ با اشاره به مکالمه تلفنی ‏ شی جین پینگ، رییس جمهور چین با رییس جمهور کشورمان در توییتی نوشت: " ‏چین و ایران ضمن تقویت همدلی و همکاری، از حقوق و منافع عادلانه کشورهای در حال توسعه دفاع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چین آمادگی دارد با تشریک مساعی با طرف ایرانی بی وقفه پیشرفت جدید را در مشارکت راهبردی چین و ایران به دست بیاورند و از انصاف و عدالت بین‌المللی صیانت کنند".

منبع: ایسنا

کد خبر 592221

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ایران و چین پكن چین وزارت خارجه چین سخنگوی وزارت خارجه چین شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۳۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت بی‌وقفه زیدان از رئال، حتی در دنیای سرعت

 زین الدین زیدان پس از قهرمانی رئال مادرید در لالیگا پیام جالبی را خطاب به این تیم منتشر کرد.

به گزارش "ورزش سه"، چهره‌های مطرحی از جهان ورزش، موسیقی، سینما و همینطور سیاست به شهر میامی سفر کرده‌اند تا در شروع مسابقات جایزه بزرگ فرمول یک میامی 2024 حضور پیدا کنند.

یکی از افرادی نام آشنای جهان فوتبال زین الدین زیدان بود که مورد توجه خبرنگاران قرار گرفت. سرمربی سابق رئال مادرید پیامی برای تیم سابقش داشت.

    خبرنگار دازن اسپانیا از این اسطوره فرانسوی سوال کرد که راننده مورد خود او در فرمول یک را معرفی کند و او پاسخ داد: "اکنون و همیشه، هالا مادرید! اما امروز من از پیه‌ره گاسلی و اشتبان اُکون (دو راننده فرانسوی) حمایت می‌کنم."

زیدان درحالی پیام هالا مادرید را بدون توجه به سوال خبرنگار مطرح کرد که این باشگاه اسپانیایی شب گذشته با برتری خیرونا مقابل بارسلونا، به عنوان قهرمانی فصل جاری لالیگا معرفی شد. همچنین این تیم باید در هفته جاری در بازی حساس نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بایرن مونیخ برود.

به نظر می‌رسد این مربی فرانسوی به نوعی می‌خواست پیامی برای رئال ارسال کند و قبل از بازی حساس به حمایت خود تأکید کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اسلامی: ایران از برجام خارج نشده است/ سند راهبردی بیست ساله هسته‌ای را در دستورکار قراردادیم/ گروسی: باید شرایط را جهت بازگشت به برجام تسهیل کنیم
  • انتصاب رییس مرکز برنامه‌ریزی راهبردی و توسعه منابع دانشگاه شریف
  • رزمایش اتمی روسیه با «تسلیحات غیر راهبردی»
  • حمایت بی‌وقفه زیدان از رئال، حتی در دنیای سرعت
  • پیشرفت نهضت ملی مسکن در غیبت بانک‌های خصوصی
  • سبک بسکتبال ایران باید تغییر کند
  • روایت ژنرال صهیونیست از استراتژی یحیی السنوار
  • ژنرال صهیونیست: السنوار به دنبال بیرون راندن ما از نوار غزه است/ایران تهدیدی بزرگ برای اسرائیل
  • تا کنون حدود ۵۰ هزار پیوند کلیه در ایران انجام شده است/
  • جان‌فشانی در سنگر تولید