Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@03:20:27 GMT

تامین آب پایتخت بدون مشکل ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۲۳۳۲۰

تامین آب پایتخت بدون مشکل ادامه دارد

به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان تهران، "محمد رضا بختیاری " در باره  گل‌آلودگی آب رودخانه‌های جاجرود و کرج گفت: با برنامه‌ریزی انجام‌شده و نیز با توجه به حجم مناسب مخازن آب تهران و پایش مستمر ورودی تصفیه‌خانه‌ها تاکنون هیچ‌گونه مشکلی برای تامین آب  شرب  تهران نداریم و در این خصوص جای نگرانی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: سیلاب‌های اخیر کدورت آب وردی به مخازن سدهای استان تهران را افزایش داده است، ولی این شرکت با به‌کارگیری امکانات و ظرفیت‌ها آب مورد نیاز شهروندان استان تهران را تامین می‌کند.

مدیرعامل آبفای استان تهران در خصوص وضعیت تصفیه‌خانه شماره ۷ تهران نیز گفت: ورودی آب سد ماملو به این تصفیه‌خانه را کاهش داده‌ایم تا از ورود گل‌ولای به تاسیسات آبی جلوگیری کنیم، ولی روند تصفیه و توزیع آب در این تصفیه‌خانه قطع نشده است، انشاالله ظرف چند ساعت آینده مشکل برطرف خواهد شد.

برچسب‌ها محمدرضا بختیاری شهر تهران کرج استان تهران شرکت آب و فاضلاب استان تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محمدرضا بختیاری شهر تهران کرج محمدرضا بختیاری شهر تهران کرج استان تهران شرکت آب و فاضلاب استان تهران استان تهران تصفیه خانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۳۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای تهران در وضعیت «قابل قبول»

براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران میانگین کیفیت هوای پایتخت امروز شنبه ( ۹ اردیبهشت ماه) در شرایط قابل قبول است.

به گزارش ایسنا،‌ شرکت کنترل کیفیت هوای تهران اعلام کرد: آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۹۰ بود و کیفیت هوای پایتخت در شرایط قابل قبول قرار داشت.

آلاینده شاخص هم‌اکنون «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۸۳ و کیفیت هوا در وضعیت قابل قبول  است.

تهران از ابتدای سال، ۵ روز هوای پاک و ۳۳ روز هوای قابل قبول داشته است و در هیچ روزی از سال جدید کیفیت هوای تهران در وضعیت ناسالم قرار نگرفته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازدید علمی دانش آموزان از تصفیه خانه آب ارومیه
  • تصفیه‌خانه آب بشاگرد تابستان امسال آبگیری می‌شود
  • سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق تهران
  • ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است
  • سرمایه گذاری دو هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق شهر تهران
  • افزایش چهار برابری دبی تصفیه خانه فاضلاب یزد با ورود روان آب‌ها
  • ایمن‌سازی ۲۱۲ نقطه حادثه‌خیز در معابر پایتخت/ نصب ۲۰۰ تابلوی جدید هدایت مسیر
  • افزوده شدن ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فارس
  • هوای تهران در وضعیت «قابل قبول»
  • چرا شرکت‌ها مشکل تامین مالی دارند؟