Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جریان معاملات امروز، ۸ اَمرداد ماه، شاخص هم‌وزن با ۲ هزار و ۲۴۹ واحد کاهش به رقم ۳۸۷ هزار و ۲۱۸ واحد رسید؛ شاخص کل بورس تهران نیز با کاهش ۲ هزار و ۷۹۵ واحدی به رقم یک میلیون و ۴۴۰ هزار واحد رسید.

 در جریان نخستین روز کاری هفته، بیش از ۴ میلیارد و ۳۵۹ میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۲۶ هزار و ۲۷۲ میلیارد ریال در بورس اوراق بهادار تهران دادوستد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاخص بازار اول کاهش ۳ هزار و ۱۱۰ واحدی و شاخص بازار دوم، کاهش ۲ هزار و ۳۹۷ واحدی را تجربه کردند.

گروه خودرو در جریان معاملات امروز با ۳۶ هزار و ۹۱۲ معامله به ارزش ۲ هزار و ۵۸ میلیارد ریال در صدر گروه‌های بورسی نشست. همچنین، گروه فرآورده های نفتی با ۲۱ هزار و ۹۸ معامله به ارزش یک هزار و ۸۴۳ میلیارد ریال، گروه فلزات اساسی با ۲۹ هزار و ۲۱۰ معامله به ارزش یک هزار و ۸۲۲ میلیارد ریال، گروه شیمیایی با ۲۶ هزار و ۳۲۵ معامله به ارزش یک هزار و ۶۲۴ میلیارد ریال و گروه سیمان با ۱۵ هزار و ۲۱۸ معامله به ارزش ۸۲۰ میلیارد ریال در صدر برترین گروه‌ها قرار گرفتند.

در جریان معاملات امروز، شرکت ملی صنایع مس ایران با یک هزار و ۳۶۳ واحد، شرکت فولاد مبارکه اصفهان با ۸۴۵ واحد، شرکت پتروشیمی پردیس با ۴۰۲ واحد، شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین با ۳۴۲ واحد و شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی با ۳۰۰ واحد بیشترین تاثیر مثبت را بر رشد شاخص کل داشت.

در مقابل، شرکت پالایش نفت تبریز با ۲ هزار و ۱۳۹ واحد، شرکت ایران خودرو با ۴۷۴ واحد، شرکت پالایش نفت بندرعباس با ۳۸۷ واحد، شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با ۳۳۳ واحد و شرکت سایپا با ۲۸۷ واحد بیشترین تاثیر منفی را بر رشد شاخص کل داشتند.

نگاهی بر معاملات فرابورس

در جریان معاملات امروز، (شنبه، ۸ اَمرداد ماه) شاخص کل فرابورس با افزایش ۱۹.۶۹ واحدی به رقم ۱۸ هزار و ۸۸۱ واحد رسید.

همچنین، امروز بیش از ۲ میلیارد و ۷۷۳ میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۸۳ هزار و ۵۱۳ میلیارد ریال دادوستد شد.

در جریان معاملات امروز فرابورس ایران، شرکت پالایش نفت شیراز با ۳۹ واحد، شرکت پتروشیمی زاگرس با ۸ واحد، شرکت پلیمر آریا ساسول با ۵ واحد، شرکت تولید برق عسلویه مپنا با ۲.۸ واحد و شرکت تولید نیروی برق دماوند با ۲.۷ واحد بیشترین تاثیر مثبت را بر رشد شاخص داشتند.

در مقابل، شرکت با ۸ واحد، شرکت پالایش نفت لاوان با ۱۰ واحد، شرکت سنگ آهن گهرزمین با ۴.۵ واحد، شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات با ۴.۴۹ واحد، شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان با ۳.۷ واحد و شرکت بهمن دیزل با ۳.۶ واحد بیشترین تاثیر منفی را بر رشد شاخص داشتند.

سنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: جریان معاملات امروز واحد بیشترین تاثیر شرکت پالایش نفت معامله به ارزش بر رشد شاخص میلیارد ریال واحد و شرکت یک هزار ۲ هزار شاخص کل ۸ واحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۳۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس

آفتاب‌‌نیوز :

شاخص هم‌وزن در جریان معاملات روز جاری با ۶۷۱ واحد افت به ۷۵۶ هزار و ۸۳۷ واحد و شاخص قیمت با ۳۷۶ واحد کاهش به ۴۲۳ هزار و ۶۳۲ واحد رسید.

معامله گران در بورس تهران حدود ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون سهم و اوراق مالی را با انجام ۳۳۹ هزار معامله دادوستد کردند که ارزش آن به نزدیک ۴۰ هزار میلیارد ریال رسید.

نماد‌های فملی، فولاد، کچاد و کگل بیشترین نقش را در افت شاخص بورس داشتند.

شاخص کل فرابورس ایران هم امروز بدون تغییر، در ارتفاع ۲۵ هزار و ۲۸۹ واحد ایستاد.

معامله گران در فرابورس بیش از ۸ میلیارد و ۱۰۰ میلیون سهم و اوراق مالی با انجام ۱۸۳ هزار معامله دادوستد کردند.

نماد‌های تجلی، سپیدار، توریل و مارون بیشترین اثر منفی را بر شاخص فرابورس گذاشتند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس
  • گزارش روزانه بورس امروز ۹ اردیبهشت؛ افت بیش‌از ۲۰هزار واحدی شاخص
  • ثبات نسبی در بازار سرمایه | افزایش ۶۵۲ واحدی شاخص کل
  • بورس در سکوت
  • شاخص بورس هزار واحد رشد کرد
  • رشد هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • گزارش روزانه بورس ۸ اردیبهشت/ بورس در سکوت
  • ارزش معاملات بورس انرژی از ۱۲۱ میلیارد تومان عبور کرد
  • رشد اندک بورس؛ ارزش بازار به ۷۹ همت رسید
  • رشد بیش‌از ۸ هزار واحدی صبح گاهی بورس