Web Analytics Made Easy - Statcounter

فعال بودن گشت ارشاد مدیران در کهگیلویه و بویراحمد/

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام حمزه پیش‌قدم در نشست خبری هفته امر به معروف و نهی از منکر را تسلیت جان باختن عده‌ای از هموطنان در سیلاب اخیر گفت: بهترین امت زمانی شکل می‌گیرد که بهترین‌ها دعوت به خیر و پیشگیری از بدی و شر کنند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: سیدالشهدا(ع) نقطه اتصال این کلام پروردگار و جامعه آرمانی را مشارکت مردم در انجام فریضه طی می دانند که باید مردم در جامعه خود نقش آفرینی کنند تا بتوانند هدایت و رستگاری نهادینه سازند ستاد امر به معروف بنابر همین دوستی است برنامه های خود را بر سه پایه مهم استوار ساخته است در حوزه مشارکت و ساختار اجتماعی سیاست ستاد در گفتمان سازی و اهمیت و جایگاه این دو فریضه الهی است که با روزهای ملی امر به معروف و دوره بیتش معروف و ظابطین در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش‌قدم عنوان کرد: در حوزه اجرایی به بهره گرفتن از وجود متخصصین امر در دو حوزه ترویج و پیشگیری با تشکیل گروه‌های مطالبه‌گر و صدور مجوزات لازم برای این گروه همچنین تشکل‌ها و هئیات و مساجد استان افزون بر ۳۵۹ تشکل مطالبه‌گر شکل گرفته که در ۱۶ عرضه با بیش از ۳۰۰ موضوع در حال انجام وظیفه هستند.

وی عنوان کرد: در حوزه ساختار اداری با شکل‌گیری شوراهای امر به معروف و نهی از منکر درون بدنه دستگاه‌های اداری و دولتی در حال انجام وظیفه است که تاکنون ۴۵ دستگاه شورای امر به معروف و نهی از منکر تشکیل دادند.

پیش‌قدم از تشکیل گشت ارشاد مسئولان خبر داد و گفت: هدف از تشکیل گشت ارشاد مسئولان این است که بدانیم سمت و شغل ندارد و هیچ کسی به دلیل جایگاه و مقام مصون از اجرای قانون و عدالت نیست و همه در برابر قانون مساوی و ملزم به اجرای قانون هستند که در همین زمینه تعدادی از مدیران از ستاد تذکر دریافت کردند.

وی در خصوص پیگیری مصوبه شورای عفاف و حجاب در ادارات گفت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر موظف به پیگیری حجاب و عفاف ادارات است و در این طرح به دنبال اصلاح پوشش‌ها که معقول واقع شده هستیم.

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس گشت ارشاد مدیران امر به معروف و نهی از منکر شورای حجاب و عفاف امر به معروف و نهی از منکر ستاد امر به معروف گشت ارشاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۳۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات قرآن و عترت کهگیلویه و بویراحمد در چرام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، در این مسابقات ۹۰۰ دانش آموز دختر و پسر از سیزده نقاط در مناطق مختلف استان به مدت چهار روز در رشته‌های مختلف آیینی، پژوهشی، تقسیر، نهج البلاغه، صحیفه‌ی سجادیه، احکام گفتمان مهدوی، قرائت و ترتیل، اذان، حفظ انشاء نماز، مداحی و دعا خوانی برگزار می‌شود.

مدیر کل قرآن عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در این آیین گفت: یکی از مهمترین اهداف آموزش و پرورش در کنار آموزش دروس کتب درسی به دانش آموزان تعلیم و تربیت آن‌ها متناسب با فرهنگ و دین اسلامی است.

میکائل باقری افزود: مسابقات کشوری در تابستان امسال در دو استان مازندان و خراسان رضوی در مشهد مقدس برگزار می شود.

وی با بیان اینکه چهل و دومین دوره مسابقات تفاوت هایی نسبت به ادوار گذشته دارد، عنوان کرد: ما بر اساس تحلیل هایی که در مسابقات ۶ سال اخیر انجام دادیم سهمیه ای برای استان ها در نظر گرفتیم که استان ها بتوانند کیفیت مسابقاتشان را ارتقاء دهند. 

مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: مسابقات قران، نماز و عترت هر ساله در بخش‌های کتبی و شفاهی برگزار می‌شود.

جمالی افزود: دانش آموزان حائز شرایط می‌توانند با توجه به علاقه و پایه تحصیلی خود در هر یک از این رشته‌ها ثبت نام کنند.

دیگر خبرها

  • امام جمعه قم: برای امر به معروف و نهی از منکر هم‌افزایی کنید
  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان آمر به معروف در کاشمر
  • هشدار مدیریت بحران استان به کوهنوردان، گردشگران و عشایر
  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان یک آمر به معروف
  • مسابقات قرآن و عترت کهگیلویه و بویراحمد در چرام
  • دلسوزی شاگرد منتظری برای شهید مطهری/ تشکیل 700 پرونده برای مشاوران املاک یک استان!
  • جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد
  • رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس جمهور: گشت ارشاد مدیران به معنای برکناری و بگیر و ببند نیست
  • امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر باعث پیشرفت و تعالی جامعه می شود
  • ۲۰ شرکت حمل و نقل کالا در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند