Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@17:04:47 GMT

بررسی مشکلات شرکت‌ها در شورای ششم

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۲۳۸۹۳

بررسی مشکلات شرکت‌ها در شورای ششم

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: شرکت توسعه فضاهای فرهنگی با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو است که مهم‌ترین این مشکلات مربوط به موضوعات مالی و حقوقی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر تهران، نرگس معدنی‌پور اظهار کرد: سال گذشته جلساتی را با مدیران قبلی شرکت توسعه فضاهای فرهنگی داشتیم و در آن جلسات مشخص شد که این شرکت با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو است که مهم‌ترین این مشکلات مربوط به موضوعات مالی و حقوقی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شرکت توسعه فضاهای فرهنگی با نگاهی کاملاً فرهنگی شکل گرفت، ادامه داد: یکی از مهم‌ترین نیازهای شهر تهران، طراحی معماری اسلامی و ایرانی به ویژه در پروژه‌های فرهنگی است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: شرکت توسعه فضاهای فرهنگی به این منظور ایجاد شد که در پروژه‌های فرهنگی و اجتماعی نگاه معماری اسلامی و ایرانی محقق شود.

وی افزود: به دلیل موضوعات و چالش‌های متعدد از سال‌های گذشته تاکنون نتوانسته به مأموریت خود به خوبی بپردازد.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به ضرورت رفع مشکلات پیش روی شرکت توسعه فضاهای فرهنگی، خاطرنشان کرد: رفع مشکلات این شرکت با تعامل و همکاری حوزه‌هایی همچون املاک، حقوقی، مالی و بازرسی محقق می‌شود و نمی‌توان توقع داشت که این مجموعه به تنهایی از مشکلات عبور کند.

کد خبر 592175

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شورای ششم مدیریت شهری نرگس معدنی پور عضو شورای اسلامی شهر تهران مشکلات حقوقی شوراي شهر تهران شهرداري تهران فرهنگی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۳۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم اظهارات عجیب سخنگوی شورای شهر تهران | مشکلات تقصیر گرگ‌های رسانه‌ای افتاد!

نادعلی سخنگوی شورای شهر تهران در دفاع از زاکانی گفت: مشکلات شهر و خدمات شهری تقصیر گرگ‌های رسانه‌ای است!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • لحظه به لحظه از صحن علنی مجلس / ادامه بررسی ایرادات شورای نگهبان در لایحه برنامه هفتم توسعه
  • آغاز جلسه علنی عصر مجلس
  • گردشگری اولین رکن سند توسعه و پیشرفت نایین است
  • تحقق مدیریت هماهنگ شهری در شرکت توسعه شهرداری اصفهان/ شوراها مصداق بارز مردم سالاری است
  • فیلم اظهارات عجیب سخنگوی شورای شهر تهران | مشکلات تقصیر گرگ‌های رسانه‌ای افتاد!
  • مشکلات و موانع تولیدکنندگان شهرک های صنعتی استان تهران بررسی شد
  • مولدسازی دارایی‌ها سیاستی کارآمد برای حل مشکلات محلات کم‌برخوردار ارومیه
  • مشکل مجوزهای مالکان زمین تپه سیف جاجرود بررسی شد
  • ون‌های تاکسی تهران در اختیار یک شرکت شهرداری/ قرارداد‌های اتوبوسرانی خارجی به کجا رسید؟ 
  • عزم ملی برای حل مشکلات پایتخت شکل بگیرد/ضرورت استفاده از ظرفیت معتمدین محلات در سایر کلانشهرها