Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-04@00:16:47 GMT

افزایش شمار فوتی‌ها در سیل‌های اخیر

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۲۴۰۴۵

افزایش شمار فوتی‌ها در سیل‌های اخیر

دبیرکل جمعیت هلال احمر از جان باختن ۵۹ هموطن در جریان سیلاب‌های اخیر در کشور خبر داد و شمار مفقودین این حوادث را ۳۰ نفر اعلام کرد.

به گزارش مشرق، یعقوب سلیمانی گفت: از ابتدای مرداد ماه تا امروز، ۵۹  نفر در استان های تهران، سیستان و بلوچستان، لرستان مازندران، مرکزی،  کرمان و یزد در وقوع حوادث ناشی از سیلاب‌های اخیر جان باختتند و ۳۰ هموطن نیز در استان‌های مازندران، لرستان، کرمان، تهران همچنان مفقود هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیرکل جمعیت هلال احمر تعداد شهرهای درگیره سیل اخیر را ۶۰ شهر عنوان کرد و گفت: ۱۴۰ شهرستان ۵۱۶ روستا هشتاد و پنج محور درگیر سیلاب اخیر هستند.

وی گفت: از تاریخ یکم تا هشتم مرداد ماه جاری یک هزار و ۳۳۲ نفر به اماکن امن منتقل و ۵ هزار و ۲۱۵ نفر اسکان اضطراری شدند در این مدت ۹۴۴ منزل از سیل تخلیه شد و ۳۴۲ خودرو نیز رهاسازی شده است.

دبیرکل جمعیت هلال احمر مجموع افراد امداد رسانی شده را ۲۷ ۱۰۳۵ عنوان کرد.

وی در خصوص تعداد فوتی‌ها به تفکیک در استان تهران اظهارداشت: ۱۹ فوتی در امامزاده داوود، ۱۴ فوتی در زرین دشت فیروزکوه، یک فوتی در روستای دماوند و یک فوتی نیز در ماملو پردیس بوده است.

دبیرکل جمعیت هلال احمر اضافه کرد: در استان های سیستان و بلوچستان ۵ نفر، کرمان ۴ نفر، لرستان ۴ نفر، مازنداران ۶ نفر، مرکزی یک نفر و یزد ۴ نفر در مجموع تا کنون جان باخته‌اند.

یعقوب سلیمانی درباره گزارش عملکرد جمعیت هلال احمر در سیلاب ناشی از پدیده مانسون از یکم تا هشتم مرداد ماه در بخش اقلام امداد و خدمات گفت: تاکنون ۶ هزار و ۵۰۱ بسته غذایی و ۷۸۴ چادر و دیگر اقلام توزیع شده است.

منبع: ایرنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت امام زاده داوود شهر تهران سیل یزد تهران فیروزکوه سیلاب اخبار حوادث حوادث خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت دبیرکل جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۴۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرفتار شدن برخی عشایر دزپارت به علت بارش شدید باران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، رییس جمعیت هلال احمر دزپارت گفت:. با توجه به گرفتار شدن برخی از عشایر و درخواست‌های کمک به علت کوهستانی بودن عملیات امدادرسانی با سختی انجام می‌شود

رضایی افزود: یکی از تیم‌های امدادی که برای کمک به برخی از عشایر اعزام شده بود با مشکل مواجه شدند.

رییس جمعیت هلال احمر دزپارت بیان کرد:تاکنون ۲۵ نفر از گردشگران و عشایر در ارتفاعات قلعه سرد و آب سوراخ نجات پیدا کردند.

دیگر خبرها

  • گرفتار شدن برخی عشایر دزپارت به علت بارش شدید باران
  • امدادرسانی نجاتگران هلال احمر ایلام به ۵۴ نفر متاثر از سیل و آبگرفتگی
  • ارائه خدمات جهادی موجب افزایش رضایتمندی مردم می‌شود
  • یک فوتی و یک مصدوم در واژگونی خودرو در طارم سفلی
  • آماده‌باش هلال‌ احمر خراسان‌ جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در استان
  • آماده‌باش جمعیت هلال‌احمر به دنبال هشدار سیلاب
  • پایان امدادرسانی به سیلاب سیستان و بلوچستان
  • اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به سیل‌زدگان کنیا
  • یک فوتی بر اثر واژگونی خودرو در آزاد راه قزوین به تهران
  • امدادرسانی به سیستان و بلوچستان پایان یافت