Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: اصلاح‌طلبان تلاش می‌کنند با جنجال‌آفرینی در کشور با حرکت نرم خواسته اپوزیسیون و دشمنان خارجی جمهوری اسلامی ایران را به انجام برسانند.

«کما سجادی»، سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت و گو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بااشاره به اینکه وابستگان به جریان اصلاحات این روزها دست به رفتارهای رادیکال می زنند تا نام از یاد رفته جریان خود را دوباره زنده کنند گفت: کارنامه اصلاح‌طلبان چه در دوران قبل از دولت تدبیر و امید و چه در دوران ریاست جمهوری آقای روحانی برای مردم روشن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه بیش از 80 درصد مدیران دولت قبل را چهره های اصلاح طلب شامل می شدند که باید پاسخگوی عملکرد دولت قبل باشند تصریح کرد: اصلاح طلبان در دوران مدیریت خود در دولت قبل چه در بعد اقتصادی و چه در بعد امنیتی و بین المللی عملکردی داشتند که از نظر مردم مردود است.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه جریان اصلاحات در انتخابات مجلس یازدهم لیست بلند بالایی را با سرلیستی چهره‌های مطرح اصلاحاتی ارائه داد، اما مجلسی با رأی ملت تشکیل شد که از اکثریت جریان انقلابی بود تأکید کرد: اصلاح طلبان هم در انتخابات مجلس و هم پس از آن در انتخابات ریاست جمهوری با شکست فاحشی مواجه شدند و همین باعث شد که از ساختار قدرت خارج شوند هر چند پس مانده مدیران آنها هنوز در بخش های مختلف دولتی کارشکنی می کنند.

سجادی با اشاره به اینکه خارج شدن جریان اصلاحات از ساختار قدرت چهره های نزدیک به این جریان را وادار به انجام رفتار های رادیکال کرده عنوان کرد: افرادی ماننده فائزه هاشمی که سابقه اهانت به پیامبر (ص) یا مقایسه رژیم صهیونیستی با جمهوری اسلامی را دارند و یا امثال تاجزاده که در فتنه 88 اقدام علیه نظام و برندازی را در سوابق خود به ثبت رسانده امروز تلاش می کنند با رفتارهای تند رادیکالی جریان مردود اصلاحات را دوباره بر سر زبان بیندازند.

جریان اصلاحات در هر موقعیتی از جنجال آفرینی دریغ نمی کند

وی با اشاره به اینکه این جریان تلاش می کند به هر شکل ممکن عملکرد دولت سیزدهم را تضعیف کرده و آن را مورد تخطئه قرار دهد ادامه داد: از تحلیل گران اصلاح طلب تا کارشناسان آنها به دنبال این هستند که کوچکترین مسئله ای را علیه دولت بزرگ کرده و دولت سیزدهم را ناکارآمد جلوه دهند در حالی که این دولت نشان داد توانایی انجام کارهایی را دارد که دولت قبل از انجام آن ترس داشت.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به اینکه دولت سیزدهم در اولین گام اجرایی خود از عملکرد دولت قبل آوار برداری کرد گفت: دولت آقای رئیسی در حوزه اقتصادی دست به جراحی بزرگی زد که دولت قبل نه توان آن را داشت و نه جرئت انجام چنین اقدامی را ضمن اینکه در حوزه دیپلماسی نیز روابط از یاد رفته با همسایگان را که پتانسیل عظیمی برای کشور به دنبال خواهد داشت را احیا کرد.

سجادی با اشاره به اینکه جریان اصلاحات غوغاسالاری است و در هر موقعیتی از جنجال‌آفرینی دریغ نمی‌کند خاطرنشان کرد: این جریان به دنبال ناامید کردن مردم است؛ موضوعی که سال‌هاست دشمن برای تحقق آن برنامه‌ریزی کرده، اما جریان اصلاح‌طلب تلاش می‌کند با جنجال‌آفرینی در کشور با حرکت نرم خواسته اپوزیسیون و دشمنان خارجی جمهوری اسلامی ایران را به انجام برساند.

 

 

منبع: دانا

کلیدواژه: سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری جنجال آفرینی جریان اصلاحات جریان اصلاح اصلاح طلبان دولت قبل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۴۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد تند جهره شاخص اصلاح‌طلبان از سوپر افراطی حزب‌اللهی دیروز!

عضو مجمع روحانیون مبارز انتقاداتی را از مواضع مهدی نصیری، مدیر مسئول اسبق کیهان مطرح کرد.

آنگونه که جماران روایت کرده، سید محمد علی ابطحی فعال سیاسی اصلاح طلب در انتقاد از اظهارات اخیر، مهدی نصیری مدیرمسئول اسبق روزنامه کیهان نوشت:

آقای مهدی نصیری سوپر افراطی حزب اللهی دیروز حق دارد نظراتش تغییر کند و سوپر اپوزیسیون امروز شود. اما هم برای دیروزش و هم برای امروزش توهم مضر است.

نه بولتن نویسی واظهار نظرهای تند حزب اللهی اش در گذشته توانست ریشه اصلاح طلبی را برکند و نه مواضع فعلی اپوزیسیونی اش مورد قبول اپوزیسیونی قرار میگیرد که چهل سال است در تلاش براندازی هستند و نیازی به تازه وارد از راه دور آمده ندارند.

گفته اند شکاف تاجزاده و شاهزاده باید برداشته شود. خودش می داند نه شاهزاده می تواند به تاجزاده نزدیک شود و نه تاجزاده علاقه مند به همکاری با شاهزاده است.

مهندس موسوی و نرگس محمدی و فائزه هاشمی و تاجزاده هم که آقای نصیری از آنها یاد می کند در ایران باقی مانده اند و در زندان و حصر هستند.

بد پوست خربزه ای زیر پای آقای نصیری انداخته اند تا تمامش کنند. هم از داخل حاکمیت و هم از خارج و از درون اپوزیسیون.

دیگر خبرها

  • خیز اصلاح طلبان رادیکال به سوی خیابان به بهانه طرح نور/ روزنامه آرمان ملی: مسئله مذاکره با آمریکا و حجاب باید حل شود!
  • حماس: اگر اسرائیل خواسته‌ها را برآورده نکند، آتش‌بسی نخواهد بود
  • انتقاد تند ابطحی از مهدی نصیری
  • انتقاد تند جهره شاخص اصلاح‌طلبان از سوپر افراطی حزب‌اللهی دیروز!
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • رابط اصلاح‌طلبان با رهبری بعد از فوت هاشمی‌رفسنجانی چه کسی است؟
  • فاکتور اشتباه و شیطنت آمیز اصلاح طلبان در خصوص شرایط امید در جامعه/ آغاز کنش‌های انتخاباتی رادیکال‌ها پس از عملیات تحریم!
  • ایران در عملیات «وعده صادق» سیلی دردناکی به اسراییل زد
  • مجلس بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • تشکیل کانون‌ نقد و کانون‌های شورش!