Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایران آنلاین،نشریه بیلد آلمان در گزارشی جالب به زوایای پنهان زندگی مهاجم ایرانی بایرلورکوزن پرداخت.

 نشریه بیلد آلمان در گزارشی به معرفی مهاجم ملی‌پوش فوتبال کشورمان پرداخت و او را یک فوق ستاره مخفی در بوندسلیگا خواند. این نشریه در خصوص سردار آزمون نوشت: لورکوزن با این مهاجم می‌خواهد به بایرن‌مونیخ حمله کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آلمان بسیاری از هواداران فوتبال فقط نام او را می‌شناسند اما در سرزمین مادری‌اش لازم نیست در مورد او توضیح دهید. سردار آزمون فوق ستاره مخفی بوندسلیگاست. در ایران او یک قهرمان مردمی است. او با ۴.۸ میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام، بیش از متس هوملز دنبال‌کننده دارد و این تنها چیزی است که باید در مورد او بدانید.

بیلد در ادامه این گزارش نوشت: لورکوزن در ژانویه گذشته با ۲.۵ میلیون یورو توانست بهترین گلزن لیگ روسیه در فصل ۲۰۱۹/۲۰ با ۱۷ گل را در زمستان از زنیت سن‌پترزبورگ خریداری کند. آزمون و بایرلورکوزن ابتدا بر سر انتقال رایگان تابستانی به توافق رسیده بودند.

لورکوزن با این بازیکن هجومی همه‌کاره، نه تنها در نهایت یک کلکسیونر قهرمانی بلکه بزرگترین علاقمند اسب در بوندس‌لیگا را نیز به دست آورد. آزمون که والدینش ترکمن هستند، دارای ۵۲ اسب مسابقه‌ای است.

اسب‌های آزمون در ایران و استرالیا هستند. سردار که اولین اسب خود را در ۱۷ سالگی خریداری کرده، وقتی از کودکی خود صحبت می‌کند، می‌گوید: وقتی کوچک بودم، پدر، پدربزرگ و عمویم در مزرعه بزرگشان اسب داشتند. اسب‌ها همیشه نقش زیادی در خانواده ما داشته‌اند. به لطف کمک پدرم در سه سالگی توانستم اسب‌سواری کنم. این آغاز عشق من به این حیوانات بود.

گزارش جالب بیلد از سردار آزمون؛ فوق ستاره مخفی که ۵۲ اسب دارد

در ادامه این گزارش آمده است: آزمون اطمینان می‌دهد که نام تمام ۵۲ اسب را می‌داند. اما او سرکان را بیش از دیگر اسب‌هایش دوست دارد. او می‌گوید: من همه اسب‌هایم را دوست دارم، اما سرکان و پدرش مورد علاقه من هستند. سرکان یک ساله است و دو سالگی مسابقه خواهد داد.

بیلد در ادامه نوشت: آزمون به دلیل اشتیاق به ورزش سوارکاری شخصیت فوق العاده‌ای دارد. او می‌توانست به عنوان یک بازیکن والیبال نیز کار کند. والیبال ورزش مهمی در خانواده او بوده و هست. او خودش یک بازیکن ملی‌پوش زیر ۱۵ سال کشورش بوده اما بعد تصمیم گرفت به فوتبال بپردازد. آزمون هفته گذشته در کمپ تمرینی لورکوزن و در بازی والیبال ساحلی به همراه هم‌تیمی‌هایش ثابت کرد که هیچ چیزی را در روی تور فراموش نکرده است.

در ادامه این گزارش آمده است: بعد از روستوف و زنیت، بایر ۰۴ سومین باشگاهی است که آزمون در لیگ قهرمانان اروپا با آن رقابت‌ها را شروع می‌کند. آزمون در این خصوص تاکید می‌کند: لورکوزن بهترین تیم باشگاهی است که تا به حال در آن بازی کرده‌ام. من هرگز ندیده‌ام که باشگاهی به این صورت حرفه‌ای با احترام زیاید که به یکدیگر می‌گذارند، کار کند. وقتی بازیکن جدیدی می آید، هیچ وقت احساس غریبگی نمی‌کند. شخصاً بلافاصله پس از پیوستن به آنها احساس کردم که در خانه‌ام هستم.

بیلد اسپرت در پایان این گزارش به جام جهانی قطر اشاره کرد و نوشت: در جام جهانی ۲۰۲۲، کل تیم ایران به این مهاجم متکی است. انتظار می‌رود آزمون به عنوان کاپیتان دوم، ایرانی‌ها را در گروه مقابل انگلیس، آمریکا و ولز به مرحله یک هشتم نهایی برساند. اگر او این کار را کند، حداکثر او دیگر یک ستاره مخفی در بوندسلیگا نخواهد بود.

انتهای پیام/


 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: فوق ستاره مخفی سردار آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۴۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موضع رسمی لورکوزن درباره دشمنی به نام سردار آزمون

به گزارش "ورزش سه"، بایرلورکوزن در مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا به مصاف رم خواهد رفت. یکی از نکات جالب این بازی به تقابل سردار آزمون با بایرلورکوزن برمی‌گردد. ستاره ایرانی در تابستان گذشته با قراردادی قرضی از لورکوزن راهی پایتخت ایتالیا شد و حالا باید مقابل تیم سابقش قرار بگیرد.

بارها شاهد بوده‌ایم که بندی در قرارداد برخی بازیکنان قرار داده شده که بر اساس آن حق حضور مقابل تیم سابق خود را نخواهند داشت. حالا شایعاتی در این زمینه پیرامون سردار آزمون هم مطرح شده که با واکنش رسمی باشگاه بایرلورکوزن مواجه شده است.

سیمون رولفس، مدیر ورزشی باشگاه بایرلورکوزن، در واکنش به حضور سردار آزمون مقابل این تیم در نیمه‌نهایی لیگ اروپا به بیلد گفت: "در حال حاضر این یک مسئله عادی در فوتبال محسوب می‌شود. هیچ بندی در قرارداد آزمون وجود ندارد که بخواهد او را از حضور در بازی با لورکوزن منع کند."

سردار آزمون تا سال ۲۰۲۷ با بایرلورکوزن قرارداد دارد اما کاملا از حضور در پایتخت ایتالیا خوشحال است. او حتی در زمستان دو پیشنهاد وسوسه‌کننده از لالیگا را رد کرد تا در رم بماند. آزمون از ماندن در رم استقبال می‌کند و از طرفی با آمدن دنیله‌ ده‌روسی او فرصت بیشتری برای درخشش پیدا کرده و به نوعی بازیکن محبوب سرمربی ایتالیایی محسوب می‌شود.

سردار شانس زیادی برای حضور مقابل بایرلورکوزن در نیمه‌نهایی لیگ اروپا خواهد داشت و شاید عملکرد خوب در این بازی مدیران رم را بیش از پیش به سمت جذب دائمی او سوق دهد. هر چند که اخیرا رسانه‌های ایتالیایی مدعی شدند که جالوروسی علاقمند به حفظ آزمون است اما به شرطی که آن ‌ها بتوانند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کنند.

دیگر خبرها

  • سردار آزمون اجازه بزن بزن نداد!(عکس)
  • سردار آزمون رخ به رخ غول آشنا
  • پیشنهاد‌هایی از انگلیس، اسپانیا و ایتالیا برای سردار آزمون
  • پیشنهادات سردار آزمون از لالیگا، سری‌آ و لیگ برتر انگلیس
  • پیشنهادهایی از انگلیس، اسپانیا و ایتالیا برای سردار
  • موضع رسمی باشگاه لورکوزن درباره سردار آزمون
  • پیشنهادهایی از انگلیس، اسپانیا و ایتالیا برای سردار آزمون
  • موضع رسمی لورکوزن درباره سردار آزمون
  • موضع رسمی لورکوزن درباره دشمنی به نام سردار آزمون
  • خبر خوش برای سردار آزمون؛ جدایی احتمالی 2 ستاره رم!