Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@17:19:14 GMT

تغییر زمان فرآیند صدور مجوز حرفه ای باشگاه ها

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۲۴۲۱۸

زمان فرآیند صدور مجوز حرفه ای باشگاهها تغییر کرد

مدیر رکن صدور مجوز باشگاهی از تلاش فدراسیون فوتبال برای رفع تعلیق در این بخش خبر داد.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دکتر مصطفی زارعی، مدیر رکن صدور مجوز باشگاهی درباره تغییر زمان فرایندهای صدور مجوز حرفه ای گفت:

در پی اظهار نگرانی برخی از باشگاه ها و صاحب نظران فوتبال در مورد شروع فرآیند صدور مجوز حرفه ای باشگاه های ایران باید بگویم که با توجه به تغییر زمان بندی لیگ قهرمانان آسیا و عدم برگزاری این لیگ در سال 2022، زمان بندی فرایندهای صدور مجوز حرفه ای نیز تغییر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد:

شروع فرایند صدور مجوز حرفه ای در دی ماه هر سال خواهد بود و باشگاه ها باید تا زمان مذکور اقدامات لازم را در این بخش انجام بدهند.

او درباره رفع تعلیق رکن صدور مجوز حرفه ای گفت:

فدراسیون فوتبال ایران در تلاش است با ارسال مستندات لازم برای کنفدراسیون فوتبال آسیا، نسبت به رفع تعلیق رکن صدور مجوز حرفه ای اقدام کند و در حال طی مراحل مربوطه در این حوزه هستیم که اطلاع رسانی لازم نیز انجام خواهد شد.

اخبار داغ 

حواشی حضور اسکوچیچ در اردوی ترکیه استقلال سردار آزمون در ایران یک قهرمان ملی است / گزارش نشریه بیلد چلسی بهترین در فوتوشاپ؛ بارسلونا بهترین در عمل / کاریکاتور ژول کونده در تست پزشکی بارسلونا / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: صدور مجوز حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۴۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوشمند شدن خدمات دولت برای کسب وکار واحد‌های صنفی در اردبیل

سید محمد اعتماد بیان کرد:خدمت رسانی به واحد‌های صنفی براساس تبصره ۷ ماده یک قانون تسهیل صدور مجوز انجام می‌شود وآخرین مهلت صدور مجوز الکترونیگی تا ۲۵ اردیبهشت ماه در نظر گرفته شده است.

او افزود: کلیه واحد‌هایی صنفی که تاکنون به اخد مجوز الکترونیکی نشده اند می‌تواننددرفرصت باقی مانده با مراجعه به سامانه درگاه ملی مجوز نسبت به دریافت مجوز اقدام کنند.

فرماندار اردبیل بیان کرد: این امر به صورت غیر حضوری و رایگان بوده که واحد‌های صنفی می‌توانند به دریافت شناسه یکتا اقدام کنند.

اعتماد اعجازی بیان کرد: در استان تاکنون ۲۱/۶ درصد مجوز کاعذی به پروانه کسب کار الکترونیکی تبدیل شده است که در این راستا رتبه استان در کشور دهم است.

او افزود: باتوجه به هوشمند شدن خدمات دولت در آینده ارایه خدمات اداری به صاحبان کسب و کار‌هایی خواهد بود که دارای مجوز الکترونیکی بوده و عنوانشان در بانک اطلاعات کسب وکار کشور ثبت شده باشد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • معترضان جنگ غزه ساختمان هامیلتون دانشگاه کلمبیا را تصرف کردند/ خاطره جنگ ویتنام زنده شد
  • هوشمند شدن خدمات دولت برای کسب وکار واحد‌های صنفی در اردبیل
  • صدور ۱۶۵ میلیون دلار مجوز سرمایه گذاری خارجی در مازندران
  • خدمات هوشمند دولت برای واحد‌های صنفی با صدور مجوز‌های الکترونیکی
  • نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال
  • نامه محرمانه AFC برای استقلال و پرسپولیس
  • رشد ۴۱ درصدی صدور مجوز صندوق‌های سرمایه‌گذاری در سال گذشته
  • صدور مجوز ۱۸ پروانه ساختمانی در یک ماه
  • تعلیق تمام مسابقات لیگ ۲ به دلیل ضرب و شتم داور
  • تعلیق مسابقات لیگ دو تهران به دلیل ضرب و شتم داور