Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@16:54:57 GMT

بن خرید برای هیئت‌های تهرانی فراهم شد

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۲۴۲۶۳

بن خرید برای هیئت‌های تهرانی فراهم شد

سیدعلیرضا فاطمیان‌پور معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: برای ۸۰۰۰ هیئت عزاداری امام حسین(ع) در تهران، حواله خرید ۴ قلم خوراکی تدارک دیده شده است. براین اساس، برای هیئاتی که در سامانه سازمان تبلیغات ثبت‌نام کرده‌اند حواله خرید برنج، شکر، گوشت قرمز و گوشت مرغ با قیمت تنظیم بازار فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته فاطمیان‌پور، سایتی طراحی کردیم و از طریق پیامک به مسئولان هیئت‌ها، از آن‌ها خواهیم خواست که وارد این سایت شده و پس از درج مشخصات خود و هیئت‌شان نسبت به انتخاب مکان‌های خرید اقلام مورد نیاز اقدام کنند.

پرچم متبرک حرم سیدالشهدا بر فراز میدان امام حسین(ع)

سیدعلیرضا فاطمیان‌پور معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران همچنین گفت: توفیق داشتیم در میدان آیینی امام حسین، میزبان پرچم متبرک حرم سیدالشهدا باشیم. حال و هوای بسیار خوبی در اینجا حاکم بود و شهروندان عزیز دورتادور این پرچم زیبا را گرفته و همراه با اشک‌های خود، آن را به شیوه‌ای باشکوه به اهتزاز درآوردند. در نهایت، با مشارکت خود مردم، این پرچم در میدان امام حسین نصب شد تا گرمی‌بخش این میدان آیینی شهرمان باشد.

او می‌گوید:این پرچم برای همیشه در این میدان باقی می‌ماند، و از این به بعد وقتی در میدان آیینی امام حسین قرار می‌گیریم، حس و حال خیلی خوبی پیدا خواهیم کرد؛ چرا که اگر از همین راه دور چشم سر را ببندیم و چشم دل را باز کنیم، می‌توانیم خود را در بین‌الحرمین تصور کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری قرآن و عترت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بن خرید پرچم حرم سیدالشهدا بین الحرمین امام حسین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۴۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم ویژه خدام حسینی در حرم مطهر امام حسین(ع) عصر جمعه

دریافت 54 MB کد خبر 6089193

دیگر خبرها

  • آیت‌الله نجفی تهرانی درگذشت
  • پرچم یا حسین در تظاهرات حامیان فلسطین در لندن + فیلم
  • نهاوند میزبان پرچم متبرک حرم رضوی
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها
  • مراسم ویژه خدام حسینی در حرم مطهر امام حسین(ع) عصر جمعه
  • امنیت شغلی کارگران و معلمان باید تأمین شود
  • رکورد شکنی ورزشکار کردستانی
  • مسئولان بسترهای حضور مردم برای مشارکت در تولید را فراهم کنند
  • دومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد بهره برداری شد
  • کانون خدمت رضوی شهرستان تهران آغاز به کار کرد/بزرگترین پرچم رضوی در پایتخت به اهتزاز درمی‌آید