Web Analytics Made Easy - Statcounter

اشتفان افنبرگ اسطوره باواریایی‌ها به انتقاد از لواندوفسکی پرداخته است

اشتفان افنبرگ در یک مصاحبه مفصل در مورد جدایی روبرت لواندوفسکی از بایرن مونیخ، مدعیان فصل آینده بوندسلیگا، عملکرد بایرن مونیخ در پنجره نقل و انتقالاتی و برخی مسائل دیگر صحبت کرده است.

طرفداری | هر چند که لواندوفسکی دوران بسیار موفقی در بایرن مونیخ داشت، اما پیش از پیوستن به بارسلونا حواشی زیادی را برای این باشگاه به وجود آورد و با رفتار خود هواداران این باشگاه را نسبت به خودش دلسرد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال اشتفان افنبرگ در مصاحبه با تی آنلاین از روبرت لواندوفسکی به دلیل حواشی که برای جدایی از بایرن مونیخ به وجود آورد انتقاد کرده است و در مورد جدایی او از این باشگاه صحبت کرده است. اسطوره بایرن مونیخ در این‌باره گفت:

او موقعیت افسانه‌ای دارد و به چیز‌های باور نکردنی در بایرن مونیخ دست پیدا کرده است. اما در بایرن مونیخ همه از از هواداران گرفته تا مدیران، از رفتن لواندوفسکی به خاطر حواشی که به وجود آورد، خوشحال هستند. البته فروش لواندوفسکی یک زیان بزرگ از نظر ورزشی برای بایرن به حساب می‌آید اما آن‌ها 50 میلیون درآمد زایی کردند.

بیش‌تر بخوانید: روبرت لواندوفسکی: دورانم در بایرن مونیخ تمام شده و دیگر نمی‌خواهم این جا بازی کنم

افنبرگ در مورد اینکه آیا لواندوفسکی می‌تواند همتراز گرد مولر در بایرن مونیخ باشد یا خیر، گفت:

 نه؛ او هیچ شانسی در این‌باره ندارد. گرد مولر، گرد مولر است. او شماره یک باقی خواهد ماند.

 افنبرگ در مورد حواشی به وجود آمده از سوی پینی زهوی و روبرت لواندوفسکی برای جدایی از بایرن مونیخ، گفت:

 وقتی مدیر برنامه‌ها به طور علنی اظهار نظر می‌کنند و به بنزین ریختن روی آتیش به شعله آن می‌افزایند، شرایط خوبی را برای یک بازیکن به وجود نیاوردند. این واقعا مایه شرمساری بود و به لواندوفسکی صدمه زد. برنده بزرگ در این بین، حسن صالح حمیدزیچ بود. نه تنها به خاطر فروش لواندوفسکی، بلکه برازو نشان داد از عهده انجام چه کار‌های بر می‌آید. او علاوه بر خرید‌های فوق العاده، موفق شد درآمد خوبی را از فروش مارک روکا، کریس ریچاردز، عمر ریچاردز نصیب بایرن مونیخ کند. شما همچنین باید از دیدگاه ورزشی نیز به این موضوع نگاه کنید. لواندوفسکی در پایان فصل عطش کم‌تری برای گلزنی داشت و مدیران نیز متوجه این موضوع شده بودند.

بیش‌تر بخوانید: پینی زهوی: بایرن مونیخ برای لواندوفسکی به تاریخ پیوسته است

 افنبرگ در مورد اینکه بایرن مونیخ چگونه جای خالی روبرت لواندوفسکی را پر خواهد کرد، گفت:

 آن‌ها می‌خواهند سیستم بازی خود را تغییر دهند. وقتی مهاجمی مانند لواندوفسکی را از دست می‌دهید، باید اینکار را انجام دهید. در زمان گرد مولر نیز اوضاع به همین صورت بود. پس از چنین دورانی، کل تیم باید مسئولیت گلزنی را به دوش بکشند.

 افنبرگ در مورد عملکرد بایرن مونیخ در این پنجره نقل و انتقالاتی، گفت: 

من فعالیت بایرن مونیخ در بازار نقل و انتقالات امسال را درجه یک می‌دانم. رایان خرافنبرخ، نصیر مزروعی، ماتیس تل و البته ورود ستارگانی مانند سادیو مانه و ماتیاس دلیخت برای بایرن مونیخ عالی هستند.

 مدیران بایرن مونیخ بار‌ها اعلام کردند که روبرت لواندوفسکی فروشی نیست اما او در نهایت به بارسلونا پیوست، افنبرگ در این‌باره گفت:

این رویکرد بایرن مونیخ بخشی از بازی بود. در آن زمان این سیگنال را به بارسلونا دادند که اگر خواسته‌های ما را برآورده نکنید، هیچ اتفاقی نمی‌افتد. مشخص بود که روبرت لواندوفسکی در نهایت از بایرن مونیخ جدا می‌شود. در باشگاه قیمتی برای او تعیین شده بود و در نهایت فقط مسئله زمان بود که بر سر پنج تا ده میلیون یورو نهایی، دو باشگاه با یکدیگر به توافق برسند. اگر بازیکنی واقعا بخواهد باشگاهش را ترک کند، نمی‌توانید جلو او را بگیرید. البته که بایرن مونیخ تضمین 40 تا 50 گل در فصل را از دست داده اما سادیو مانه جایگزین عالی است. آن‌‍ها قرارداد سرژ گنابری را نیز تمدید کرده‌اند.

 بیش‌تر بخوانید:

اولیور کان: لواندوفسکی با بایرن مونیخ قراردادی دارد و آن را کامل خواهد کرد

رئیس بایرن مونیخ: لواندوفسکی تا پایان قراردادش در باشگاه می ماند

مدتی پیش فاش شد که یولیان ناگلزمان با لنا وورزنبرگر خبرنگار بیلد وارد رابطه شده است. پس از فاش شدن این موضوع این خبرنگار دیگر مسئول اخبار مربوط به بایرن مونیخ نخواهد. حال افنبرگ نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و ابراز نگرانی کرده است، او در این‌باره گفت: 

من تعجب می‌کنم چرا در مورد رابطه یولیان ناگلزمان با این خبرنگار هیچ سر و صدایی وجود ندارد. البته او اگر به بیلد اطلاعات می‌داد، از گوشت بدن خود کنده بود اما من در هر صورت چنین چیزی را خطرناک می‌دانم. به عنوان یک بازیکن باید با مربی خود در خلوت‌تان صحبت کنید و بتوانید به او اعتماد کنید. اما با پس از این مسئله، اکنون هر بازیکن در پس ذهنش ممکن است از خود بپرسد نکند که ناگلزمان این اطلاعات را به پارتنر خود بدهد. این کار را برای ناگلزمان دشوار خواهد کرد.

 بیش‌تر بخوانید: تغییر خبرنگار بیلد در حوزه اخبار بایرن مونیخ به دلیل ارتباط با یولیان ناگلزمان

 افنبرگ ضمن آنکه بایرن مونیخ را مدعی اصلی قهرمانی در بوندسلیگا دانسته است، اما شانس لایپزیش و بایرلورکوزن را نسبت به بروسیا دورتموند برای چالش کشیدن بایرن بیش‌تر دانسته است. افنبرگ در این‌باره گفت: 

بایرن مونیخ قطعا مدعی اول قهرمانی خواهد بود برای من لایپزیش شکارچی شماره یک بایرن مونیخ و بعد از آن‌ها بایرلورکوزن که به طرز شگفت آوری توانستند بازیکنان خود را حفظ کنند و حتی ترکیب خود را تقویت کنند. در مورد دورتموند، من آن‌ها را دیگر لزوما در رتبه دوم نمی‌بینم. به خصوص تشخیص سرطان بیضه سباستین هالر، یک شکست بزرگ برای آن‌ها بود.

 افنبرگ در مورد اینکه کدام تیم‌ها می‌توانند فصل آینده در بوندسلیگا شگفتی ساز شوند، گفت:

 من قطعا منتظر بروسیا مونشن گلادباخ هستم. دنیال فارکه جو خوبی را با خود به این باشگاه آورده است. فرایبورگ نیز هیجان انگیز خواهد بود و مخصوصا آنکه آن‌ها نماینده ما در سطح بین المللی هستند. چه اتفاقی برای هرتابرلین خواهد افتاد؟ آیا دوباره برای بقا مبارزه خواهند کرد؟ یا چه کسی به دسته پایین‌تر سقوط خواهد کرد؟ وردربرمن و شالکه برای بقا در لیگ، مبارزه خواهند کرد.

 آینتراخت فرانکفورت با فعال کردن بند چهار میلیون یورویی ماریو گوتسه در آیندهوون، این بازیکن را به خدمت گرفت. انتقالی که با استقبال زیادی از سوی کارشناسان و هواداران فوتبال آلمان روبرو شد. افنبرگ نیز در این‌باره گفت: 

 یک انتقال عالی و همچنین گامی مناسبی برای ماریو گوتسه بود. من او را به عنوان یک بازیکن دوست دارم و تماشایش لذت بخش است. او همچنین در لیگ قهرمانان اروپا در لباس آینتراخت فرانکفورت بازی خواهد کرد.

 افنبرگ در مورد اینکه آیا جدایی ارلینگ هالند و روبرت لواندوفسکی باعث از دست رفتن جذابیت بوندسلیگا می‌شود یا خیر، گفت:

 آیا می‌خواهید جذابیت بوندسلیگا را به دو بازیکن محدود کنید؟ من اعتقاد ندارم که بوندسلیگا از این بابت متحمل زیان بزرگی شده باشد. البته آن‌ها بازیکنان استثنایی بودم اما بیشتر از مانند بازیکنانی مانند کریستوفر انکونکو و موسی دیابی و همچنین اضافه شدن چهره‌های جدید مانند سادیو مانه و ماتیاس دلیخت به لیک خوشحال هستم.

 

اخبار داغ 

حواشی حضور اسکوچیچ در اردوی ترکیه استقلال سردار آزمون در ایران یک قهرمان ملی است / گزارش نشریه بیلد چلسی بهترین در فوتوشاپ؛ بارسلونا بهترین در عمل / کاریکاتور ژول کونده در تست پزشکی بارسلونا / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: روبرت لواندوفسکی باره گفت بایرن مونیخ بیش تر بخوانید بایرن مونیخ بایرن مونیخ اشتفان افنبرگ گرد مولر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۴۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی رسمی از پیراهن جدید بایرن مونیخ + عکس

باشگاه بایرن مونیخ به طور رسمی از پیراهن اول خود برای فصل آینده رونمایی کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه بایرن مونیخ امروز (دوشنبه) به طور رسمی از پیراهن‌ جدید خود که بازیکنان این تیم قرار است در فصل 25-2024 به عنوان پیراهن اول مود استفاده قرار دهند، رونمایی کرد. پیراهن جدیدی که کمپانی «آدیداس» برای بایرن طراحی کرده، یکدست قرمز رنگ است و روی آن نوار عمودی تیره رنگی هم دیده می‌شود.

تن‌هاخ جانشین توخل می‌شود؟/ بی‌میلی زیدان به مربیگری بایرن

قرار است بایرنی‌ها در بازی خانگی روز یکشنبه خود با ولفسبورگ در هفته سی‌وسوم بوندس‌لیگا که آخرین بازی خانگی‌شان در فصل جاری است، طبق روال سال‌های گذشته با این پیراهن به میدان بروند.  

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تیزر باشگاه بایرن مونیخ برای معرفی پیراهن اول فصل 2024/25 / فیلم
  • (عکس) پیراهن زیبای بایرن مونیخ برای فصل آینده
  • رونمایی رسمی از پیراهن جدید بایرن مونیخ + عکس
  • گل روبرت لواندوفسکی به ژیرونا از روی نقطه پنالتی (ژیرونا 1-2 بارسلونا)
  • گل کاتومپا اموومپا به بایرن مونیخ (اشتوتگارت 3-1 بایرن مونیخ)
  • گل وویونگ جونگ به بایرن مونیخ (اشتوتگارت 2-1 بایرن مونیخ)
  • گل هری کین به اشتوتگارت از روی نقطه پنالتی (اشتوتگارت 1-1 بایرن مونیخ)
  • گل لئونیداس استرجو به بایرن مونیخ (اشتوتگارت 1-0 بایرن مونیخ)
  • اعلام ترکیب بایرن مونیخ مقابل اشتوتگارت
  • تکلیف لواندوفسکی در بارسلونا مشخص شد