Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@11:15:08 GMT

برپایی جشنواره نوشت افزار سلنا در اسپیناس پالاس

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۲۴۴۴۵

برپایی جشنواره نوشت افزار سلنا در اسپیناس پالاس

به نقل از دبنا، پنجشنبه پایانی تیرماه هتل مجلل اسپیناس پالاس سعادت آباد میزبان نخستین جشنواره نوشت افزار ایرانی سلنا بود.

این مراسم با حضور چهره‌های برجسته اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و قضائی همچون «محمود سیجانی» مدیر کل اداره صنعت معدن و تجارت استان تهران، «سعید عمرانی» معاون قضائی دادستان کل کشور، «داریوش ارجمند» هنرمند برجسته کشور، «شهباز حسن‌پور» رئیس فراکسیون اصناف مجلس، «محمدحسن نامی» رئیس سازمان مدیریت بحران کشور، هیات رئیسه اتاق اصناف، «قاسم نوده فراهانی» رئیس اتاق اصناف تهران، «ابراهیم درستی نایب رئیس اتاق اصناف تهران، «ابوالقاسم شیرازی» رئیس شورای هماهنگی صنوف پوشاک کشور، روسای اتحادیه‌های صنفی، دکتر «مهران فرزین» تحلیلگر مسائل اقتصادی و بهنام تشکر» هنرمند نام آشنا برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رویداد با حضور بیش از دویست تاجر بین‌المللی از سطح کشورهای همسایه همچون عراق، روسیه، سوریه، افغانستان و به‌منظور معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی نوشت افزار ایرانی برپا شد و در طول مدت این مراسم «بهمن هاشمی» مجری شناخته شده صداوسیما و «حسن فلاحی» خواننده با استعداد جوان به اجرا پرداختند.

در انتهای این رویداد «حسین محمدی» مالک برند نوشت افزار سلنا از حضور میهمانان تشکر کرد و همچنین چشم انداز توسعه بازار نوشت افزار سلنا را با افزایش تولید و گسترش حجم صادراتی به کشور های بیشتر تشریح کرد.

در ادامه تصاویر این رویداد مشاهده می‌کنید:

 

منبع: فارس

کلیدواژه: جشنواره اسپیناس پالاس اقتصادی فرهنگی نوشت افزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۴۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اثر نمایشی «۴۴۴» از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور راه یافت

به گزارش قدس خراسان و به نقل از روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان رضوی، تئاتر ۴۴۴ اثری از گروه تئاتر شهیدانه مشهد به عنوان گروه برگزیده تئاتر مساجد خراسان رضوی برای شرکت در جشنواره کشوری تئاتر مساجد انتخاب شد.

این جشنواره با حضور ۱۲ گروه نمایشی از سراسر کشور در روزهای ۱۸ تا ۲۱ مردادماه در شهر بافق استان یزد برگزار می‌شود که نمایش ۴۴۴ در این جشنواره حضور خواهد داشت.

گروه تئاتر شهیدانه، از جمله گروه‌های شرکت کننده در جشنواره تئاتر مساجد مشهد است که با نمایش ۴۴۴ و به نمایندگی از پایگاه مقاومت بسیج شهید گذری مسجد صاحب‌الزمان (عج) منطقه توس مشهد در این جشنواره حضور می‌یابد.

در خلاصه این اثر نمایشی آمده است: همیشه شور و هیجان جوانی و سر نترس نوجوانی می‌تواند جرقه شروع اتفاقات بزرگی باشد، همه چیز از یک روز معمولی در یک مدرسه معمولی آغاز شد ولی بعد ...

«آیدا سروش، اسما واخری، مهدیه اکرمی، ریحانه صفری، هستی حسن زاده، زهرا سالار، الهام کاظمی، یسنا واخری، زهرا و فاطمه حسینی طوسی» بازیگران این اثر نمایشی را تشکیل می دهند.

دیگر خبرها

  • ایلان ماسک راه جولان خودروهایش در چین را باز کرد
  • اثر نمایشی «۴۴۴» از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور راه یافت
  • ماجرای لغو ۵ کنسرت در تهران
  • دومین جشنواره «عروسک خونه» پایان یافت
  • اوج ناهماهنگی در ایران؛ چرا ناگهان پنج کنسرت لغو شد؟
  • ماجرای لغو کنسرت‌ها در تهران چیست؟
  • برپایی جشنواره بیتا در یزد
  • چرا پنج کنسرت در تهران لغو شد؟
  • «ایران‌ اکسپو» ۵ کنسرت تهران را لغو کرد
  • ۵ شعبه تخصصی شورای حل اختلاف اتاق اصناف اهواز راه‌اندازی می‌شود